4-0!!!
RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Herlig. Vi blir pissa på i alle retninger. Dette er ikke lov. Dette ER pellerud-epoke all over igjen, jeg fatter det ikke!
GJØR NOE DA!!!!Kommentar
-
Fy faen, jeg drømte om 5-0 i sekken. Nevnte det til noen av folka her om dagen. Deilig å se laget sitt bli ræv-kjørt. Og ikke sånn som homsene liker det.
Blir deilig med fest etterpå nå.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Sorry Nordlie, etter å ha hatt min fulle støtte hele veien; detta holder desverre ikke mål. Gutta er jo fullstendig paralysert?! Synd du ikke funka som trener for laget "i hjertet ditt", nå er det på tide å redde stumpene ved å vike plassen - om ikke annet er jeg brennsikker på at Fjøra vil gjøre det bedre ut sesongen sånn det er blitt.runarMKommentar
-
Sorry Nordlie, etter å ha hatt min fulle støtte hele veien; detta holder desverre ikke mål. Gutta er jo fullstendig paralysert?! Synd du ikke funka som trener for laget "i hjertet ditt", nå er det på tide å redde stumpene ved å vike plassen - om ikke annet er jeg brennsikker på at Fjøra vil gjøre det bedre ut sesongen sånn det er blitt.Kommentar
-
fyyyyyyyy faaaen
Så jævlig lei har jeg aldri vært i hele mitt liv som LSK supporter! Fy faen.
Hvis det ikke skjer noe drastisk i klubben så kommer vi faen meg til å rykke ned. Er sikker på at Ham Kam snart rykker fra oss. Dette er helt for jævlig utrolig.Kommentar
Kommentar