Henning Berg kommer til å lage gull og diamanter av denne gutten her. Garantert en viktig brikke i framtidens LSK under Henning Berg. Og jeg er enig med det som står på forrige side i denne tråden, selve fotballkvalitetene står ikke så mye unna Bjørn Helge Riise.
Magnus Myklebust - en legende
Collapse
X
-
-
Takk Magnus, dette fortjente du virkelig..
Bare husk å putte noen i ålesundHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
For min del kan Mykle spille ass materialforvalter, så lenge han fortsetter å ligge i lufta og saksesparke inn livsviktige mål mot bartemenneneKommentar
-
På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
KimFLKommentar
-
Om du ikke har det når du dunker inn en sånn, så får man det hvertfall etterpå. Kanskje drømmegoalen er det som blir vendepunktet for lille WaadeKommentar
-
Men je tror vi på feltet kan gjøre en meget god jobb neste år, og jeg tror vi kommer til og slos om gull i både cup og serie.
Ender nok opp med en seriefinale mot stabæk og en cup mot Stabæk.
De kommer til og henge høyt oppe neste år også.KnutHSolbergKommentar
-
-
Jeg tror ikke bare må mykle bust.
Men je tror vi på feltet kan gjøre en meget god jobb neste år, og jeg tror vi kommer til og slos om gull i både cup og serie.
Ender nok opp med en seriefinale mot stabæk og en cup mot Stabæk.
De kommer til og henge høyt oppe neste år også.
Selvtillitt virker å være alfa/omega for gutten. Utfordringen hans ligger i å stabiliserer seg på prestasjoner som i 2.omg mot Bart BK. Jeg har troa på Myklebust, og er temmelig sikker på Henning Berg ser på han som en sentral brikke i sitt fremtidige LSK. Definitivt potensiale til å bli en viktig bidragsyter.Kommentar
-
Kjempe mål av "Mykle" !!!!!! Han er jo nesten for god :P Men ville heller ha satsa på Fellus Kanskje mr.Berg gjør som i Lyn med 2 kjappe spisser ? Mykle/Fellus"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Kommentar
-
Syntes Magnus Myklebust gjorde et fantastisk mål på søndag, MEN.
DET ER DET FØRSTE MÅLET HANS I ÅR. GUTTEN ER USTABIL OG HAR IKKE KLART OG VISE AT HAN KAN VÆRE STABILT GOD.
Mener Myklebust er for gammel til og kalles et talent lenger. Han må fortsette og vise at han vil og prestere bra over tid for og imponere meg.
Og kalle en spiller som har scoret et mål i 2008 sesongen for en legende blir for dumt for meg.
Ja det var et flott mål, men Se hva Occean har gjort i år i stetdet. Og Arild Sundgot.
NEI, NOEN LEGENDE ER HAN IKKE.
Begynn og prester over tid, eller selg spør du meg.Kommentar
-
Syntes Magnus Myklebust gjorde et fantastisk mål på søndag, MEN.
DET ER DET FØRSTE MÅLET HANS I ÅR. GUTTEN ER USTABIL OG HAR IKKE KLART OG VISE AT HAN KAN VÆRE STABILT GOD.
Mener Myklebust er for gammel til og kalles et talent lenger. Han må fortsette og vise at han vil og prestere bra over tid for og imponere meg.
Og kalle en spiller som har scoret et mål i 2008 sesongen for en legende blir for dumt for meg.
Ja det var et flott mål, men Se hva Occean har gjort i år i stetdet. Og Arild Sundgot.
NEI, NOEN LEGENDE ER HAN IKKE.
Begynn og prester over tid, eller selg spør du meg.
Poenget er vel at Myklebust putta et utrolig mål på et utrolig viktig tidspunkt i en utrolig viktig kamp. I mine øyene gjør dette han til en bitteliten legende, da det er dette jeg kommer til å huske fra 2008-sesongen.
Det er historien om den lille tapre sunnmøringen som sto fram da alt så som mørkest ut jeg kommer til å fortelle framtidige barnebarn når de spør om hva som skjedde i 2008-sesongen.
For all del: jeg tror ingen som holder med Lillestrøm undervurderer bidragene til Occean, Sundgot, Kiko og Fredrikson denne sesongen. Uten disse hadde vi rykka ned. Men: det som skjedde etter 71. minutter på søndag var et lite mirakel og mirakelmannen heter Magnus Myklebust, dermed har han som sagt blitt en liten legende i LSK sin historie.
BTW at Magnus Myklebust har fotballtalent er det ingen som helst tvil om. At han er 23år gammel gjør han ikke mindre talentfull. Med Henning Berg kommer stabiliteten og de gode prestasjonene garantert."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Poenget er vel at Myklebust putta et utrolig mål på et utrolig viktig tidspunkt i en utrolig viktig kamp. I mine øyene gjør dette han til en bitteliten legende, da det er dette jeg kommer til å huske fra 2008-sesongen.
Det er historien om den lille tapre sunnmøringen som sto fram da alt så som mørkest ut jeg kommer til å fortelle framtidige barnebarn når de spør om hva som skjedde i 2008-sesongen.
For all del: jeg tror ingen som holder med Lillestrøm undervurderer bidragene til Occean, Sundgot, Kiko og Fredrikson denne sesongen. Uten disse hadde vi rykka ned. Men: det som skjedde etter 71. minutter på søndag var et lite mirakel og mirakelmannen heter Magnus Myklebust, dermed har han som sagt blitt en liten legende i LSK sin historie.
BTW at Magnus Myklebust har fotballtalent er det ingen som helst tvil om. At han er 23år gammel gjør han ikke mindre talentfull. Med Henning Berg kommer stabiliteten og de gode prestasjonene garantert.
Men dette var en lagseier hvor alle hevet seg.
Men noen legende vil myklebust neppe bli.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar