Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Hvorfor fant du/dere ikke plass til han da?
    Får krysse fingre og tær for at MJ og Riseth holder, selvfølgelig unødvendig å bruke penger på en det ikke er brukt for.. Men personlig tror jeg det hadde hvert brukt for han!

    ..for ikke å nevne at vi fort kan få bruk for han neste sessong når Riseth gir seg.... blir vi kvitt biffen er dette en mann både for fremtiden og nu... men dette har jeg forsåvidt nevnt i egen tråd..

    det jeg lurer på. ettersom det er så mye fokus på at vi nå skal spille med få touch, mye bevegelse, hurtig spill og tralala, skal vi tolke det som at vi ikke lenger skal ha som målsetning å være ligaens farligste lag på dødball? eller er det bare en bonus? er vel begrenset med hvor mange ting man rekker å ha fokus på samtidig.....
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Hvorfor fant du/dere ikke plass til han da?
      Får krysse fingre og tær for at MJ og Riseth holder, selvfølgelig unødvendig å bruke penger på en det ikke er brukt for.. Men personlig tror jeg det hadde hvert brukt for han!
      Rett og slett fordi vi har dobbeldekkning på alle forsvarspillerne så hvorfor skal vi da kjøpe en ny spiller.... Vi trenger fortsatt en v kant og jeg tror det har første pri....Og at enkelte her vil ha bort noen er jo greit men vi kan ikke bare sparke spillerne heller.

      Kommentar

      • Bekkis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 441

        Hvis biffen blir solgt/leid ut, er helt klart onstad en god kandidat. Han koster vel heller ikke noe, mener jeg a ha sett.

        Kommentar

        • Diamanten
          Medlem
          Hoffnarr
          • Nov 2006
          • 68

          nei det er det jeg mener også. samtidig som han har erfaring på bra nivå til fortstt ¨å være såpass ung. samt at han står for annet enn hva våre stoppere har. dobbel dekning hjelper lite når det mangler kvalitet!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av Diamanten
            nei det er det jeg mener også. samtidig som han har erfaring på bra nivå til fortstt ¨å være såpass ung. samt at han står for annet enn hva våre stoppere har. dobbel dekning hjelper lite når det mangler kvalitet!
            Selv om jeg ikke er helt avvisende til at Onstad kunne vært en forsterkning synes jeg det blir helt feil å si at Kippe, PSA og Riseth mangler kvalitet.

            3 meget gode spillere som alle har vært på landslaget eller nær landslaget og de er alle gode nok for et over middels tippeligalag.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Diamanten
              Medlem
              Hoffnarr
              • Nov 2006
              • 68

              ordla meg feil der ser jeg. mente seff ikke at de tre ikke er av bra kvalitet. men ingen av de tre er 26 kampers spellere. riseth hangler mye med skada kropp + at han pådrar seg karantener. det samme må vel kunne sies om kippe. mens PSA har vært endel skadet også. det er vel ikke å regne med at vi stiller alle disse tre eller i det hele tatt to friske og spillerberettiget til hver serierunde neste år. dette blei vel mye OT. beklager det

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                Treninga i dag minte mye om de andre. et var to afrikanere på prøvespill i dag og en av dem imponerte meg en del. Afrikaner nr 1 hadde god teknikk, bra skudd og så ut til å ha greit overblikk. Han holdt litt for lenge på ballen til tier og finta unødvendig mot ufarlige områder, men dette er noe som kan fikses og som kan komme som en følge av at han ville vise seg frem. Synes han virka som en spiller som var god nok til å hentes.

                Ellers var det stort fravær på dagens trening. Under spilldelen spilte de 9 mot
                9. Lagene så, fritt etter hukomelsen, omtrent slik ut:

                Moldskred
                Pedersen - Bert - Ringstad
                Essediri - Søgård - Tokstad
                Afrikaner 2 - Arild

                Afrikaner 1 - OO
                Myklebust - Bjørkøy - Riise
                Midtun - Kippe - Eriksen
                Grodås

                Kampens høydepunkt var trolig når Afrikaner 1 tok en piruett før han hamra ballen i mål fra ca. 20m.


                Ellers syntes jeg assistentene var mer delaktige i dag enn de har vært tidligere.

                Kommentar

                • Lillestrøm Kirke
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 1470

                  Opprinnelig skrevet av Diamanten
                  ordla meg feil der ser jeg. mente seff ikke at de tre ikke er av bra kvalitet. men ingen av de tre er 26 kampers spellere.
                  Enda verre i 2009, da trenger vi 30 kampers spillere.
                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Trening i dag i LSK Hallén

                    I tillegg til de to prøvespillerne fra Nigeria, var følgende i aksjon i dag:

                    Moldskred, Kippe, Bertheussen, Pedersen, Eriksen, Ringstad, Midtun Lie, Søgård, Essediri, Bjørkøy, Tokstad, Arnarson, Riise, Myklebust, Sundgot, Fellus, Occean (Sykkelmann, hvem har jeg glemt?).

                    Riseth, PSA, Johnsen, Kiko, Otto, Hansen, Ciise, Gabrielsen var ikke på treninga. Otto er operert i kneet, Ciise fremdeles på landslagsoppdrag og jeg tror Kiko er i Tunisia på noe bryllup eller lignende.

                    En del pasningsøvelser i begynnelsen av treninga, deretter mye spill på en drøy halv bane. Moldskred hadde noen skikkelig utblåsinger, men ble roet ned av Henning som forlangte positive tilbakemeldinger spillerne i mellom. Tempo på spill og pasninger var hele tiden fokus.

                    Seansen ble avsluttet med 4 x 4 minutter med gamping. Riise var overlegent best, Søgård og Pedersen de to neste. På siste gjennomføring tok dog Occean kontroll fra start etter å ha lunket rundt de tre første gangene. Han holdt i tre minutter før han tok en skikkelig Brink og endte som slakt.

                    Sykkel får utfylle med kommentarer om spillerne.

                    Og Irving: Drakta er overbrakt spillerne og blir signért. Jeg henter den i morgen og shipper den nordover:-)
                    '
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5099

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      I tillegg til de to prøvespillerne fra Nigeria, var følgende i aksjon i dag:

                      Moldskred, Kippe, Bertheussen, Pedersen, Eriksen, Ringstad, Midtun Lie, Søgård, Essediri, Bjørkøy, Tokstad, Arnarson, Riise, Myklebust, Sundgot, Fellus, Occean (Sykkelmann, hvem har jeg glemt?).

                      Riseth, PSA, Johnsen, Kiko, Otto, Hansen, Ciise, Gabrielsen var ikke på treninga.
                      Hva med Sigurdarson og Bollyvolley?

                      Takk for rapport! Både til deg og HSft!

                      PS: Var en av prøvespillerne den tidligere nevnte Gbolahan Salami fra Ryktetråden?

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Opprinnelig skrevet av McGuffy
                        Hva med Sigurdarson og Bollyvolley?
                        Ingen av dem var tilstede i dag, men jeg vet ikke noe om hvor de var.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Ingen av dem var tilstede i dag, men jeg vet ikke noe om hvor de var.
                          Hvem er Sigurdarson? Du mener sikkert Bergmann.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Trening i dag i LSK Hallén

                            I tillegg til de to prøvespillerne fra Nigeria, var følgende i aksjon i dag:

                            Moldskred, Kippe, Bertheussen, Pedersen, Eriksen, Ringstad, Midtun Lie, Søgård, Essediri, Bjørkøy, Tokstad, Arnarson, Riise, Myklebust, Sundgot, Fellus, Occean (Sykkelmann, hvem har jeg glemt?).

                            Riseth, PSA, Johnsen, Kiko, Otto, Hansen, Ciise, Gabrielsen var ikke på treninga. Otto er operert i kneet, Ciise fremdeles på landslagsoppdrag og jeg tror Kiko er i Tunisia på noe bryllup eller lignende.

                            En del pasningsøvelser i begynnelsen av treninga, deretter mye spill på en drøy halv bane. Moldskred hadde noen skikkelig utblåsinger, men ble roet ned av Henning som forlangte positive tilbakemeldinger spillerne i mellom. Tempo på spill og pasninger var hele tiden fokus.

                            Seansen ble avsluttet med 4 x 4 minutter med gamping. Riise var overlegent best, Søgård og Pedersen de to neste. På siste gjennomføring tok dog Occean kontroll fra start etter å ha lunket rundt de tre første gangene. Han holdt i tre minutter før han tok en skikkelig Brink og endte som slakt.

                            Sykkel får utfylle med kommentarer om spillerne.

                            Og Irving: Drakta er overbrakt spillerne og blir signért. Jeg henter den i morgen og shipper den nordover:-)
                            '
                            Ser bra ut dette Rønnern , vi må lage t-trøyer med Occean og tekst hvor var du når Occean tok en Brink haha men han skal ha for forsøket... Ses vi morgen da? Ellers så må jeg bare legge til at jeg liker det jeg ser om dagen ......

                            Kommentar

                            • Harix
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • May 2006
                              • 118

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Ellers så må jeg bare legge til at jeg liker det jeg ser om dagen ......
                              Høres bra ut...

                              Rart hvordan man begynner å sjekke forumet oftere og oftere når klokken nærmer seg 13.00.

                              Godt vi har noen som stiller på trening og gir oss andre rapport. Dere gjør en kjempe jobb

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5099

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Hvem er Sigurdarson? Du mener sikkert Bergmann.
                                Absolutt ikke. Jeg bruker etternavnet. Ikke hans andre fornavn, men ja, det er samme fyren.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Ser bra ut dette Rønnern , vi må lage t-trøyer med Occean og tekst hvor var du når Occean tok en Brink haha men han skal ha for forsøket... Ses vi morgen da? Ellers så må jeg bare legge til at jeg liker det jeg ser om dagen ......
                                  Enig i at det ser bra ut. Høyt nivå på treningene og et virker som om spillerne trives. Var ikke på noen av nordlie sine treninger, men har en følelse av at et var anderledes. Berg gir mye positiv tilbakemelding til folk under øvelsene osv. I tillegg er det artig å se ungguttene være sterkt delaktige. Tokstad hadde blant annet et fint raid i dag. Synes det er litt rart at han ikke spilte fast på lørenskog mens ringstad var blant de bedre for eidsvoll.

                                  Jeg satt forresten rett til høyre for dere når Occean tok en brink.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2129

                                    à diskutere islandske navn med McGuffy, er vel som à diskutere moderering med Roy Vaadal: En temmelig hàplòs oppgave...

                                    Selv om det er altfor tidlig à si noe om neste àrs sesong, syns jeg det er interessant à se at Myklebust brukes pà venstrevingen i spillseksjonene. (Uten at man skal legge for mye vekt pà dette; Men med kampen mot bartepakket friskt i minne, kan det jo virke som om dette kan vaere en reell mulighet)
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • Bekkis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 441

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Tokstad hadde blant annet et fint raid i dag. Synes det er litt rart at han ikke spilte fast på lørenskog mens ringstad var blant de bedre for eidsvoll.
                                      Det kan vel kanskje ha noe med kvaliteten i spillerstallen til lørenskog kontra turn. Tross alt topp mot bunn...

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5099

                                        Opprinnelig skrevet av heidar
                                        à diskutere islandske navn med McGuffy, er vel som à diskutere moderering med Roy Vaadal: En temmelig hàplòs oppgave...
                                        Ikke fullt så håpløst! Det skal jeg ikke ha på meg. Gruer meg forøvrig til Semb begynner å si Bergmann. Det er faktisk verre enn å si Páll Gunnarsson.

                                        Forøvrig vil jeg enda en gang rose de som refererer fra treningene. Gull verdt for oss som sitter på jobben og venter på at klokka skal tikke mot 13.00.

                                        Hvordan virker Viktor forresten? Ser det ut til at han kan få noe spilletid i år?

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                          Ikke fullt så håpløst! Det skal jeg ikke ha på meg. Gruer meg forøvrig til Semb begynner å si Bergmann. Det er faktisk verre enn å si Páll Gunnarsson.

                                          Forøvrig vil jeg enda en gang rose de som refererer fra treningene. Gull verdt for oss som sitter på jobben og venter på at klokka skal tikke mot 13.00.

                                          Hvordan virker Viktor forresten? Ser det ut til at han kan få noe spilletid i år?
                                          Viktor er nesten ikke med på noen spilløvelser mulig han sliter med en liten skade... Jeg skal undersøke dette i morgen.

                                          Kommentar

                                          Working...