Buss t/r Sandefjord med avreise 15:00 fra Råholt og 15:45 fra Lillestrøm bussterminal. I tillegg blir det mulighet for påstigning på Jessheim, Korset, Oslo og andre steder folk befinner seg på vei ned. Pris 150,-. Påmelding til Marie Knedal tlf 97663739.
1. runde i NM, 12. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
endelig en kort tur for fugla kamp Jeg kommer med sambo og stesønnlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Som dere ser så der banen så som så men ellers så er det tipp topp fasiliteter. Pølsene får bare terningkast 3 fordi det virket som de hadde ligget litt for lenge i vannet. Vafflene får en firer på terningen men kunne helt klart hvert litt mere sukker i røra, men et veldig bra bringbærsyltetøy gjør at inntrykket er positivt av hva Sandar IL kan by på.Kommentar
-
Som dere ser så der banen så som så men ellers så er det tipp topp fasiliteter. Pølsene får bare terningkast 3 fordi det virket som de hadde ligget litt for lenge i vannet. Vafflene får en firer på terningen men kunne helt klart hvert litt mere sukker i røra, men et veldig bra bringbærsyltetøy gjør at inntrykket er positivt av hva Sandar IL kan by på.Kommentar
-
Takk for info VK. meget bra.
Men det ser ut som om man må være tidlig ute for å få sitteplassHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Har spillt der selv for noen år siden, da var den humpete. Var vel mere ment som ironi, men den er hvertfall grønn!Kommentar
-
Vanskelig å ha så store forventninger til denne kampen, kanskje, men jeg håper BHR gis en mulighet til å prøve seg på vingen. Med Midtun Lie på venstre flanke kan vi kanskje ha en mulighet til å komme til innlegg fra begge kanter, og bruke kampen til å øve inn løpsbevegelser fra indreløperne inn i boksen, og gi OO/Arild litt target practise.
(Vel og merke etter at vi har en tremålsledelse.)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Får ikke håpe BHR spiller. Han har akkurat blitt bra i lysken, la han vente med å spille til rbk kampen. Alle husker vel hva som skjedde sist han spilte for tidlig.. Søgård kan få prøve seg i denne kampen..------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
hadde min beste uke som fotballspiller på den sandar banen, fantastiske minner. håper og tror bhr starter fra startKommentar
-
Jeg tar turen til denne kampen. siden jeg bor i Horten så er ikke turen så lang.
Om noen av forumtrynene har lyst til å hilse på der borte så er det bare hyggelig. Kjenner ca ingen når jeg er på LSK kampene Kjenner igjen VK (pga tegneseriefjeset, no offence) og Tony, pga burburry capsen. Men som sagt: kjenner i grunn ingen.
Det er jammen flott at man aldri går alene til Åråsen.
Ble nesten litt emo det innlegget her. "Omfålladdels", eller "baklager" som radioresepsjonen sier det.
Kjører forøvrig fra Horten i en stasjonsvogn, så om noen gule og svartkledde fra Horten/Tønsberg/e.l. ønsker å sitte på nedover så kan det sikkert ordnesStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Kommentar
Kommentar