Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boudewijn
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2007
    • 207

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Gutten fra Irland måtte reise hjem pga familie årsaker.
    Årsaken skal være at moren hans døde. Det er visstnok planer om at han skal komme tilbake senere.
    Byråkratkanaris

    Kommentar

    • detvarvondtdet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 398

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      her blei jeg veldig posetivt overaska over at Karim hang med lenge og blei nr 3..

      Overrasker ikke meg. Har sett han har drevet masse masse egentrening (løping) i lengre tid. Har også sett Kiko løpe mye alene på kveldstid/ettermiddag.
      "Dere kan sitere meg på dette:
      Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
      Fjøra

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        Takk for fine rapporter! Setter veldig pris på det. Noen som vet hvordan det er med trening på lørdagen?

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Dagens trening fredag....Ikke så mye å skrive om , starta med noen tekniske oppvarmingsøvelser.... Fortsatte så med 11 mot 11 på litt over halvbane uten avsluttninger.lag 1 var Lars,Psa,Kippe,Ringstad....Riise,Kiko,Bjørkøy,Mykl ebust,....Oliver og Bergmann..Lag 2 Marius,Berthehussen,Riseth,Steinar,....Karim ,Espen,Tokstad,Joooon,...Fellus,Nigeria..
          etter en stund blei det også med keppere og avsluttniger på denne øvelsen..Marius gikk av halvveis og blei erstatta av Ruben som imponerte meg flere ganger. Dette ver stort sett hva som skjedde i dag... Gutten fra Nigeria fikk vist seg fram litt mere i dag, ikke lett å komme fra 30+til snøstorm.Arild,Otto,Bolly og Viktor var ikke å se i dag..Jeg tror at noen trener alternativt for og unngå skader..Det kommere en ny spiller på mandagens trening, han er fra Nigeria og han er 19 år... Neste trening er på mandag kl 1000, jeg skal prøve og få tatt meg en tur da også....

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            Legger merke til at Olli og Bergmann har dannet spisspar på flere treninger hittil. Kan kanskje tolkes som Berg ser for seg de to som makkere allerede til året?
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av hoyt
              Legger merke til at Olli og Bergmann har dannet spisspar på flere treninger hittil. Kan kanskje tolkes som Berg ser for seg de to som makkere allerede til året?
              Minner om at det er tre måneder og 10 dager til seriestart....
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                Minner om at det er tre måneder og 10 dager til seriestart....
                Minner om at Berg har en plan for det meste han gjør
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Minner om at det er tre måneder og 10 dager til seriestart....
                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Minner om at Berg har en plan for det meste han gjør
                  Og en av de planene er sikkert å teste forskjellige kombinasjoner av de spissene vi har før han bestemmer seg.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                    Og en av de planene er sikkert å teste forskjellige kombinasjoner av de spissene vi har før han bestemmer seg.
                    Bra han beynner tidlig med å la de unge få prøve seg! Sundgot veit vi hva står for...

                    Kommentar

                    • Fuglegutt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2008
                      • 863

                      Takk til alle som legger inn rapporter på forumet, setter pris på det i denne Agurk- tiden!
                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                      Kommentar

                      • Fuglegutt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2008
                        • 863

                        Opprinnelig skrevet av hoyt
                        Minner om at Berg har en plan for det meste han gjør

                        Apropo PLAN- husker da Uday tok over klubben:" Uwe Røsler hadde Mifsud og Koren ,mens jeg har en plan"!!!! (I selveste Egon Olsen stil)
                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Dagens trening Mandag. Helt lik trening som fredag så det er ikke så mye å skrive om .. Det var med en ny Nigieraner som virka veldig bra og imponerte meg stort, han hadde veldig bra finter og bra skudd. Litt morsomt at han etter treninga klaga på at han ikke hadde følelse i beina og henda pga at det var kalt inne i hallen. Veit og¨at Lsk jobber med å skrive kontrakt med en spiller fra Elfenbeinkysten som var på prøve her før..Ellers så mangla Otto som jeg tror sliter med et kne og Kiko som er hjemme en tur (kommer i morgen) . Viktor og Marius var ikke med på spilløvelsen... Personlig så syns jeg at det er morro og se at vi nå har TRENERE som kan fotball og ikke en svømmetrener og skiskytter som vi hadde i fjord...Kan jo også nevne at det går rykter om Werni til Flisbyen..

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Er det noen som har noen spørsmål til Henning eller Torgeir så fyr løs her så tar jeg dem med på treninga i morgen.

                            Kommentar

                            • Diamanten
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2006
                              • 68

                              hvis du kan lirke ut hvordan det ligger an me tanke på flittie onstad hadde det vært topp

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Opprinnelig skrevet av Diamanten
                                hvis du kan lirke ut hvordan det ligger an me tanke på flittie onstad hadde det vært topp
                                Kan ta og spørre men tror ikke jeg får noe svar på dette, men det var flere av oss som diskuterte han i dag og alle var enige om at dette er en spiller som vi ikke trenger nå....Ellers så kan jeg nevne at Brogeland og Frigård var på plass i dag om det var for og se på spillere eller bare hilse på Ringstad veit jeg ikke.

                                Kommentar

                                • Bekkis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 441

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Veit og¨at Lsk jobber med å skrive kontrakt med en spiller fra Elfenbeinkysten som var på prøve her før.
                                  Hvem er dette?? Noen som har sett han? posisjon?

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                    Hvem er dette?? Noen som har sett han? posisjon?
                                    Her er jeg blank, eneste jeg veit er at han er 19 år og spiller i ligaen i Nigeria. Mener og ha hørt at han er midtbanespiller... Noen som veit noe mere?

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Kan ta og spørre men tror ikke jeg får noe svar på dette, men det var flere av oss som diskuterte han i dag og alle var enige om at dette er en spiller som vi ikke trenger nå....Ellers så kan jeg nevne at Brogeland og Frigård var på plass i dag om det var for og se på spillere eller bare hilse på Ringstad veit jeg ikke.
                                      Siden dere kom frem til at Onstad ikke er noe laget trenger så hadde jeg satt stor pris på litt mer kjøtt på beinet vedr skadesituasjon til våre forsvarsspillere.. Er de i gang alle sammen? Blir MJ frisk? Riseth skal ikke opereres, hvor stor sjanse er det for at han blir frisk og kan bidra i 09? PSA? Resten?
                                      På forhånd takk, supert med treningsrapportene!

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Siden dere kom frem til at Onstad ikke er noe laget trenger så hadde jeg satt stor pris på litt mer kjøtt på beinet vedr skadesituasjon til våre forsvarsspillere.. Er de i gang alle sammen? Blir MJ frisk? Riseth skal ikke opereres, hvor stor sjanse er det for at han blir frisk og kan bidra i 09? PSA? Resten?
                                        På forhånd takk, supert med treningsrapportene!
                                        Her har jeg gravd og spurt allerede,psa trener for fult,Marius er med på nesten alt men tar det litt rolig pga kunstgress.Riseth skal ikke oppereres han trener for fult. Ingen spørsmål til spillerne fyr løs folkens.. Og at vi tilskuerne på sidelinja diskuterte Onstad og ikke fant plass til han er ikke det samme som at Lsk ikke vil ha han....

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Her har jeg gravd og spurt allerede,psa trener for fult,Marius er med på nesten alt men tar det litt rolig pga kunstgress.Riseth skal ikke oppereres han trener for fult. Ingen spørsmål til spillerne fyr løs folkens.. Og at vi tilskuerne på sidelinja diskuterte Onstad og ikke fant plass til han er ikke det samme som at Lsk ikke vil ha han....
                                          Hvorfor fant du/dere ikke plass til han da?
                                          Får krysse fingre og tær for at MJ og Riseth holder, selvfølgelig unødvendig å bruke penger på en det ikke er brukt for.. Men personlig tror jeg det hadde hvert brukt for han!

                                          Kommentar

                                          Working...