Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eirik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2004
    • 154

Noen som var på treninga i dag? De referata som pleier å tikke inn her i ett-tida, er jo gull verdt og god lesning i en arbeidsdag uten de helt store høydepunktene...

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Dagens trening onsdag....
      Lett oppvarming med noen morsome øvelser, deretter spill 2 lag mot hverandre på litt over halv bane...
      Siste halvdel av treninga var det avsluttnings trening for midtbane og spissa..
      .Her var Bergmann rå fy faen for en avtrekker(her snakker vi Solskjær) eller så var Søgård bra her..
      ..Nevner også at Grodås kjører keeperne hardt om dagen med mange morsomme tekniske øvelser.
      Fikk også status på Viktor og han slitter med en liten skade under beinet.
      Spillere som ikke var med i dag var.
      Riseth spysjuk sammen med Ruben.
      BHR tar det litt med ro i dag er med i morgen.
      Fellus tror jeg var syk?
      Ringstad tar det litt med ro, begynner og merke kjøret.
      Ciise på landslaget til Somalia.
      Otto operert kneet er med for fult i Januar......
      Nye spillere med i dag var 2 fra Nigeria og en Kastrati? fra Skeid som var bra på avsluttninger.
      Ryktes om at to nye spillere fra Elfenbeinkysten landet i går ,skal prøves på Rek laget først.
      Nevner også at Flisbyen har fått ny keeper fra Lørenskog.
      Legger med noen bilder av ymse kvalitet.

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Flere bilder og som dere ser så har vi noen kandidater til Håpløse hoddeplaggkanaris . Legger også med et bilde som forklarer grunnen til at jeg har tid til dette og ikke er på jobb om dagen....Komplisert brudd i håndleddet. Sykemeldt fram til 9 jan så det kommer flere innlegg framover.

Kommentar

• erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Dagens trening onsdag....
          Nevner også at Flisbyen har fått ny keeper fra Lørenskog.
          Litt OT, men hvem da?
          Ja til pause i pausen!

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Opprinnelig skrevet av erlando
            Litt OT, men hvem da?
            Husker ikke navnet, fikk info fra Bjerkern....

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

Legger også med et bilde som forklarer grunnen til at jeg har tid til dette og ikke er på jobb om dagen....Komplisert brudd i håndleddet. Sykemeldt fram til 9 jan så det kommer flere innlegg framover.
              Glimrende rapporter, Tullebukk.
              Du legger virkelig lista for de jeg håper tar over når du "må" tilbake på jobben igjen.
              Vet du om troppen trener helt fram til jul, eller har de et ganske langt opphold?

God bedring, forresten
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Fuglegutt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2008
                • 863

God bedring Tullebukk , og takker for fine bilder og herlig referat..!!
                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

Må si at denne tråden seiler opp til å bli før vinterens høydepunkt. Alltid en glede å sjekke rapportene. Kjempe jobb tullebukk og alle andre som bidrar!

God bedring tullebukk.
                  Seriegull 2016!!!

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6104

Nye spillere med i dag var 2 fra Nigeria og en Kastrati? fra Skeid som var bra på avsluttninger.
                    Bra at vi holder kontakten med Flamur Kastrati. Han var blant annet med til la manga og putter en del for u-17 sammen med tokstad og ringstad.

Ringstad virka også litt sliten i går og skuffa meg litt på kondisøvelsene på slutten. Sikkert greit at han får en pause.

Jeg kommer nok til å ta noen flere turer i løpet av uka. Jeg har eksamensperiode og har dermed flexitid

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Glimrende rapporter, Tullebukk.
                      Du legger virkelig lista for de jeg håper tar over når du "må" tilbake på jobben igjen.
                      Vet du om troppen trener helt fram til jul, eller har de et ganske langt opphold?

God bedring, forresten
                      Lsk trener ut neste uke så er det ferie, så begynner dem igjen 3 januar.

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av general
                        Må si at denne tråden seiler opp til å bli før vinterens høydepunkt. Alltid en glede å sjekke rapportene. Kjempe jobb tullebukk og alle andre som bidrar!

God bedring tullebukk.

God bedring? Hva faen? Er du gal, tullebukken får nok ikke lov å vende tilbake til jobb før medio mars. Disse treningsrapportene vil jeg helst ha helt frem til seriestart Gull verdt og er dagens høydepunkt. Bilder gir rapporten en ny dimensjon.

Stor takk til deg tullebukk.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av xeR
                          God bedring? Hva faen? Er du gal, tullebukken får nok ikke lov å vende tilbake til jobb før medio mars. Disse treningsrapportene vil jeg helst ha helt frem til seriestart Gull verdt og er dagens høydepunkt. Bilder gir rapporten en ny dimensjon.

Stor takk til deg tullebukk.
                          Foreslår at noen tar med et balltre og knerter ham over knea når sykemeldingen begynner å nærme seg utløp, slik at vi er sikret fortsatt rapportering
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6104

Vet noen noe om hva rekruttlaget driver med for tiden?

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Opprinnelig skrevet av HSft
                              Vet noen noe om hva rekruttlaget driver med for tiden?
                              Der må jeg dessverre melde pass,,,, men se ikke bort fra at jeg tar en prat med Birkeland og hører om han kan skrive litt om hva som skjer.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6104

Der må jeg dessverre melde pass,,,, men se ikke bort fra at jeg tar en prat med Birkeland og hører om han kan skrive litt om hva som skjer.
                                Stas. Hadde vært spennende å høre om de har henta opp noen yngre spillere nå. Om Haraldsen trener med dem f.eks. Og hvordan det står til med Guldbransen(stavefeil?). Om du snakker med henning igjen kunne det vært spennende å høre om han ser ringstad som venstreback også. Jeg har ikke for vane å slå av en prat med folk og fe på treningene.

Kommentar

• superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Foreslår at noen tar med et balltre og knerter ham over knea når sykemeldingen begynner å nærme seg utløp, slik at vi er sikret fortsatt rapportering
                                  En alternativ med mindre risiko for politianmeldelse er å stille på Old Boys-trening...
                                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Del Portro
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Nov 2008
                                    • 115

Meget bra med rapporter! Nesten som å lese referater fra gamle dager den gangen det fortsatt var fotballen og spillet som ble ansett som interessant også i media. Virker som troppen har fått mange gode treninger, der fotball blir vektlagt og delferdigheter som vendinger, mottak og pasninger. Mange nye og spennende spillere hever nivået, og unggutta får formelig føle på det.

Med det grunnlaget som har blitt lagt med hall, baner, anlegg og de talentene vi har og får i Norges raskest befolkningsrike distrikt, er jeg sikkert på det vil gi resultater. Det virker allerede som vi har mange talenter som har det som skal til. Med det teamet disse spillere har rundt seg i de tre B-ene Berg, Belsvik og Bergdølmo, alle personer med internasjonal erfaring, sparreregenskaper og enorm innsikt i hva og hvordan man skal bli en god fotballspiller, kunne de ikke fått det bedre!

LSK har neppe aldri hatt et sterkere trenerteaem og en sportslig brem som nå, med i tillegg Johnsen, Grodås, Birkeland og Bjarmann (Bergs fire B-er). Ikke minst de pedagoiske evnene de besitter, til forskjell fra Nordlie og Bakkermo som aldri har vært fotballspillere.

Hele laget kommer til å ha utrolig godt av det som har blitt den nye hverdagen for dem, og måten de blir behandlet på. (Har allerede merka meg fotballfokuset og at spillere får hvile).

Takk for referatene. Salut!

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Dagens trening Torsdag...
                                      Egentlig ikke så mye nytt å skrive om, men skal prøve.
                                      Lett oppvarming.
                                      Pasningsøvelser hvor det er fokus på stort tempo.
                                      Spill 8 mot 8 i stor firkant, der målet er og spille seg igjenom feltet. Poeng for hver gang dem er igjenom.
                                      Ettervert blei det satt inn keepere i denne øvelsen, og jeg blir mektig imponert over teknikken og skuddene til Bergmann.
                                      I denne delen blei BHR skadet og gikk ut( bare en liten smell i ankelen, ingen fare)
                                      Fikk beskjed fra Espen Søgård å legge til at laget hans vant denne delen 5-3.
                                      Ellers så syns jeg at Viktor og Edwin(Nigeria) virkelig viser seg fram om dagen.
                                      Mange borte i dag , endel som sliter med magesjuke.
                                      Riseth,Psa og Marius trener alternativt.
                                      Kiko er fortsatt i Tunisia, tror ungen er syk og er på sykehus.
                                      Bolly Skole?eller syk.
                                      Ruben syk .
                                      Otto fortsatt ute til Januar.
                                      Fellus syk?
                                      Cisse landslag.
                                      Karim syk.
                                      Snakka såvidt med Erland J om å skrive litt om Juniora og han skulle prøve og skrive litt om dette( han skyldte litt på at han mangla data kunskaper så vi får se).
                                      Ellers så må jeg spørre meg selv om dette er det samme laget som holdt på å rykke ned, faen det ser nesten for bra ut om dagen.
                                      Sliter litt med bildene , skal se om jeg får det til seinere.
                                      Last edited by tullebukk; 11.12.2008, 16:17.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

Snakka såvidt med Erland J om å skrive litt om Juniora og han skulle prøve og skrive litt om dette( han skyldte litt på at han mangla data kunskaper så vi får se).
                                        Her kan vel godeste Erland skrible ned noe på et ark. Regner med at du eller andre tar på seg oppgaven med å få dette inn på forumet. Ellers, takk igjen for flotte rapporter.
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6104

Lagene så, fritt etter hukommelsen, omtrent slik ut.

Moldskred
                                          Eriksen Kippe Midtun
                                          Riise(Nigerianer 2) Søgård Myklebust
                                          OO Bergmann

Gilbert Edwin(?)
                                          Viktor Bjørkøy Tokstad
                                          Ringstad Bert Pedersen
                                          Hansen

Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, fikk bare med meg spilldelen i dag. Synes nivået er bra og gleder meg til treningskampene begynner. Det blir spennende å se hvilket lag Berg vil prøve. For øyeblikket kan det se ut som om den største kampen blir om den sentrale midtbaneplassen ved siden av kiko.
                                          Last edited by HSft; 11.12.2008, 13:14.

Kommentar

Working...