RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    #21
    Ellers et resultat tips:

    RBK-Lillestrøm 1-2

    0-1 (14 min) ved Riise etter et elegant gjennomspill fra Kiko. Dette bare bekrefter at savnet har vært stort.

    0-2 (60 min) Essediri får tak i ballen etter klønete forsøk på avklaring av RBK forsvaret og putter kula mellom beina på keeperjyplingen som kom fra oddar'ane

    1-2 (82 min) Sjælmål av PSA. RBK presser og PSA glipper markeringen på litjivers, PSA prøver forvilet og sperre veien for ballen etter headinga til Ivers. Desverre blir PSA's forsøk til en "Riise" når han header kula forbi en utmanøvrert Otto og i gållen.

    Fler mål blei det ikke tross flere feildømte frispark rett utafor vår 16 samt at Ivers var 3 ganger aleine med Otto etter markeringsglipper.

    Det blei utdelt et gult kort til VR fordi Kippe hadde karantene, samt et til Riise for kjefting på en av ballgutta. Ivers slapp forøvrig både gult og rødt etter å ha slått til Kiko.

    BB blei Otto fordi han fortjener en sånn pris etter lang tids jevn og god innsats uten å ha fått en.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #22
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Otto
      Pedersen - Riseth - PSA - Husar
      Riise - Kiko - Brenne
      Essediri - Occean - JML
      Ser ikke så dumt ut, det. Men jeg vil ha både Arild og Occean på banen.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #23
        Opprinnelig skrevet av WAK
        Ingen ting er jo bedre enn at Søgård og Riise er tilbake på banen. Bare det ikke er for tidlig, men de går vel ikke på den blemma en gang til. Har lite tro på at verken Riise eller Søgård vil være i særlig god kampform til RBK kampen. Men skulle de være kampklare vil jo Nordlie begynne å få et lite luksusproblem med å ta ut laget.

        Midtun Lie synes jeg har vært meget god som ving og bør ta en av de tre plassene øverst på banen. Mange som mener Occean ikke burde spille ving og det er jeg enig i. Men nå som han og Sundgot ser ut som har funnet tonen sammen og målene "renner" inn synes jeg Nordlie skal fortsette med Sundgot som spiss og occean som ving.

        Essedirri er jo i kjempe god form om dagen og imponerer på 2.laget og på trening.(noe jeg aldri trodde ville skje) Så han er vel første man som får sjansen blant de tre på topp. Myklebust er langt fra i god form og trenger noen kamper på benken, så tror jeg han kommer meget sterkt tilbake. Tror han kan gjøre det bra med innhopp i slutten av kamper.

        Som midtbaneanker er det vel ingen tvil om at Mouheli spiller med den formen han viste i forrige kamp. Tror også Brenne er ganske sikker som indreløper. I og med at det er 5 spillere ( Occean, Sundgot, Midtun Lie, Essedirri, Mykleust) som kjemper om 3 plasser på topp håper jeg Norfdlie begynner å bruke Riise som indreløper i stedet for ving.

        Problemet da er vel at det ikke er plass til Søgård på midtbanen. Jeg mener Søgård bør være på banen og håper Nordlie er av samme oppfatning.

        Så lenge Pål Steffen Andresen, Kippe og Riseth er skadefrie og ikke har karantene tror jeg de vil spille. Vet det er en del som mener at PSA bør sitte på benken men jeg tor ikke Nordlie er av samme oppfatning. Den siste plassen i forsvaret tror jeg faktisk Nordlie velger Søgård.

        Tror dette er det beste laget LSK kan spille med;


        Occean Sundgot Midtun Lie - - - - - Reserve; Essediri, Myklebust, Cisse, T.A. Gundersen


        Brenne Mouheli Riise - - - - - - - Reserve; Søgård, Bjørkøy, Kiesenebner


        PSA Kippe Riseth Søgård - - - - - - Reserve; Pedersen, Biffen, M. Johnsen


        Otto


        Nå må jo Kippe sone i kampen mot RBK og Riseth er vel usikker så man kan jo drømme om denne lagoppstillingen. Trolig blir vel PSA trukket inn i midtforsvaret og Midtun Lie og Pedersen som backer. Er Riise klar går han inn som ving. Hvis ikke går Essediri inn som ving. Er Søgård klar går han inn som indreløper og Bjørkøy ut.
        Det der er plutselig en veldig bra benk, det vi trenger for å holde en hel sesong i toppen. Er Kiesenebner virkelig på beina igjen? Utrolig. Han har faen meg litt å vise, at det bor fotball i han og ikke bare skader og sykdom og atter skader. Et feilkjøp i størrelsesorden Pasi Rasimus og Romanus Orjinta, hvis han ikke snart gjør mine spådommer til skamme og blåser x ant skudd Reit im Winkl ASAP. Let's see...
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          #24
          Kiesenebner

          har ikke lest ett sted om at han er klar den 16.mai så det er nok drømmen til han/hun med innlegget......

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #25
            Opprinnelig skrevet av KimFL
            Det høres rett og slett bare jævla bra ut.
            Tipper begge 2 er rimelig spillesugne nå, så jeg sier bare; ut med Bjørkøy og Myklebust, og inn med Søgård og Riise, så lager vi trøndersodd av bartene.

            ----------Otto-----------
            Pedersen-Riseth-Biffen-PSA
            Søgård----Kiko----Brenne
            Riise---Sundgot---M.Lie


            KimFL
            Uten tvil det beste laget vi kan stille med. I den formasjonen. Midtun på ving, der er han jo faktisk god!!

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 967

              #26
              Jeg mente ikke at verken Kiesenebner eller at M. Johnsen er klare til 16.mai. Ville bare ha frem at Nordlie har en bra tropp å velgefra hvis den noen gang skulle bli skadefri. Forklarte meg vel litt dårlig.

              Etter det jeg vet er vel de to nevnte så vidt i gang med opptrening. Tidligst klare til høstsesongen.

              Kommentar

              • wænk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 2244

                #27
                Kom igjen fugla, nå har vi trua.
                Hadde vært jævla typisk om ræv-bk skulle snu den dårlige trenden akkurat mot oss, men det tror jeg faktisk ikke de klarer. Jeg er sikker på at gutta våre ennå lever på den fantastiske stemninga fra mandagen. Og det skal vel ikke akkurat mye til for KFL å synge ut kjernen den 16.

                Angående Søgård og Riise er det vel best å se an formen dems i den omgangen de skal få mot Sandar. Kan ikke se for meg at de er i så god form at de glir rett inn og holder 90 min. Men good lawd som jeg gleder meg til den dagen kommer
                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  #28
                  Jeg håper man viser varsomhet ved eventuell bruk av Riise i denne kampen, personlig satser jeg på at han starter på benken med meget gode muligheter for et lengre innhopp for en antagelig sliten OO etterhvert. Håper JML får fortsette som ving selv om Kippe soner karantene. Han viser seg mye vassere her enn som back. Det SKAL gjøre vondt å møte LSK, håper BertBert blir drillet som Riseths makker på treningene frem mot 16.mai. Han har vist at han duger med store oppgaver tidligere, nå har han også trent godt over en lengre periode. Og sist, men ikke minst; Råne-Espen klinkes inn på laget fra start, Bjørkøy hviler.

                  Otto
                  SP-Riseth-Bert-PSA
                  Råner'n-Kiko-Brenne
                  OO-Gilbert-JML

                  Dette blir en batalje, en krig om de 3 poengene mot et Rbk som i likhet med oss trenger poeng. Her må det spilles videre på den positive energien fra Viking-kampen sist. Det har kanskje virket som det bare har vært å reise til Lerkendal å hente med 3 poeng hjem den siste tiden, så enkelt er det dog ikke. Vi er avhengig av å stå sterkt sammen som lag, kjempe for og med hverandre. Vi spiller sannsynligvis ikke den vakreste fotballen, men vi skal faen meg vinne krigen!! Da vil det gå oss riktig godt til slutt.

                  Kommentar

                  • kinstad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2007
                    • 406

                    #29
                    TJAh!!

                    --------------OTTO---------------
                    Pedersen--PSA-----Riseth--Husar
                    Riise-------Kiko--------Brenne
                    Occean---Sundgot----JML

                    Bytter: Riise og Søgård spiller hver sin omgang, for å få de fort inn i drift igjen.
                    75: Essediri inn. Occean har slitt ut motstanderen, og det er på tid med de lange beina til Karim.
                    80: Mykle får 10 min på slutten, da jeg håper at han får en tredje sjanse på grunn av farten hans da alle er slitene. Og da setter denne i nota.

                    Startegi: Få målet(ne) i første omgang, og slite på kreftene til motstanderen. Holde på ledelsen, så langt det lar seg gjøre helt til RBK starter med sjansespill, og kontre i senk.

                    Stabæk hadde ikke en lett kamp der oppe, og det tror jeg ikke det blir for oss heller. Pluss, Iversen er en råtten tønne med sild. Minus. De er minst like desperate som oss.
                    ________
                    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #30
                      --------------Otto---------------
                      Søgård--PSA-----Riseth--Pedersen
                      Riise-------Kiko--------Brenne
                      Occean---Sundgot----JML

                      Vi blir ironisk nok ofre for "Nordlie-effekten" da Hamrén leder sin første kamp.
                      RBK reiser seg, vinner 4-1 og iversen løper til han spyr øl. Årsverste fra LSK sin side.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Vi blir ironisk nok ofre for "Nordlie-effekten" da Hamrén leder sin første kamp.
                        RBK reiser seg, vinner 4-1 og iversen løper til han spyr øl. Årsverste fra LSK sin side.
                        Det gjør han vel ikke...

                        Hamren tar vel over den 1. juni.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #32
                          Ønsker Hamrén snarest mulig
                          TRONDHEIM: Rosenborg ønsker Erik Hamrén til Trondheim med en gang han har sikret gullet. Det kan skje mandag kveld.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #33
                            En god grunn til at Erik Bertheussen bør få et innhopp

                            KRAFTIG HODESMELL: Rosenborgs lege Kjetil Holen (høyre) ser på "Donald-kulen" RBKs Yssouf Koné fikk da han pådro seg hjernerystelse etter en duell med LSKs Erik Bertheussen på La Manga 20. februar i fjor. Foto: Digitalsport

                            Hadde ikke alkissønnen kledd en slik?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              #34
                              Terje Hauge som skal dømme kampen.
                              Da kan vi regne med at Riseth og Kiko mest sannsynlig får gult eller rødt kort...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Ønsker Hamrén snarest mulig
                                TRONDHEIM: Rosenborg ønsker Erik Hamrén til Trondheim med en gang han har sikret gullet. Det kan skje mandag kveld.
                                http://fotball.aftenposten.no/elites...icle107130.ece
                                AaB gikk på ett kjempetap ikveld mot FCK, så da kan trøndra glemme å få han til denne kampen.

                                Kommentar

                                • Kjello
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Mar 2008
                                  • 15

                                  #36
                                  Vel, om det ikke blir på benken så kan det hende han blir å finne på tribunen. Aalborg møter Brøndby hjemme 15. mai. Dersom de skulle ta gull den kvelden så kan det hende man flyr Hamrén oppover slik at han hvertfall får med seg kampen live.

                                  Kommentar

                                  • vollafugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 978

                                    #37
                                    Jeg synes det er litt rart at Nordlie ikke benyttet dagens cupkamp til å spille inn forsvarsrekka mot RBK. Hva med foreksempel å la Bertheussen få prøve seg i en hel kamp?

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                      Jeg synes det er litt rart at Nordlie ikke benyttet dagens cupkamp til å spille inn forsvarsrekka mot RBK. Hva med foreksempel å la Bertheussen få prøve seg i en hel kamp?

                                      Han satser vel på at Riseth blir klar. Men jeg er enig i at det er gambling. Han har vel knapt nok fullført en eneste kamp. Han har fullført kamper han selv mener han burde vært byttet ut pga skade

                                      Kommentar

                                      • Fridtjof
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2005
                                        • 2120

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                                        Han satser vel på at Riseth blir klar. Men jeg er enig i at det er gambling. Han har vel knapt nok fullført en eneste kamp. Han har fullført kamper han selv mener han burde vært byttet ut pga skade
                                        Det var sånn jeg først tenkte og, men det blir i mine øyne et dårlig ressonement. Biffen ville jo ikke gått inn i stedet for Riseth. Han skulle jo ikke spilt denne kampen uansett. Hvis Biffen hadde spilt i går, hadde han spilt stedet for Kippe, som uansett ikke spiller på fredag. Og, så lenge det er usikkert hvorvidt Riseth kan spille eller ei burde kanskje Bertheussen hatt 90 minutter i går, i tilfelle trønderne ikke skal ha det av sine egne.
                                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                        Kommentar

                                        • Kjelstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 352

                                          #40
                                          Tror lagoppstillingen ser slik ut:

                                          OTTO
                                          Pedersen-PSA-Riseth-JML
                                          Bjørkøy-Kiko-Brenne
                                          Riise-OO-Myklebust

                                          Men håper på at den ser slik ut:

                                          OTTO
                                          Pedersen-Bertheussen-Riseth-Husar
                                          Riise-Kiko-Brenne
                                          Myklebust-OO-JML
                                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                          Kommentar

                                          Working...