Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selv synes jeg kanskje ikke noen av disse sakene i dag er det verste noen fra kanari-fansen eller lsk har gjort i år, men litt unødvendig med fyrverkeri, mens ett fint glis og litt latter av storminga av banen.
Hvorfor kan ikke alle stå sammen? Hvorfor må man gang på gang vise hvilken undergruppe man er i stedet for å jobbe for felleskapet? Sanger som Ultras Lillestrøm og "Vis fram kukken" er vel ikke akkurat samlende?
I tillegg går det nå rykter om en pub som fikk inventarskader på mandag. Hvorfor kan man ikke huske at man er representanter for KFL når man er på tur?
Hvorfor i all verden stilte Fugla i blått mot Sandar i går? Sander spiller i Rødt og hvitt - LSK i gult og svart. Jeg ser INGEN grunn til å bruke den grusomt stygge bortedrakta mer enn høyst nødvendig.
hva skjedde? og hvorfor må alltid noen ødlegge for kfl sitt rykte?
de som ikke kan beherske seg burte kanskje finne noe annet og gjøra for og støtte fugle gjør man ikke med og drive med faenskap og skape enda dårligere rykte.
hva skjedde? og hvorfor må alltid noen ødlegge for kfl sitt rykte?
de som ikke kan beherske seg burte kanskje finne noe annet og gjøra for og støtte fugle gjør man ikke med og drive med faenskap og skape enda dårligere rykte.
mye som blei ødelagt på den puben du viser til?
Jeg regner med at du og han med nicket Storgata var på The Old Sportsman og så hva som skjedde siden dere kommer med slike påstander om bråk og div ødeleggelser? Eneste som skjedde på puben var at det var kjempe stemming der!!! Hvorfor skal alltid folk høre på rykter? Er vel påtide for noen av dere her inne som gang på gang klager over at blir bråk etc etc faktisk bli med på en borte-tur og ikke bare sitter foran dataen å klager hele dagen lang.
Den lyseblå er jo bare helt horribel og har ingenting med fugla å gjøre syns nå jeg!
Synes ikke den lyseblå er så ille jeg. Og at den ikke har noe å gjøre med fugla å gjøre er ikke helt riktig. Klubben Lillestrøm-Kameratene, som gikk inn i Sportsklubben i 1932, spilte i lyseblått. I tillegg ble Sportsklubben tidligere sett på som som en borgerlig klubb, og blått blir derfor ikke feil, historisk sett. Den røde reservedrakten, som enkelte mener er den riktige, bør den gamle arbeiderklubben Lillestrøm/Fram få ha i fred.
Men at vi bør holde oss til gult så ofte vi kan er jeg enig i.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Ja, i en annen virkelighet ville jeg vært helt enig med deg. MEN; så lenge regelverket er som det er, mtp. shorts-og strømpefarger, vil vi alltid ende opp med noen smått horrible kombinasjoner. Da tar jeg heller en lyseblå som kan brukes i sin helhet.
Stian
Tror du misforstod Skinke her. Han mente at draktsettet skulle vært
1. drakt: Gul trøye, gul shorts og gule strømper
2. drakt: Svart trøye, svart shorts og svarte strømper
3. drakt: Hvit trøye, hvit shorts og hvite strømper
Det hadde vært det beste
Da tror jeg du misforstod.
1. drakt: Gul trøye, svart shorts og gule strømper
2. drakt: Svart trøye, hvit shorts og svarte strømper
Hvis jeg får det som jeg vil med 1. og 2. drakta så skal lsk få lov å lage kjerring drakter av 3.drakta. Det kan jeg leve med så lenge 1. og 2. drakta er i LSK farger!
Tror du misforstod Skinke her. Han mente at draktsettet skulle vært
1. drakt: Gul trøye, gul shorts og gule strømper
2. drakt: Svart trøye, svart shorts og svarte strømper
3. drakt: Hvit trøye, hvit shorts og hvite strømper
Det hadde vært det beste
Det skulle vel stå gul trøye, sorte shorts?
Og som jeg prøver å si; ja takk til alt. 2 og 3. MEN det lar seg ikke gjøre pga regelverket. DERFOR tar jeg heller en lyseblå variant som kan benyttes i sin helhet.
Stian
Ryktene (sikre kilder) sier at det blir de fantastiske blå draktene mot RBK også. Fantastisk mulighet for å kjøre en GUL og SVART tifo med ett budskap om hvilken farger LSK SKAL representere!!
Last edited by Skinke; 13.05.2008, 14:39.
Begrunnelse: SKAL representere!!
Kommentar