Magnus Myklebust - en legende

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

Opprinnelig skrevet av Vicarious
    Og forøvrig, hvor mange sjanser har Karim Essidiri fått på laget etter at han var vår bestemann mot Vålerenga?
    Mykle imponerer meg ikke om dagen, men Karim????

Han var kanskje et lyspunkt i en begredelig forestilling mot Søpla, men dersom spillere av hans kaliber skal bekle sentrale roller i laget vårt, ja da får vi ta til takke med 7.plasser.

For min del trenger vi ikke selge Mykle, men vi må ha inn forsterkninger som gir gutten konkurranse og vel så det.
    Fugla 4 Life!

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3492

Selger vi Mykle har vi et angrep totalt blottet for fart. Mulig at Cisse har den inne, men det vet ikke jeg (og sannsynligvis de fleste her inne) noe om.

Mykle er vel den eneste vi har i troppen vår som kan dra av en motspiller en-mot-en, og han skal vi kvitte oss med for å kjøpe Alanzinho? Det blir bare galt for meg, men det er kanskje greit for folk som ikke bryr seg om hva vi bruker andres penger på.

Er for så vidt enig i at Karim burde fått et innhopp for Occean i går, men tror det ble ofret siden vi hadde Kippe og Riseth byttet med skade, og Kiko trengte hjelp med å strekke ut på slutten.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Blogger
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jul 2004
        • 104

Opprinnelig skrevet av MortenA
        Selger vi Mykle har vi et angrep totalt blottet for fart.
        Tenkte jo at vi kanskje skulle skaffe oss en anne spiller da....

Kommentar

• TheFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 430

For det første, vi skal ikke selge Mykle. For det andre, jeg synes ikke mykle er en god avslutter. Hvorfor i helsike kan en ikke være kald i disse situasjonen alene med keeper? F.eks: mot Brann kunne han være kald å rundet keeper, her mot Viking kan han jo prøve å trille ballen forbi i stede for å blåse ballen over.

Langt fra sannheten at Mykle er an god avslutter, men spiller derimot!

Kommentar

• Errevs
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2005
            • 200

Opprinnelig skrevet av Storgata
            Helt horribelt. Gi Waade tid. Han kommer til å prestere. At ballen gikk utenfor i stedet for innenfor i går var rett og sleks uflaks.

Waade 4 life!
            Myklebust har vel egentlig aldri spilt veldig bra for oss. Fjorårssesongen startet ganske bra, men fra sommeren og utover har han mildt sagt vært under pari.
            Jeg syntes vi burde prøve å selge han, da utviklingspilen ikke akkruat peker oppover, snarere tvert imot.
            Han scorer sikkert 5 mål i år samt et par målgivende, men det er for lite for en spiller i hans posisjon. Han mangler det man trenger i den posisjonen, blandt annet evnen til å gå forbi en spiller. Midtun Lie viste positive ting igår og går foran som et klart førstevalg fremover. Ettersom det ikke vil komme som noe sjokk om vi handler en ving til sommern, så ser jeg ikke noe fremtid for mykle i klubben. Iallefall ikke i en 433 formasjon.

waade 4 life? forhåpentligvis ikke i sportsklubben.

Kommentar

• MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3492

Opprinnelig skrevet av Blogger
              Tenkte jo at vi kanskje skulle skaffe oss en anne spiller da....
              Hvem skulle vi hente? Det heteste navnene her inne er Alanzinho og Hoff, og personlig tror jeg ingen av dem vil passe inn i LSK. Hoff er mye den samme spillertypen som Mykle, bare litt eldre og mer rutinert. Alanzinho var en flopp i to år før han fant rytmen. Og det var i Stabæk. Hvor lang tid trenger han hos oss?

Jeg vil i hvertfall ikke selge Mykle før vi har en erstatter på plass som har bevist at han passer i laget og klarer å holde seg skadefri. Skal vi selge Mykle, så blir det nok ikke før etter sesongslutt, om overhodet.

Nå som Midtun Lie har vist seg frem på venstrevingen føler jeg ikke noe akutt behov for å bruke store summer på ny venstreving.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kanaris93
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2007
                • 232

JML er en god Ving Når Marius Johnsen er tilbake på backen, kan vi bruke Midtun Lie på vingen, og som han spillte mot Viking igår (i første omg), så er han et gått alternativ!=)
                I med og motgang <3

Kommentar

• Larsk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1053

utrolig at du lager en tråd om detta etter denna kampen,, myklebust var flere hakk bedre i dag enn han har vært før i år, han løper en del i bakrommet og skaper sjanser, vente ett par uker så sitter de også..
                  !!Gunners!!

Kommentar

• Øyvind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 292

Myklebust er en ok spiller, men ikke noe mer enn det. Faktum er jo at han presterte bra i noen kamper i vårsesongen i fjor. Før og etter det har det vel vært tynt. Ok, man kan ikke kreve at alle sjanser skal sitte. Men når han konskvent nærmest ikke klarer å utfordre en mot en, maks han får ut er et innkast. Jeg mener han ikke er god nok, han kan bli en god innbytter (Stakkeland), men ikke noe mer. Lønn krevern'n sikkert også, selg..

Kommentar

• Raskolnikov
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1453

Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Selger vi Mykle har vi et angrep totalt blottet for fart.
                      Du lanserer Midtun Lie som kandidat til fast vestreving og da har vi i det minste fart på topp. I tillegg er vel ikke Riise så mye tregere enn Mykle.

Å si at Espen Hoff bare er litt eldre og mer rutinert enn Mykle blir for drøyt. Han har over flere sesonger prestert på et vesentlig høyere nivå enn det Mykle har gjort. Når det er sagt tror jeg absolutt Mykle har talentet, men det er stadig noe uforløst over han. Dessverre er det mange talenter som aldri slår ut i full blomst og så får tiden vise om Mykle blomstrer eller visner.

Når det gjelder Alanzinho tror jeg overgangen fra brasiliansk til norsk fotball er vesentlig større enn overgangen fra Stabæk til LSK eventuelt ville vært. I tillegg ser jeg ikke bort ifra at han har utviklet seg til en bedre spiller.
                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

myklebust blir ALDRI noe av, en byttehandel med hoff er det verdt å prøve seg på

Kommentar

• MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

Hadde Myklebust vært 35 kunne jeg ha vært villig å diskutere saken. Men han er fortsatt i en læringsprosess og normalt vil prestasjonene svinge. Magnus på sitt beste er mer enn god nok for LSK og jeg er sikker på at om vi er tolmodige med fyren vil det betale seg.

Kommentar

• kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1174

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                            Hadde Myklebust vært 35 kunne jeg ha vært villig å diskutere saken. Men han er fortsatt i en læringsprosess og normalt vil prestasjonene svinge. Magnus på sitt beste er mer enn god nok for LSK og jeg er sikker på at om vi er tolmodige med fyren vil det betale seg.
                            nå er han snart 23 og jeg ser ikke at han har tatt noen særlig store steg.. det finnes grenser på hvor lenge du kan kalles talent..

Kommentar

• MedlemNR35
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 905

Opprinnelig skrevet av kimmern
                              nå er han snart 23 og jeg ser ikke at han har tatt noen særlig store steg.. det finnes grenser på hvor lenge du kan kalles talent..

Når Rune Bratseth var 23 spilte han i 3. div. Når Ole Gunnar Solskjær var 23 hadde han netopp kommet til Molde etter å ha spilt flere sesonger i 3.div.

Nå sier jeg ikke at Magnus Myklebust nødvendigvis får samme navn som Bratseth og Solskjær men det er et lite bevis på at man ikke er utlært i en alder av 23 år.

23 år betyr iallefall 10-12 år til på banen. Det er ikke lenger enn 8-9 mnd folk ville ha han på landslaget. En skade og litt motgang bør ikke gjøre at vi skal gi han opp. Potensialet ligger der, uten tvil. Føler det blir veldig feil å "gi han opp" etter et halvt år med skader og underprestasjoner. Han kommer tilbake, tro meg!

Synes dessuten han var positiv mot Brann og gjorde enkelte gode ting i går også.

Kommentar

• Awfuls
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 138

patetisk

syntes dette er for drøyt man må gi unge talenter litt tid på og komme seg i form igjen.
                                tror dere bjørn helge kommer tilbake og spille 100% igjen fra første stund?

syntes vi må slutte og si at han var dårlig i et par kamper. ja og tenke på åssen han spilte for oss i fjor..

gi nå mykle litt tid så kommer han.

ps. skal vi selge marius og bjørn helge hvis de ikke spiller topp fotball etter et par -fem kamper?

da hadde mange blitt solgt på lsk
                                Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• Larsk
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1053

myklebust blir ALDRI noe av, en byttehandel med hoff er det verdt å prøve seg på
                                  vil heller ha en trofast fugl mot en som er på vei til og bli en pappagutt
                                  !!Gunners!!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Nå gikk vel Trond Olsen tilbake til B/G etter skufende innstilling og innsats her. Nå leverer han igjen stort.

Ikke kapp hodet av Myklebust ennå, men han må ikke ta opp spiletid når han er såpass ræva som nå. Da må han benkes, og en konkurent til plassen inn. Basta.
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• vollafugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2006
                                      • 978

Jeg drømmer om å få tilbake det legendariske samspillet mellom Mykle og Risse fra i fjor vår. Den beste høyresiden i norsk eliteserie på flere år. Det betinger at vi beholder ham.

Kommentar

• CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

Enten så snakker du bare shiat, eller så har du skikkelig dårlig hukommelse.

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                          Jeg drømmer om å få tilbake det legendariske samspillet mellom Mykle og Risse fra i fjor vår. Den beste høyresiden i norsk eliteserie på flere år. Det betinger at vi beholder ham.
                                          Mange som drømmer om det. Men hvordan skal vi få det til?

Taktikken til Nordlie fra i høst og vår, med å gi Myklebust klippekort uansett innsats har ikke fungert. Da er det kanskje bedre at han spiller seg i form i 2.-div og i cupen. Det er dessuten demotiverende for andre spillere at MM har fått så mange sjanser uten å prestere.

Men, med riktig "tuning" kan MM bli god igjen. Nå spiller han med en selvtillitt på nivå med den man får når man dusjer ved siden av Jan Halvor.
                                          Last edited by BennyLem; 06.05.2008, 22:50.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...