Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • uutsi
    Medlem
    Bøffel
    • Nov 2007
    • 30

    Treninger

    En stoor takk til de som tar seg tiden til å lage disse reportasjene! Har blitt ett høydepunkt på dagen!!! Takk takk

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      Opprinnelig skrevet av HSft

      Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, fikk bare med meg spilldelen i dag. Synes nivået er bra og gleder meg til treningskampene begynner. Det blir spennende å se hvilket lag Berg vil prøve. For øyeblikket kan det se ut som om den største kampen blir om den sentrale midtbaneplassen ved siden av kiko.
      Anta at vi spiller med 4 på midten. Har dere sett nok på treningene til sette opp en rangering av de sentrale midtbanespillerne? Gitt oss en føring på hvem som har startet best, og hvem vi skal følge med på?
      Gøy å sammenligna det halvveis ut i sesongen når vi fikk sett hvem som får spilletid.

      Ellers tusen takk for arbeidet dere legger ned.
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • jerven
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 272

        Takk for gode treningsreferater. Jeg ser av nyhetstråden at Bjarmann mener vi er godt besatt på alle plasser. Det vil vel si at Berg/Bjarmann mener vi har venstre midtbanespillere i troppen. Kan noen av dere som er på treningene si noe om hvem Berg vil satse på på venstresiden? Er Myklebust mest aktuell? Er Edwin som omtales i ryktetråden neste års venstrekant?

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          Moderatormelding:
          Flere innlegg, som ikke omhandlet trådens tema, er slettet. Ta evt. synspunkter på staving, små- og store forbokstaver mv. på PM til den det gjelder.

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1453

            Opprinnelig skrevet av jerven
            Jeg ser av nyhetstråden at Bjarmann mener vi er godt besatt på alle plasser. Det vil vel si at Berg/Bjarmann mener vi har venstre midtbanespillere i troppen.
            Tror Berg er ganske bevisst på å gi spillerne mye skryt for å bygge opp en ganske skral selvtillit. Sitter med en følelse av at det er noe påtatt og at det jobbes aktivt i kulissene for å forsterke stallen.

            Edit: For å ikke dra dette lenger off topic så tenker jeg ikke på storsigneringer, men på billige talenter. Kanskje spesielt afrikanske talenter siden det virker som Bjarmann har et godt nettverk der.
            Last edited by Raskolnikov; 11.12.2008, 18:36.
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
              Sitter med en følelse av at det er noe påtatt og at det jobbes aktivt i kulissene for å forsterke stallen.
              Hvilke penger skal man bruke til å forsterke med..?
              Kanskje litt off topic og diskutere dette i denne tråden, men den økonomiske situasjonen er så jævlig stram nå at jeg nesten er sikker på at det ikke kommer noen "big signings" i løpet av vinteren. Snarere vil jeg ikke bli sjokkert om noen av våre få salgsobjekter forsvinner..
              Så jeg støtter Berg, Bjarmann & Co: Bygg mest mulig selvtillit på de vi har, for det er de som skal sørge for poengene i 2009.
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                På venstresiden virker det som om vi kommer til å satse på Myklebust. Edwin(?) har for det meste spilt spiss under prøvespillet mens myklebust for det meste befinner seg på venstrekanten. Ringstad spiller bare venstreback for tiden, trolig mest som en følge av at vi ikke har venstrebacker, og Bolly har jeg ikke sett på treningene enda.

                Sentralt så er det vanskelig å si før treningskampene begynner. Bjørkøy er kanskje den jeg tror Berg vil satse på, men jeg synes ikke Tokstad ligger langt bak Bjørkøy og Søgård kvalitetsmessig. Bjarki har jeg ikke fått sett så mye, men han har vist en del når jeg har sett han spille. Jeg regner Kiko som rimelig sikker på laget og da vil det vel avhenge litt av hvem som utfyller han best.

                Personlig ville jeg helst sett Tokstad eller Bjarki ved siden av kiko ettersom jeg synes disse har bedre offensive ferdigheter. Jeg ville også gjerne sett en venstreving med venstreben, men her tror jeg mykle får muligheten.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Dagens trening Torsdag...
                  Egentlig ikke så mye nytt å skrive om, men skal prøve.
                  Lett oppvarming.
                  Pasningsøvelser hvor det er fokus på stort tempo.
                  Spill 8 mot 8 i stor firkant, der målet er og spille seg igjenom feltet. Poeng for hver gang dem er igjenom.
                  Ettervert blei det satt inn keepere i denne øvelsen, og jeg blir mektig imponert over teknikken og skuddene til Bergmann.
                  I denne delen blei BHR skadet og gikk ut( bare en liten smell i ankelen, ingen fare)
                  Fikk beskjed fra Espen Søgård å legge til at laget hans vant denne delen 5-3.
                  Ellers så syns jeg at Viktor og Edwin(Nigeria) virkelig viser seg fram om dagen.
                  Mange borte i dag , endel som sliter med magesjuke.
                  Riseth,Psa og Marius trener alternativt.
                  Kiko er fortsatt i Tunisia, tror ungen er syk og er på sykehus.
                  Bolly Skole?eller syk.
                  Ruben syk .
                  Otto fortsatt ute til Januar.
                  Fellus syk?
                  Cisse landslag.
                  Karim syk.
                  Snakka såvidt med Erland J om å skrive litt om Juniora og han skulle prøve og skrive litt om dette( han skyldte litt på at han mangla data kunskaper så vi får se).
                  Ellers så må jeg spørre meg selv om dette er det samme laget som holdt på å rykke ned, faen det ser nesten for bra ut om dagen.
                  Sliter litt med bildene , skal se om jeg får det til seinere.
                  Fikk til et bilde
                  Last edited by tullebukk; 12.12.2008, 14:25.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    Dagens trening bestod i stor del av passningsøvelser med høyt tempo. Det gikk mye i to touch med vendinger eller mottak på første touch.

                    De to afrikanerne som har vært med tidligere i uka var med i dag også(edwin og salami), i tillegg var en keeper fra eidsvoll med(kenneth)

                    Treningen ble avsluttet med løpetrening der Ruben nok var den som imponerte mest.

                    Før løpsdelen delte de inn i to lag og spilte først uten mål og eretter med mål. Lagene så omtrent slik ut:

                    Kenneth
                    Gabrielsen Riseth Kippe Ringstad
                    Essediri Søgård Bjørkøy Myklebust
                    Arild Edwin

                    Salami Occean
                    Bjarki Tokstad Kiko Riise
                    Midtun Bert PSA Eriksen
                    Hansen

                    Ellers var det høyt nivå som vanlig på treninga. Bergdølmo var bortom og slo av en prat med oss på sidelinja og jeg synes han virker som en utrolig hyggelig fyr. Han mente forresten også at Ringstad har størst potensiale som back, og da ser jeg på det som en bekreftelse på at han blir satsa på som back. Det har jo uansett sett veldig slik ut på treningene.

                    Tullebukk tar nok for seg skadene når han skriver noe, det blir litt meningsløst om jeg skriver masse om hvorfor folk er ute siden kilden min er tullebukk. Kan uansett nevne at Bergmann hadde noe rusk på baksiden av låret, ettersom han var på forrige trening
                    Last edited by HSft; 12.12.2008, 13:00.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Dagens trening bestod i stor del av passningsøvelser med høyt tempo. Det gikk mye i to touch med vendinger eller mottak på første touch.

                      De to afrikanerne som har vært med tidligere i uka var med i dag også(edwin og salami), i tillegg var en keeper fra eidsvoll med(kenneth)

                      Treningen ble avsluttet med løpetrening der Ruben nok var den som imponerte mest.

                      Før løpsdelen delte de inn i to lag og spilte først uten mål og eretter med mål. Lagene så omtrent slik ut:

                      Kenneth
                      Gabrielsen Riseth Kippe Ringstad
                      Essediri Søgård Bjørkøy Myklebust
                      Arild Edwin

                      Salami Occean
                      Bjarki Tokstad Kiko Riise
                      Midtun Bert PSA Eriksen
                      Hansen

                      Ellers var det høyt nivå som vanlig på treninga. Bergdølmo var bortom og slo av en prat med oss på sidelinja og jeg synes han virker som en utrolig hyggelig fyr. Han mente forresten også at Ringstad har størst potensiale som back, og da ser jeg på det som en bekreftelse på at han blir satsa på som back. Det har jo uansett sett veldig slik ut på treningene.

                      Tullebukk tar nok for seg skadene når han skriver noe, det blir litt meningsløst om jeg skriver masse om hvorfor folk er ute siden kilden min er tullebukk. Kan uansett nevne at Bergmann hadde noe rusk på baksiden av låret, ettersom han var på forrige trening
                      Her kommer skade,sjuke lista.
                      Bergmann kjenner noe nederst i ryggen, ingen fare.
                      Otto fjerna litt arvev i kneet.
                      Bolly spysjuk.
                      Fellus lyske veit ikke alvorlighetsgraden.
                      Marius tja er med på noe av treninga men aldrig spill delen.
                      Moldeskred skulder.
                      Cisse landslaget fram til midten av Januar.
                      ELLER SÅ FIKK JEG BESKJED OG NEVNE AT LAGET TIL ESPEN VANT IGJEN.
                      Neste uke skal Kastrati fra Skeid prøve seg, Edwin kommer mulig tilbake i januar men trener fram til Onsdag...
                      Siste nytt om Flisbyen er at Gullerud fra Sjetten er klar for byen.
                      Sender med noen bilder av tåpelige hodeplagg til Rønnerns store begeistring.... Ønsker også alle en god helg så skrives vi på mandag igjen.
                      Last edited by tullebukk; 13.12.2008, 02:50.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Her er det flere bilder bla av våre Nigerianske venner ,Legenden og en liten konkuranse hvem er mannen med lua . Edwin er han til venste på bilde.

                        Kommentar

                        • beckham
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Dec 2008
                          • 30

                          Det er keeper Hansen(han med lua altså)

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Her er det noen bilder fra dagens trening.Maratonløperne Riise og Espen. Vår nye spiller fra Lørenskog Tokstad. 2 blide sunnmøringer og et bevis på at Kiko er tilbake.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Flere bilder fra dagens trening. Ruben vår neste stjerne, alltid fotogene Espen og keepern fra Eidsvoll(veit ikke navnet på han) Dårlige lys forhold i hallen gjør bildene mørke.
                              Last edited by tullebukk; 12.12.2008, 14:45.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Lurer bare på om det er inntresant at jeg legger ut bilder.. Sett en tommel opp eller ned.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  Steinar P er ikke nevnt på dagens trening såvidt jeg kan se.

                                  Kommentar

                                  • Latvijan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 360

                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Flere bilder fra dagens trening. Ruben vår neste stjerne, alltid fotogene Espen og keepern fra Eidsvoll(veit ikke navnet på han) Dårlige lys forhold i hallen gjør bildene mørke.
                                    Tror keeperen er Harald Aksnes.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Steinar P er ikke nevnt på dagens trening såvidt jeg kan se.
                                      Dårlig jobb av meg ,han var med på halve treninga så plutselig var han borte ....Jeg vet ikke hvor eller hva som skjedde med han.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                        Tror keeperen er Harald Aksnes.
                                        Virker sånn ja, var noen på treninga som sa han het kenneth. Tror nok det var feil, flau sak for "kilden".

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          ... Jeg og gamle-Perta går med store planer for slutten av neste uke ... Vi må bare undersøke litt først ..Følg med dette blir spennede og noe ikke mange om noen har gjort på/fra treningsfeltet før.....
                                          Last edited by tullebukk; 13.12.2008, 02:49.

                                          Kommentar

                                          Working...