Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglegutt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2008
    • 863

    Helt suverent jobba Tullebukk,føler at denne tråden har oitensiale til å bli besøkt mye fram mot seriestart.Mulig å komme med en børs etterhvert,??

    Hvem vil du si har prestert best fram til nå? dårligst?
    Takk for alle rapporter!!
    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
      Helt suverent jobba Tullebukk,føler at denne tråden har oitensiale til å bli besøkt mye fram mot seriestart.Mulig å komme med en børs etterhvert,??

      Hvem vil du si har prestert best fram til nå? dårligst?
      Takk for alle rapporter!!
      Skal prøve meg på en børs etter treninga neste fredag,,, den som har overaska meg mest til nå er Tokstad,.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        Moderatormelding:
        Jeg har slettet noen innlegg som gikk på lysforhold i hallen mv. Husk å holde dere innenfor temaet for tråden.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
          Jævla bra, takk skal du ha..
          Føler at det å komme med en børs kan bli litt vanskelig, har liksom opparbeidet meg litt tilitt blandt spillerne og har ikke lyst til å ødelegge denne med å slakte enkelte spillere.... Men jeg kan legg i inn hvem jeg syns har utmerka seg mest.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Føler at det å komme med en børs kan bli litt vanskelig, har liksom opparbeidet meg litt tilitt blandt spillerne og har ikke lyst til å ødelegge denne med å slakte enkelte spillere.... Men jeg kan legg i inn hvem jeg syns har utmerka seg mest.
            Høres fornuftig ut.

            Ramsalt kritikk av spillere, ledere, trenere, støtteapparat, supportere, kioskpersonale og frivillige bør overlates til oss i forumekspertisen som sitter trygt forskanset bak tastaturet.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Dagen trening Mandag....
              Veldig lik alle andre treningene ,,, lett oppvarming, noen tekninske øvelser,
              spill 10 mot 10 i firkant ...
              På slutten blei det lagt inn en ny øvelse hvor det gikk ut på å komme i overtall 3 angripere mot 2 forsvarere.
              Jeg blei litt forstyrra i dag pga at det faktisk var mange tilskuere på plass i dag og bla Mykle kom med mange historier.
              Bare en Nigerianer igjen nå ( Edwin) reiser hjem Torsdag, kommer mulig tilbake..
              Det kommer ikke flere nye denne uka.
              Skader ..
              Moldeskred skulder.
              Marius trener lett sammen med Biffen.
              Otto kne.
              Bergmann liten rumpe strekk.
              Lars Kristian Eriksen spy sjuk.
              Så som dere ser mange på trening i dag...
              Neste trening Tirsdag kl 1000 i Hallen og Tullebukk er på plass.

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Høres fornuftig ut.

                Ramsalt kritikk av spillere, ledere, trenere, støtteapparat, supportere, kioskpersonale og frivillige bør overlates til oss i forumekspertisen som sitter trygt forskanset bak tastaturet.
                [ironi]
                Absolutt. Hvis jeg hadde blitt trent så hadde jeg heller satt pris på å blitt kritisert av en som sitter bak et tastatur og ikke er på treninger og synser enn en person som faktisk kommer og vurderer mine ferdigheter på regelmessig basis.

                Det er uforståelig ,men meningene blir rart lagt litt mer vekt på da.
                [ironi]
                For å være litt mer seriøs så tror jeg ikke en børs ville vært bra. Det er nok med personer som utmerker seg. Det skal ikke legges vekk ifra at flere spillere er inne på forumet en gang i blandt.
                Last edited by CFD; 15.12.2008, 13:09.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av CFD
                  [ironi]
                  Absolutt. Hvis jeg hadde blitt trent så hadde jeg heller satt pris på å blitt kritisert av en som sitter bak et tastatur og ikke er på treninger og synser enn en person som faktisk kommer og vurderer mine ferdigheter på regelmessig basis.

                  Det er uforståelig ,men meningene blir rart lagt litt mer vekt på da.
                  [ironi]
                  For å være litt mer seriøs så tror jeg ikke en børs ville vært bra. Det er nok med personer som utmerker seg. Det skal ikke legges vekk ifra at flere spillere er inne på forumet en gang i blandt.
                  Vi (jeg) har vel sagt styggere ting på forumet om enkeltspillere enn det en treningsbørs vil kunne gjøre. Når jeg tenker meg litt om synes jeg egentlig at en liten børs bør være greit. Spillere som leser her inne og tar til seg hva en person med nicket 'tullebukk' måtte skrive og hva en gjeng med forumr**** måtte mene har et problem.

                  Spillerne er og bør være mer opptatt av å prestere overfor Berg & co og en spillerbørs som legger litt publikumspress på dem vil bare virke positivt i så måte. Vi snakker om folk som soper inn penger på fotball, og som vi alle forventer tar i et tak og presterer på kamp og trening. Om de bryr seg om noen dårlige karakterer her inne så får de heller skjerpe seg på treningene. Jeg tror neppe noen vil legge tullebukk for hat om han gir dem terningkast én på noen treninger. Jeg synes treningsrapportene blir bedre jo fyldigere og mer omfattende de er, og fravær av kritikk reduserer kvaliteten. Dessuten er det viktig å fyre jevnt under bålet til bennylem og oss andre som har blinket oss ut noen romper vi helst skulle sett spikra opp på dodøra til Titanic. Forumvinteren blir hard å komme igjennom uten å ha noen undermålere å irritere seg over.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Vi (jeg) har vel sagt styggere ting på forumet om enkeltspillere enn det en treningsbørs vil kunne gjøre. Når jeg tenker meg litt om synes jeg egentlig at en liten børs bør være greit. Spillere som leser her inne og tar til seg hva en person med nicket 'tullebukk' måtte skrive og hva en gjeng med forumr**** måtte mene har et problem.

                    Spillerne er og bør være mer opptatt av å prestere overfor Berg & co og en spillerbørs som legger litt publikumspress på dem vil bare virke positivt i så måte. Vi snakker om folk som soper inn penger på fotball, og som vi alle forventer tar i et tak og presterer på kamp og trening. Om de bryr seg om noen dårlige karakterer her inne så får de heller skjerpe seg på treningene. Jeg tror neppe noen vil legge tullebukk for hat om han gir dem terningkast én på noen treninger. Jeg synes treningsrapportene blir bedre jo fyldigere og mer omfattende de er, og fravær av kritikk reduserer kvaliteten. Dessuten er det viktig å fyre jevnt under bålet til bennylem og oss andre som har blinket oss ut noen romper vi helst skulle sett spikra opp på dodøra til Titanic. Forumvinteren blir hard å komme igjennom uten å ha noen undermålere å irritere seg over.
                    Jeg har en bra tone med så og si alle spillerne tror fks at hvis jeg slakter en spiller her inne og spilleren leser det så har ikke han noe særlig lyst til og snakke med meg etter det. Så noen børs får du/dere ikke av meg ,men jeg skal komme med en topp 3 liste.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Du trenger jo ikke å slakte, du kan jo bare si at noen er ...mindre bra enn de andre. Bittelitt kritikk når det er på sin plass skader vel ikke? Men det er uansett du som bestemmer, du får gjøre det du er komfortabel med. I allefall tusen takk for innsatsen! Kanskje noen andre kan være djevelens advokat på disse treningene?

                      Kommentar

                      • harald99
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Apr 2007
                        • 36

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Stas. Hadde vært spennende å høre om de har henta opp noen yngre spillere nå. Om Haraldsen trener med dem f.eks. Og hvordan det står til med Guldbransen(stavefeil?). Om du snakker med henning igjen kunne det vært spennende å høre om han ser ringstad som venstreback også. Jeg har ikke for vane å slå av en prat med folk og fe på treningene.
                        Guldbrandsen har fått kyssesyken og er vel borte i et par mnd. Syntes synd på ham. Trente jo en del med a-laget før ferien.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Hygelig og se at Rb følger med.http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3993777.ece
                          Not... Et tips til Rb les her i denne tråden hvis dere ikke har tid til å sende en reporter til Hallen

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Dagens trening Tirsdag.
                            Ikke så mye å skrive om ,veldig lik trening som før...
                            Tar for meg keeper treninga litt i dag og den var morsom og se på,,, Grodås legger en haug av kjegler inne i feltet ,han slår harde baller langs bakken som treffer kjeglene og ballen forandrer retning noe som gjør det synsykt vanskelig for keeper og redde. En annen øvelse gikk ut på at keeper stod ca 2 meter foran en vegg ( ansiktet mot veggen) Grodås står bak keeper og skyter ballen i veggen , keeper skal da redde ballen og den kommer fort tilbake og her trengs det bra reaksjonsevne..... Eller så hørte jeg at Bolly er Lsk raskeste på 40 meter med ca 4,7 sek. Fikk også høre at Bolly er synsyk god på rekrutt treninga faktisk så god at han blir tatt av banen rett og slett fordi han dominerer fulstendig. Treninga blei avslutta med løping hvor nok en gang maratonløperen BHG var best foran Espen og Steinar... Her kom Ruben inn på en meget sterk 4 plass.
                            Otto kom innom han gikk på krykker men jaggu trente han ikke mage øvelser, syk man.
                            Skader .
                            Otto kne.
                            Biffen lårhøne.
                            Bergmann strekk ikke alvorlig.
                            Bolly skole trener med rekrutt de dagene han er på skole.
                            Andre Hansen liten smel på gårsdagens trening ..
                            Lars K Eriksen sjuk.
                            Riseth,Marius trente alternativt.
                            Faen er usikker på om PSA var med i dag , det er sløvt av meg.
                            Ellers så må jeg nevne at jeg håper at vi får til en avtale med Edwin som viser noen tekniske detaljer som ingen andre er i nærheten av.
                            Og så må jeg trekke fram BHR og Kristoffer Tokstad som meget gode i dag.

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              Som alltid veldig bra rapport tullebukk, men mener å ha lest en treningsrapport der Essediri gjorde det veldig bra på løps test. Var det bare et plaff fra hans side, eller hvodan ligger han an?
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • Stikkan36
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Dec 2008
                                • 1

                                PSA var ikke med idag

                                Kommentar

                                • Bekkis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 441

                                  Tar gutta ferie fra og med fredag? Eller trener de mandag ogsa?

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                    Tar gutta ferie fra og med fredag? Eller trener de mandag ogsa?
                                    Trener ut uka. Essediri henger bra med han , jeg syns han virker piggere en noen gang.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Jeg har hørt rykter om at Johnsens operasjon tidligere i høs ikke var så vellykket som man hadde håpet, og at det er sannsynlig at han må igjennom en ny operasjon. Nå ser jeg jo at han har vært med å trene en god periode, men han trener fortsat bare alternativt, noe som bekymrer meg litt. Du har ikke muligheten til å forhøre deg litt om skadesituasjonen hans, tullebukk? Synes det er grunn til bekymring hvis det er tenkt at Johnsen skal være vår venstreback neste år, jeg synes også Mathisen har uttalt seg ganske kryptisk med tanke på Johnsens bekymring rundt sin skadesituasjon. Synes ikke den skadesituasjonen lukter hel bra, hadde vært supert om det var mulig å grave fram litt info.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Jeg har hørt rykter om at Johnsens operasjon tidligere i høs ikke var så vellykket som man hadde håpet, og at det er sannsynlig at han må igjennom en ny operasjon. Nå ser jeg jo at han har vært med å trene en god periode, men han trener fortsat bare alternativt, noe som bekymrer meg litt. Du har ikke muligheten til å forhøre deg litt om skadesituasjonen hans, tullebukk? Synes det er grunn til bekymring hvis det er tenkt at Johnsen skal være vår venstreback neste år, jeg synes også Mathisen har uttalt seg ganske kryptisk med tanke på Johnsens bekymring rundt sin skadesituasjon. Synes ikke den skadesituasjonen lukter hel bra, hadde vært supert om det var mulig å grave fram litt info.
                                        Er nestet sikker på at Ringstad tar den plassen. Ser slik ut på trenina om dagen.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Synes det ville vært merkelig om en som har vært anrepsspiller hele livet og som er 17-18 år skulle hoppe rett inn på venstreback i Tippeligaen med bare en vinters erfaring med backspill. Morsom hadde de jo vært selvsagt, selv om vi nok ville måte oppleve en del juniorfeil en god stund. Har du uansett muligheten til å forhøre deg litt om skadesituasjonen til Johnsen?
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...