Sandar ligger for øyeblikket under 2-0 borte mot Larvik Turn. Det ryktes om at dem slår mye langt, har en keeper med dårlig første touch og en trener med gule sveise briller.
1. runde i NM, 12. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Sluttresultat 4-1 til mitt lag her i Larvik,Larvik Turn.
Sandar hadde ingen ting av noe som helst passningspill,slo langt.Og skulle de prøve på noe som ligna på pasningspill var det den lille dvergen Ellefsen(ex SF) som sto får.Han ble og meget irritert på forsvaret sitt og ropte til trenern sin "her må noe gjøres" da svarte trenern "hva faan skal vi gjøre"
Imorgen tar jeg turen på apoteket og henter nervepiller,dette blir en spennende kamp til mandag....eller..Kommentar
-
Laget.
Håper Tom bruker anledningen til å spille inn noen av de som ikke har fått så mange sjanser før i år og de som trenger kamptrening.
Vil se dette laget :
------------------------MOLDESKRED---------------
---SØGÅRD --- BERTHEUSSEN-- PSA --- HUSAR
--------RIISE ------ KIKO -------- BJØRKØY
---------ESSIDIRI ------- TAG --------MYKLE/MIDTHUN LIElivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Jeg håper på dette laget:
-------------Moldskred----------------
Steinar*--Biffen--Samme hvem---Husar
-----Riise**-----Riseth-----Brenne-----
----Essediri---OO/Sundgodt---Midttun Lie
*Søgård inn for Steinar om han er klar nok
**Bjørkøy inn for Riise om han ikke er klar nokSupporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
-
Veldig uenig med de som mener vi må bruke denne matchen til å prøve ubrukte spillere/ nye trekk osv.
Det er noe som passer bra når laget har prestert bra over tid, og de etablerte spillerne kan få ett pusterom i ett tett matchprogram.
Etter den særdeles svake sesongstarten mener jeg det laget trenger er å spille på seg selvtillit igjen, bygge videre på de gode relasjonene vi så mot viking, og som har vært fraværende de første matchene. En sånn match er ideell for å finpusse på det offensive angrepsmønsteret, vi snakker for ganske mange mål, og hva er vel bedre enn at Metern/Arild med fler får godfølelsen med ett par-tre scoringer inn mot RBK away.
Ja til ett toppa lag mot Sandar!Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Jeg har lyst til å se hvordan Ciise Abshir gjør det snart..
Moldskred
Søgård - Biffen - PSA - Husár
Brenne - Kiko - Bjørkøy
Essediri* - Abshir** - Midtun Lie
* Evnt. Riise
** Vet ikke om Abshir er best som midtspiss eller på siden.. evnt la Sungodt være midtspiss og Abshir tar over Midtun Lies posisjon.Kommentar
-
Pub i Sandar
Fjeldvig Pub (http://www.fjeldvig.net/pub.htm)
..holder åpent for Lillestrømsupportere på cup-tur:
Åpner: kl 14
Beliggenhet: Vesterøyveien 54, 150m fra stadion
Øl: 0,5l til 50-lappen
Mat: Cheeseburgertoast (!) kr 30,-
Stil/omgivelser: Passe originalt... nesten bedre enn Texas pub :wink:
Kryss av en ny sær pub på pubhopperlista og sjekk inn hos Bente på Fjeldvig Pub. The home of Fjeldvig Øl- og Spadserklubb!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Jeg har lyst til å se hvordan Ciise Abshir gjør det snart..
Moldskred
Søgård - Biffen - PSA - Husár
Brenne - Kiko - Bjørkøy
Essediri* - Abshir** - Midtun Lie
* Evnt. Riise
** Vet ikke om Abshir er best som midtspiss eller på siden.. evnt la Sungodt være midtspiss og Abshir tar over Midtun Lies posisjon.
Hvis du vil se hvordan flere av disse gjør det så kom deg på 2.lagskamper!Last edited by CFD; 12.05.2008, 00:31.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar