Magnus Myklebust - en legende

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morrari
    Medlem
    Hoffnarr
    • Nov 2006
    • 58

    Espen

    Kommentar

    • Bekkis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 441

      Opprinnelig skrevet av morrari
      Espen
      Man blir ikke legende av å spole rundt på banen, si man hater vålerenga og komme fra fetsund.

      Supporteryndling derimot...

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        Man blir helle ringen legende av å score et fantastisk mål på et år.

        Kommentar

        • Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

          Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Man blir helle ringen legende av å score et fantastisk mål på et år.
          Har jeg aldri sagt, men målet blir legendarisk...

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Bekkis
            Man blir ikke legende av å spole rundt på banen, si man hater vålerenga og komme fra fetsund.

            Supporteryndling derimot...
            Joda, klart han blir legende av det. Holdninga hans, spillet hans, lojaliteten hans, hans ektefølte hat for enga og hans ektefølte kjærlighet for LSK, hans gode forhold til supportera, hele sin aktive karriere for lillestrøm osv osv osv.. Dette er ting som mest sansynlig kommer til å gi Espen legendestatus.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              må bare si det igjen.. fy faen for et mål av mykle!!!!



              klarer ikke slutte å se på det.. se spillet og bevegelsene i forkant, se det treffet, se KFL gå BANANAS..

              lykkerus enda!!
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Målet var ferdigskåret sier Bjørkøy... Bra komentar etter årets mål på Åråsen!

                Kommentar

                • Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Målet var ferdigskåret sier Bjørkøy... Bra komentar etter årets mål på Åråsen!
                  Med et lite glimt i øyet?

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    Hva faen er dette for en tråd!?

                    Myklebust underpresterte ca. 3/4 av sesongen i fjor og i år har han rett og slett vært ræva gjennom hele sesongen.

                    Han har scoret ett mål på hele sesongen, og det som angrepsspiller...

                    Jeg spør igjen som jeg gjorde før denne sesongen, hvor faen er ambisjonene blant folk her på forumet?

                    Folk var jo storfornøyde med stallen før seriestart, alle med litt objektivt og realistisk syn på laget skjønte jo at dette mannskapet ikke var godt nok for medaljer, tvert i mot. Og Myklebust er en medvirkende årsak til dette.

                    Gutten har nok mer potensiale, men leverer man ikke i 3. året er det tilbake til 1. divisjonsspill.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • forzakanaris
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Feb 2007
                      • 92

                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      Hva faen er dette for en tråd!?

                      Myklebust underpresterte ca. 3/4 av sesongen i fjor og i år har han rett og slett vært ræva gjennom hele sesongen.

                      Han har scoret ett mål på hele sesongen, og det som angrepsspiller...

                      Jeg spør igjen som jeg gjorde før denne sesongen, hvor faen er ambisjonene blant folk her på forumet?

                      Folk var jo storfornøyde med stallen før seriestart, alle med litt objektivt og realistisk syn på laget skjønte jo at dette mannskapet ikke var godt nok for medaljer, tvert i mot. Og Myklebust er en medvirkende årsak til dette.

                      Gutten har nok mer potensiale, men leverer man ikke i 3. året er det tilbake til 1. divisjonsspill.
                      Mykle underpresterte ikke 3/4 av sesongen i fjor!!..han underpresterte riktignok i noen kamper, men ellers syns jeg han hadde en helt ålreit sesong i fjor, høydepunktene kom på vårparten da samspillet med Riise var supergiftig!

                      I år har hele laget underprestert, og jeg er enig med deg i at å kalle han en legende er alt for tidlig!
                      Målet mot rbk var kanskje legendarisk i den grad at det er ett av de absolutte høydepunktene vi kommer til å huske fra sesongen 2008, men han må nok både bli mer stabil og gjøre seg mer synlig i klubben (noe han forøvrig har blitt mer og mer) før han får legende-status.

                      Jeg har uansett tro på han videre, og håper som sagt at han blir mer stabil på et bra og solid nivå!!
                      -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                      Kommentar

                      • mr.sandass
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2005
                        • 972

                        Liker Mykle. Virker som en fn fyr og jeg trur det var vanvittig deilig for han å score et slikt mål på Åråsen. Men legende? En slik plass er forbeholdt Gilbert.

                        Gilbert har en kroppsholdning på banen som virkelig er kun et freakshow verdig. Men han scorer og han er en klubbspiller. Man trenger ikke mer!
                        www.ultrasfeltc.net

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2506

                          Denne tråden het opprinnelig: Hvor lenge skal vi ha tålmodighet med Myklebust? eller noe lignende. Se øverst i tråden, innlegget til trådstarter sier omtrent det motsatte av det trådtittelen er nå. Det er nok noen med makt til å endre overskrifter som satte dagens positive tittel etter Rosenborg-kampen.

                          Kommentar

                          • 007

                            Hvis man endrer navnet på en tråd, bør man alltid ta med tidligere navn i parantes.

                            Synes at å kalle han en legende er å ta i.
                            Strålende mål mot RævBK, og har gjort endel bra tidligere, men legende, nei...
                            Jeg mener han må vise MYE mer enn det han har gjort hittil for å få en slik hederstittel.

                            Han har vist at han kan spille bra som kantspiss i 4-3-3 og kant i 4-4-2 når han er i form og skadefri.
                            Godt mulig han kan bli en bra spiss også.
                            Stoler på at Henning B. får fram det aller beste i han, sammen med Petter B.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3452

                              Om en ti års tid er det mer naturlig å ta opp igjen denn diskusjonen.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Ihvertfall ikke noe vits å diskutere det mer idag...
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                Working...