Magnus Myklebust - en legende

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • persa
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jun 2006
    • 18

    #41
    Mykle er en mann for fremtiden, la gutten få tid.
    Det kan ikke være slik at så fort en spiller ikke presterer noen kamper på rad så skal han selges. Han er ennå ung og prestasjonene vil variere.
    Denne gutten har jeg trua på.
    Stå på Mykle, det løsner snart..
    Elverum kanaris

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #42
      Jeg blir nesten helt motløs her jeg sitter. Som vaskeekte forum**** følger jeg jo skjermen med hovedforumet med en intensitet som kan måles med de mest desperate aksjemeglerne. Å se "spark tom nordlie-tråden" synke som dollarkursen etter et AlQuaida-angrep var en fordømt lettelse. Men hva får vi istedet? En "bli kvitt Magnus Myklebust"-tråd som flyter opp som en tomflaske i bassenget på nebbursvollen. Hva er i veien med dere? Har dere studert personalbehandling under John Fredriksen? Skal vi plutselig kvitte oss med spillere når vi knapt kan stille 11 mann på banen?

      Dette "kjøpe en bedre" biter jeg ikke på; økonomien ser ikke ut til å ha vært hindringen i vinter. Vi drømte og vi drømte, men ingen kom. Før vi i det hele tatt burde vurdere salg av noen må iallefall en meget god spiller være tilgjengelig og villig til å gå til oss: I tillegg bør klubbkassa være tom. Pr. i dag oppfylles ingen av kriteriene.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #43
        Hvis vi først skal gi han opp i så måte - bytte mot Hoff!

        Penger har vi jo ikke så....

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #44
          Har du telt? Vi har jo ti mill liggende i ei pappkasse oppe ved E6. Hoff vil dessuten ikke koste allverden da kontrakten hans snart utløper, og han neppe ønsker seg til søpla.

          Kommentar

          • KanariGulFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 454

            #45
            selvom magnus har hatt en lang dårlig periode nå, så er det noe i han som gjør at jeg syns han absolutt skal beholdes. vi kommer til å få en midt i fleisen om han selges, for mulig han kun trenger litt annet treningsopplegg, og får han det i en annen klubb så kommmer han til å bli en veldig målfarlig spiss som kan være med på å feks score mot oss. vil heller gi han litt mer tid. snart er riise tilbake, og da blir det mer konkurranse igjen, og kanskje han da får fart på både teknikk og ferdighet

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #46
              Opprinnelig skrevet av reka
              Har du telt? Vi har jo ti mill liggende i ei pappkasse oppe ved E6. Hoff vil dessuten ikke koste allverden da kontrakten hans snart utløper, og han neppe ønsker seg til søpla.
              Trur egentlig ikke søpla vil ha han. Karriæren hans er ikke i fritt fall, og han har så vidt jeg vet ingen kronisk kneskade som er obligatorisk for angrepsspillere i søpla.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                #47
                Opprinnelig skrevet av reka
                Dette "kjøpe en bedre" biter jeg ikke på; økonomien ser ikke ut til å ha vært hindringen i vinter. Vi drømte og vi drømte, men ingen kom.
                Denne er jeg helt med på. Det virker som enkelte tror at penger er det eneste som trengs for å få tak nær sagt hvem-som-helst. En fyldig konto hjelper nok, men det er faktisk andre forutsetninger som må oppfylles i tillegg.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • Blogger
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jul 2004
                  • 104

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av reka

                  Dette "kjøpe en bedre" biter jeg ikke på;

                  Det er litt av problemet til supportere generelt.

                  Hadde det vært folkeavstemning om hvem som skulle blitt solgt fra LSK så hadde vi spilt med
                  Schiller- Bjarmann- Arne Vidar Moen -Werni som forsvarsrekke enda.

                  Noen ganger må en kvitte seg med spillere, og jeg mener det er på tide å kreve at Myklebust skal begynne å vise frem høy nok kvalitet.
                  Last edited by Blogger; 07.05.2008, 12:27.

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1453

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Blogger
                    Det er litt av problemet til supportere generelt.

                    Hadde det vært folkeavstemning om hvem som skulle blitt solgt fra LSK så hadde vi spilt med
                    Schiller- Bjarmann- Arne Vidar Moen -Werni som forsvarsrekke enda.
                    Schiller ble erstattet med Ole Einar Martinsen. Bjarmann ble aldri solgt. Arne Vidar Moen var bare på lån og hadde en kanonsesong for oss. Werni var etterhvert blitt en spiller mer for troppen enn for førsteellevern, en rolle han nok ikke ville gjort seg bort i om han hadde blitt hos oss heller.

                    Skjønner poenget ditt, men eksemplene var ikke spesielt gode.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #50
                      Min tålmodighet overfor Myklebust begynner også å skrante. Jeg mener han stort sett hele tiden, med unntak av 5-6 kamper ifjor, har levert for dårlig i forhold til hva man kan forvente av en spiss på noe som skal være blant norges fire beste fotballag. Myklebust har fått masse tid på høyt nivå, har etter min mening aldri tatt det steget han burde for å være god nok til å spille. Han må gjerne være her som en innbytter, men jeg tror ikke potensiale hans er noe bedre enn en meget bra Adecco-spiller. Så får man vurdere om man ønsker å beholde en slik i troppen. Jeg er selvsagt helt enig i at vi må hente inn en spiller i samme rolle før en forsvinner ut.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Har du telt? Vi har jo ti mill liggende i ei pappkasse oppe ved E6. Hoff vil dessuten ikke koste allverden da kontrakten hans snart utløper, og han neppe ønsker seg til søpla.
                        Trenger ikke telle... Dekk baronen lovte penger ifjor også, men så lite til de. Han løper ikke til LSK med 10 mill, han ville ha endringer og jeg tror den mannen løper til media fort for å få litt blest rundt seg selv....

                        Magnus har vært hos oss lenge og jeg har ikke et vondt ord å si om gutten men han kommer nok aldri til å slå hundre prosent igjennom for LSK.

                        Kommentar

                        • Tough Alliance
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Oct 2007
                          • 67

                          #52
                          Synd å se på Mykle om dagen. Mye kunne vært anerledes hvis han hadde satt sjansen i Bergen og nå mot Viking. Høye skuldre og veldig usikker. Hadde en fantastisk vårsesong med godt samspill med Riise. Når Riise er tilbake tar han "plassen" til Mykle, og til sommeren kommer en venstreving... Ser mørkt ut.
                          Det er leit, for gutten har utvilsomt talent, men passer nok bedre i en 4-4-2 formasjon. Enten så blir han squad player, eller så kan vi selge han nå som han fortsatt er salgbar. Det beste hadde vært et bytte+mellomlegg mot Hoff. Men Lyn ønsker nok ikke Mykle og Holmen sammen på topp. Tenk de to mot Kippe og Riseth...

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Tough Alliance
                            Synd å se på Mykle om dagen. Mye kunne vært anerledes hvis han hadde satt sjansen i Bergen og nå mot Viking. Høye skuldre og veldig usikker.
                            Nettopp dette er grunnen til at han ikke skal selges eller avskrives. Du får ikke sett de reélle egenskapene før spilleren opptrer med selvtillit og trygghet. Tryggheten kommer gjerne når laget som helhet fungerer bra, dette gjelder spesielt unge spillere.

                            Den bølgedalen hele laget har vært nede i etter jul er ikke akkurat en periode da en forventer at unge spillerene som Mykle skal stå frem og lede vei med fantastisk spill. Det er en jobb andre i gruppa må utføre.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • vollafugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 978

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Tough Alliance
                              Synd å se på Mykle om dagen. Mye kunne vært anerledes hvis han hadde satt sjansen i Bergen og nå mot Viking. Høye skuldre og veldig usikker.
                              Man selger da ikke en eliteseriens største profiler på vårparten i fjor på grunn av høye skuldre og usikker opptreden på dagens LSK-lag. Det kan også nevnes at den aktuelle spilleren fremdeles er 22 år gammel og at han presterte på et toppnivå frem til han ble skadet.

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #55
                                Bakgrunnen for at jeg ikke ønsker å selge Myklebust er at jeg tror han vil fungere (mye) bedre i en 4-4-2 formasjon, og jeg tror at vi i løpet av sesongen vil få en ny trener som har det som sitt utgangspunkt.

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #56
                                  Skjønner ikke hvordan man fortsatt kan se på Myklebust som et ungt og spennende talent. Dette er hans fjerde sesong i LSK(kom i 2005), og har spilt under klassetrenere, tidligere toppspiss Uwe Rösler, nåværende manager, tidligere landslagsspiss Jan Åge Fjørtoft, og nå under en av landets mest profilerte trenere, Tom Nordlie. På 42 kamper i denne perioden har han 8 mål. Riktignok er en del av kampene hans som innbytter, men dette tilsvarer et snitt på 1 mål per 6 kamp, noe som umulig kan være akseptabelt for en angriper. Lite hadde vært morsommere enn om Myklebust slo gjennom og ble en hit, men for meg virker ikke det å være tilfelle. Jeg kan ikke sitte å forsvare en av våre spillere, bare fordi han er en av noen få unge spillere vi har valgt å satse på. Jeg mener det viser seg nå at Myklebust ikke er god nok for Tippeliga-spill, og at det er til LSKs beste å finne seg en ny mann i hans possisjon. Har sagt tidligere at en ny spiller må inn først, men jeg synes ikke han virker til å være rette mann. Synes forøvrig ikke han presterte på toppnivå annet enn i 5-6 kamper ifjor. Nå har det gått omtrent 1 år siden skaden, og han er ikke i nærheten av å være der han var. Da har jeg større tro på at det var et blaff.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Brenne(vin)
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Dec 2006
                                    • 37

                                    #57
                                    Et helt klart ja. Myklebust er for svak for Lillestrøm og bør se seg om etter en annen klubb på hans nivå, muligens adeccoligaen.

                                    Sympatisk gutt, men dessverre ikke noe Lillestrøm kan ha med seg om vi skal kjempe i toppen av tippeligaen.

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      #58
                                      Tror det kan løsne for Myklebust vis han får en scoring og en god opplevelse snart. Han bør få muligheten til å bevise hva han er god for i hvert fall ut sesongen, vis han står med 2-3 mål ved sesongslutt bør man vurdere om han er god nok for Sportsklubben.

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #59
                                        var på treninga idag...

                                        Myklebust må ha en liten sperre inne i hodet sitt for det han viste idag var til som regel bare deilig å se på.
                                        Riise hadde nesten bare gode første touch og veldig mange gode legg, gleder meg skikkelig til han er helt klar. Martin Husar og Sundot utmerket seg også med gode innlegg og veldig gode avslutninger. Det var morro å se på treninga for det ga meg troen på at oppturen bare vil fortsette fremover.

                                        Vi er i gang!

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          #60
                                          Satser på at vi får han tilbake til gammelt nivå når vi får riise tilbake som høyreindreløper bak mykle.

                                          Kommentar

                                          Working...