Ikke akkurat overbevisende seier :???: De burde ha grepet sjansen til å kose seg og rundspille et lag. Ja, for de burde da egentlig klare å rundspille et 3. divisjons lag ? Dengang ei.. Men det viktigste er vel at de er videre til neste runde !
1. runde i NM, 12. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Uff, hvem er det som gjør dette når man vet hvor mye styr det har vært rundt KFL og LSK sålangt i år?Kommentar
-
mm
men det var ikke mye men folk burte jo bruke hue når man drar på kamper. etter alt det negative tullet vi har fått.
syntas at uanset så burte reglene gjelde.
men er folk bare med på turene pga russetur faktorer?
på tide og rydde opp i egene rekkerFugla forever... eLSKerKommentar
-
"Banestormingen" var vel gjort med halveis glimt i øyet. Vaktene tok dette med et smil.
Men spørsmålet er jo hvor lurt det er med fyrverkeri når det har vært så tørt vær den siste tiden. Det er vel advart om skogbrannfare og da kan man lure på hvor gjennomtenkt det var. Nå ble det kun fyrt av en gang såvdit jeg fikk med meg. Vil ikke overraske om dette blir sett på av NFF.
Kampen styrte vi greit uten å imponere. Fint å se Riise i gang igjen.Kommentar
-
Hvordan kan man vite at disse er medlemmer av KFL? Har de betalt bilett siden det virker som de stod i åsen. Vent til fakta kommer på bordet før du hugger hodet av noen. Det er greit at man skal være kritisk til hva som skjer ,men nå begynner det å gå litt for langt!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Tror du blander pitch invasion med streakers. Forresten er jeg glad de beholdt klærne på.Kommentar
-
Dette var vel ingen av delene egentlig. Ikke kom de seg lenger enn til 5-metern(?!) og i tillegg så det ganske så halvhjerta ut. Virka nesten som alle feiga ut og han som kom lengst ikke helt klarte å bestemme seg for om det var en god eller dårlig ideFor det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
morn igjen
yupp men kan vel vera enig at man burte vente med og hugge av hodet og at det blir gjort med et smil men er det lurt etter alt negative vi blir satt i søkelyset for?
og fyrverkeri det er vel ikke noe man burte gjøre ?
men håper i hvertfall noen så hvem eller hva som gjorde det med fyrverkeriet. for ja hørte kun et smell men syntes vi burte vere for gode til og gjøre sånn.Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Storminga av banen blei vel bare mer komisk enn det blei alvorlig av noen grad, så dette blei vel ikke akkurat noe å lage et nummer ut av.
Bluss eller annet fyrverkeri er vel ikke det lureste å fare med når en vet hvor mye negativt det har vært rundt klubben eller hvor glad NFF er i å få inn penger via bøter for dette.
Selv synes jeg kanskje ikke noen av disse sakene i dag er det verste noen fra kanari-fansen eller lsk har gjort i år, men litt unødvendig med fyrverkeri, mens ett fint glis og litt latter av storminga av banen.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Mods: om jeg er i feil tråd; Flytt?
Hvorfor i all verden stilte Fugla i blått mot Sandar i går? Sander spiller i Rødt og hvitt - LSK i gult og svart. Jeg ser INGEN grunn til å bruke den grusomt stygge bortedrakta mer enn høyst nødvendig.
Kan noen fortelle meg hvorfor vi spilte i blått?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar