Magnus Myklebust - en legende

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

Henning Berg kommer til å lage gull og diamanter av denne gutten her. Garantert en viktig brikke i framtidens LSK under Henning Berg. Og jeg er enig med det som står på forrige side i denne tråden, selve fotballkvalitetene står ikke så mye unna Bjørn Helge Riise.

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

Takk Magnus, dette fortjente du virkelig..

Bare husk å putte noen i ålesund
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Excalibur
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2007
        • 67

Opprinnelig skrevet av Joha
        Magnus Myklebust passer best som kant spiller da for han utnyttet farten sin.Magnus blir for liten og spe som spiss mot midtstopperene på de motstander lagene.Myklebust bør ren dyrkes som kantspiller

For min del kan Mykle spille ass materialforvalter, så lenge han fortsetter å ligge i lufta og saksesparke inn livsviktige mål mot bartemennene

Kommentar

• Fuglegutt
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2008
          • 863

Opprinnelig skrevet av Excalibur
          For min del kan Mykle spille ass materialforvalter, så lenge han fortsetter å ligge i lufta og saksesparke inn livsviktige mål mot bartemennene

heheh, deilig å se på når gutten legger seg 2,40 m over bakken og sykkelsparken åråsen inn i det forjette land....
          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• JMKANARI
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2007
            • 170

Gjør Berg Myklebust til vår egen Espen Hoff, tro?

Hadde ikke gjort noe, merker jeg.
            Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

Kommentar

• KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

Opprinnelig skrevet av JMKANARI

Myklebust har nok et langt større potensial enn Hoff. Nå som det ser ut til at selvtilliten er tilbake...for selvtillit har du, når du dunker inn sånne mål , så har jeg trua på en kjempesesong for Magnus neste år.

KimFL

Kommentar

• Gialloneri
                Medlem
                Møteplager
                • Dec 2004
                • 73

Om du ikke har det når du dunker inn en sånn, så får man det hvertfall etterpå. Kanskje drømmegoalen er det som blir vendepunktet for lille Waade

Kommentar

• gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3272

Opprinnelig skrevet av KimFL
                  Myklebust har nok et langt større potensial enn Hoff. Nå som det ser ut til at selvtilliten er tilbake...for selvtillit har du, når du dunker inn sånne mål , så har jeg trua på en kjempesesong for Magnus neste år.

KimFL
                  Jeg tror ikke bare må mykle bust.
                  Men je tror vi på feltet kan gjøre en meget god jobb neste år, og jeg tror vi kommer til og slos om gull i både cup og serie.
                  Ender nok opp med en seriefinale mot stabæk og en cup mot Stabæk.
                  De kommer til og henge høyt oppe neste år også.
                  KnutHSolberg

Kommentar

• Ulven
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Aug 2006
                    • 25

Sett dette ca 147 ganger i dag!

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Opprinnelig skrevet av gutt94(ekstra)
                      Jeg tror ikke bare må mykle bust.
                      Men je tror vi på feltet kan gjøre en meget god jobb neste år, og jeg tror vi kommer til og slos om gull i både cup og serie.
                      Ender nok opp med en seriefinale mot stabæk og en cup mot Stabæk.
                      De kommer til og henge høyt oppe neste år også.
                      Nå handler først og fremst denne tråden om lille-Magnus. Men, jeg tror nok Henning kanskje trenger den neste sesongen til å bygge sitt nye LSK. Jeg vil bli særdeles positivt overrasket hvis vi allerede neste år kniver om seriegull helt inn. Cupen kan vi dog henge med i. men over til Magnus:

Selvtillitt virker å være alfa/omega for gutten. Utfordringen hans ligger i å stabiliserer seg på prestasjoner som i 2.omg mot Bart BK. Jeg har troa på Myklebust, og er temmelig sikker på Henning Berg ser på han som en sentral brikke i sitt fremtidige LSK. Definitivt potensiale til å bli en viktig bidragsyter.

Kommentar

• MartinRE
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2008
                        • 738

Kjempe mål av "Mykle" !!!!!! Han er jo nesten for god :P Men ville heller ha satsa på Fellus Kanskje mr.Berg gjør som i Lyn med 2 kjappe spisser ? Mykle/Fellus
                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                          Kjempe mål av "Mykle" !!!!!! Han er jo nesten for god :P Men ville heller ha satsa på Fellus Kanskje mr.Berg gjør som i Lyn med 2 kjappe spisser ? Mykle/Fellus
                          da må vi i alle fall ikke fortsette med å lempe lange høye baller
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

Kommentar

• Röshbærj
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Sep 2004
                            • 57

Opprinnelig skrevet av JMKANARI

Hvem er espen hoff???

Kommentar

• ach
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2008
                              • 229

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                              Hvem er espen hoff???
                              en god fotballspiller spillende på norges kvalmeste lag..
                              Lenge leve Fedrelandets LSK..!

Wehrman= den blødende..

Kommentar

• harald99
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Apr 2007
                                • 36

Må gratulere med et FANTASTISK mål!!!!!!

Kommentar

• glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1252

Syntes Magnus Myklebust gjorde et fantastisk mål på søndag, MEN.

DET ER DET FØRSTE MÅLET HANS I ÅR. GUTTEN ER USTABIL OG HAR IKKE KLART OG VISE AT HAN KAN VÆRE STABILT GOD.

Mener Myklebust er for gammel til og kalles et talent lenger. Han må fortsette og vise at han vil og prestere bra over tid for og imponere meg.

Og kalle en spiller som har scoret et mål i 2008 sesongen for en legende blir for dumt for meg.
                                  Ja det var et flott mål, men Se hva Occean har gjort i år i stetdet. Og Arild Sundgot.

NEI, NOEN LEGENDE ER HAN IKKE.
                                  Begynn og prester over tid, eller selg spør du meg.

Kommentar

• Rune
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 1229

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Syntes Magnus Myklebust gjorde et fantastisk mål på søndag, MEN.

DET ER DET FØRSTE MÅLET HANS I ÅR. GUTTEN ER USTABIL OG HAR IKKE KLART OG VISE AT HAN KAN VÆRE STABILT GOD.

Mener Myklebust er for gammel til og kalles et talent lenger. Han må fortsette og vise at han vil og prestere bra over tid for og imponere meg.

Og kalle en spiller som har scoret et mål i 2008 sesongen for en legende blir for dumt for meg.
                                    Ja det var et flott mål, men Se hva Occean har gjort i år i stetdet. Og Arild Sundgot.

NEI, NOEN LEGENDE ER HAN IKKE.
                                    Begynn og prester over tid, eller selg spør du meg.

Poenget er vel at Myklebust putta et utrolig mål på et utrolig viktig tidspunkt i en utrolig viktig kamp. I mine øyene gjør dette han til en bitteliten legende, da det er dette jeg kommer til å huske fra 2008-sesongen.

Det er historien om den lille tapre sunnmøringen som sto fram da alt så som mørkest ut jeg kommer til å fortelle framtidige barnebarn når de spør om hva som skjedde i 2008-sesongen.

For all del: jeg tror ingen som holder med Lillestrøm undervurderer bidragene til Occean, Sundgot, Kiko og Fredrikson denne sesongen. Uten disse hadde vi rykka ned. Men: det som skjedde etter 71. minutter på søndag var et lite mirakel og mirakelmannen heter Magnus Myklebust, dermed har han som sagt blitt en liten legende i LSK sin historie.

BTW at Magnus Myklebust har fotballtalent er det ingen som helst tvil om. At han er 23år gammel gjør han ikke mindre talentfull. Med Henning Berg kommer stabiliteten og de gode prestasjonene garantert.
                                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

Opprinnelig skrevet av Rune
                                      Poenget er vel at Myklebust putta et utrolig mål på et utrolig viktig tidspunkt i en utrolig viktig kamp. I mine øyene gjør dette han til en bitteliten legende, da det er dette jeg kommer til å huske fra 2008-sesongen.

Det er historien om den lille tapre sunnmøringen som sto fram da alt så som mørkest ut jeg kommer til å fortelle framtidige barnebarn når de spør om hva som skjedde i 2008-sesongen.

For all del: jeg tror ingen som holder med Lillestrøm undervurderer bidragene til Occean, Sundgot, Kiko og Fredrikson denne sesongen. Uten disse hadde vi rykka ned. Men: det som skjedde etter 71. minutter på søndag var et lite mirakel og mirakelmannen heter Magnus Myklebust, dermed har han som sagt blitt en liten legende i LSK sin historie.

BTW at Magnus Myklebust har fotballtalent er det ingen som helst tvil om. At han er 23år gammel gjør han ikke mindre talentfull. Med Henning Berg kommer stabiliteten og de gode prestasjonene garantert.
                                      Som sagt Magnus myklebust gjorde en god kamp og et flott mål.
                                      Men dette var en lagseier hvor alle hevet seg.

Men noen legende vil myklebust neppe bli.

Kommentar

• Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Som sagt Magnus myklebust gjorde en god kamp og et flott mål.
                                        Men dette var en lagseier hvor alle hevet seg.

Men noen legende vil myklebust neppe bli.
                                        Han kan bli det men ikke med bakgrunn i det han har prestert hittil!

Kommentar

• glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

Opprinnelig skrevet av Roll75
                                          Han kan bli det men ikke med bakgrunn i det han har prestert hittil!
                                          Arlid sundgot er en legende og tom Lund er det.
                                          Men det er leeeeeeeeeeeeeenge før Noen andre i dagens LSK stall som kan betegnes som legender.

Kommentar

Working...