Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Campless
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 772

    Dagens trening - bilder

    Jeg og lillestroom var på treninga i dag, og vi tok noen bilder fra den og.

    Bildene er automatisk formatert til riktig størrelse fra tinypic.com, så kan hende noen ser litt rare ut, men da passer de hvertfall inn på forumet. Ræva lys i hallen gjorde at det var litt verre å få til greie nok farger og skarpe bilder og..



















    Rapport fra treninga rekker jeg ikke i dag, pga øvelseskjøring og jobb.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Canário
      Fikk med meg siste halvdel av treninga, der det først var spill med kjegler som mål på halv bane og deretter ellevermål med keepere. Bra trøkk og tempo. Liker denne ettersom det på halv bane oppstår valgmuligheter hele tida. Synes Gabrielsen og Arnarson var gode, og håper ikke Arnarsson drar uten å ha fått vite hva han står for. Unggutta viser at de tar nivået, der også Ringstad og Bolly er bra med. Bolly viser gode ting med ball.

      I spillsekvensen med gule vester, Eriksen, Kippe, Jon, Ringstad, Riise, Mykle og Occean. Svart lag Gabrielsen, Riseth, Biffen, Søgård, Karim, Pedersen og Arnarson. (Mulighet for at jeg har glemt noen). Bra med mye oppbyggende spill og at trenertemaet setter individuelle ferdigheter høyt. Veldig vesentlig for og i utvikling av toppspillere, ref. blant andre Bergdølmo i buggen der han "brenner for basisferdigheter" og fikk "sjokk av pasningsspillet og ferdighetene i Ajax" - flott å ha en trener og assistenter som har vært fotballspillere (imots. til Nordlie og Bakkemo) og i norsk sammenheng har unik forståelse og kunnskap om hva som kreves for å gjøre suksess på fotballbanen.

      Kiko jogget på sidelinja og var ikke med på siste halvdel. Johnsen trente alternativ med Erland og etter hvert langpasninger.

      "tullebukk" kan forhåpentligvis utfylle. Ellers la jeg merke til at Mykle fikk Kanari-vin for årets mål. Bra gest!

      Neste trening er 3. jaunar - god jul!
      HeHe du mangler noen navn ser jeg , men jeg husker ikke lagene. Men nesten alle var på plass i dag,..
      Bare Bergmann som mangla.

      Neste trening er LØRDAG 3 jan så da håper jeg at mange er på plass og at det blir Kanari kafe. Tullebukk ønsker alle en Riktig God Jul og at alle vi som eLSKer får et fantastisk Nytt år

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        Hadde følelsen av det, kan i alle fall tilføye Andresen, Sundgot og Bjørkøy på gult lag som man ser av bildet nummer seks ovenfor. (Takk for bilder)! Får beklage korttidshukommelsen.

        Det var fint å se Andresen i gang igjen. Virka bra. Var med på hele spilldelen sammen med Riseth - flott å ha alle midtstopperne på trening. Får håpe snart Johnsen er klar til å delta på fellestreningene.

        Kommentar

        • lillestroom
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1020

          Er det noen som vet hvorfor kiko ikke trente sammen med resten idag, og bare jogget rundt banen? Småskadet?

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av lillestroom
            Er det noen som vet hvorfor kiko ikke trente sammen med resten idag, og bare jogget rundt banen? Småskadet?
            tror at han mangler litt løpstrening , han var jo tross alt borte en hel uke.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Her er noen bilder av utdeling av vin til Magnus Myklebust for årets mål... Myklebust er han lille i gul vest.... Legger med en link til de som har lagd flaska......http://www.festogmoro.no/
              Last edited by tullebukk; 23.12.2008, 16:15.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Første trening 3 januar kl 1000.

                Bare minner om at første trening i 2009 er lørdag 3 januar kl 1000 i LSK HALLEN..... Her bør mange møte opp og jeg regner med at det blir kfl kafe....... Tommel opp hvis du kommer.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Bare minner om at første trening i 2009 er lørdag 3 januar kl 1000 i LSK HALLEN..... Her bør mange møte opp og jeg regner med at det blir kfl kafe....... Tommel opp hvis du kommer.
                  Årets første KFL kafe altså? Regner med det kommer forside info om dette ganske snart.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • rEPPA
                    *****istrator
                    • Nov 2003
                    • 3933

                    Vi fortsetter treningsrapportene her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ight=treninger
                    www.kfl.no/debatt

                    Kommentar

                    Working...