Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes ikke den lyseblå er så ille jeg. Og at den ikke har noe å gjøre med fugla å gjøre er ikke helt riktig. Klubben Lillestrøm-Kameratene, som gikk inn i Sportsklubben i 1932, spilte i lyseblått. I tillegg ble Sportsklubben tidligere sett på som som en borgerlig klubb, og blått blir derfor ikke feil, historisk sett.
Skal man begynne å lete etter historiske grunner kan man sikkert finne grunner til å bekle fugla i all slags farger. Gitt at fargene på denne tifoen var rett kan blåfargen også spores til Lillestrøms byvåpen.
Poenget er at blåfargen ikke står i stil til LSKs profil som består av gul, sort og hvit.
I tillegg går det nå rykter om en pub som fikk inventarskader på mandag. Hvorfor kan man ikke huske at man er representanter for KFL når man er på tur?
Jeg har vært nede på Sportsman i dag og prata med eieren. Han skrøyt av stemninga vi lagde på puben og ønska oss velkommen tilbake når som helst.
Ryktene (sikre kilder) sier at det blir de fantastiske blå draktene mot RBK også. Fantastisk mulighet for å kjøre en GUL og SVART tifo med ett budskap om hvilken farger LSK SKAL representere!!
Helt Enig. Håper hvertfall ikke tifo gruppa har planer om å "hylle" de gyselige blå draktene. VI ER DE GULE OG SVARTE!
Ryktene (sikre kilder) sier at det blir de fantastiske blå draktene mot RBK også. Fantastisk mulighet for å kjøre en GUL og SVART tifo med ett budskap om hvilken farger LSK SKAL representere!!
Sikker kjempelurt. Sånn rent bortsett fra at vi ikke har lov til å spille med gult og svart borte mot Rosenborg, noe vi heller ikke har gjort de siste årene.
Sikker kjempelurt. Sånn rent bortsett fra at vi ikke har lov til å spille med gult og svart borte mot Rosenborg, noe vi heller ikke har gjort de siste årene.
okok. Dette stemmer, gått i glemmeboka mi så det skal ikke jeg si noe på, men hvorfor kan ikke LSK spille i Gult mot rbk egentlig?
Vi kan vel i grunn det, men vi kan ikke bruke svart shorts?
Ok, men jeg mener bestemt at jeg har sett lsk spille med gule drakter mot rbk tidligere.. Men ikke vits å gå så mye mer inn på det, lsk kommer til å spille i lyse blå drakter mot rbk uansett. Det er en sur ting jeg ikke vil svelge uten å protester...
Edit:
Problemet er vel nå at vi ikke har hvite shortser. Gul drakt med blå shorts høres ikke bra ut. Helvetes møkkadritbæsj det der med de blådraktene.
Problemet er vel nå at vi ikke har hvite shortser. Gul drakt med blå shorts høres ikke bra ut. Helvetes møkkadritbæsj det der med de blådraktene.
Nettopp. Det er hele poenget. Da vi hadde hvite bortedrakter, kunne vi variere med gult og hvitt når vi møtte lag med svarte shortser men annen trøye. Men nå er alternativet gult og blått. Hadde Schiller gjort comeback, så kanskje, men ellers sier jeg nei takk.
men spurte bare om folk viste hva som eller om d blei no eødelagt.
Jepp. Fjeldvigpuben ble knust til pinneved av noen husmor-kanaris hangarounds. Uteserveringa på James Clark ble vandalisert av team Werni, mens på the sportsman skjedde det ikke noe verre enn lettere seksuell ydmykelse av en stakkar ved navn Ræjmånn the kung.
Kommentar