1. runde i NM, 12. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
*Jacta est alea*Kommentar
-
Grunnen til at de valgte lyseblå drakter er fordi der er en trendy farge som LSK håper de ville selge mye av spesielt til den yngre garde. Dette er sagt av folk i LSK som har vært med å bestemme fargen, så grunnen til at dem valgte å lage lyseblå drakter har ikke noe med historien å gjøre, det er kun for å tjene mest mulig penger.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
På tide med en egen drakttråd?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Grunnen til at de valgte lyseblå drakter er fordi der er en trendy farge som LSK håper de ville selge mye av spesielt til den yngre garde. Dette er sagt av folk i LSK som har vært med å bestemme fargen, så grunnen til at dem valgte å lage lyseblå drakter har ikke noe med historien å gjøre, det er kun for å tjene mest mulig penger.
Hvorfor kan ikke LSK tjene penger?*Jacta est alea*Kommentar
-
Kommentar
-
Dette kan jeg avkrefte. KFL stilte opp med hele 3 stykker på denne puben, i tillegg til 2 fra KFL-sikkerhet som var litt frem og tilbake (og onkelen til Jon Midtun Lie). Ettersom Bente tilbød oss skyss til kampen regner jeg med at noe av puben står etter det massive innrykket.Mvh
Martin RathsKommentar
-
Kommentar
Kommentar