Medlemsmøte Onsdag 14/5 Kl 1930 På Martin’s
Collapse
X
-
-
Jeg svanet deltagelse fra Ultras i debatten på møtet i går?
De var jo veldig til stede i skråningen bak mål på Sandar mandag kveld med eget banner, Ultras-sang osv... Jeg var derfor sikker på at de også ville delta på det viktige medlemsmøtet i går.
PS: Tar forbehold om at jeg evt overså noen som var i det trange lokalet i går kveld.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hovedargumenter (min tolkning):- Bli tatt på alvor
- Bidrar til saklige og bedre diskusjoner
- Få vekk anonyme journalister som misbruker forumet til å skape splid i klubben og i fansen
Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Dete får ikke blitt mer på trynet! Man blir straffa for å prøve å gjøre en innsats for å få med folk på turer og kamper. Man blir straffa for å følge laget sitt.
Hva jeg gjør før og etter kamp er min sak og ingen andres så lenge jeg ikke skader andre mennesker. Derfor er dette " turforbudet" helt fullstendig på trynet!Kommentar
-
Enig! Dette syntes jeg begynner å bli latterlig! Om en kompis gjeng vil dra dagen før....? hva skjer da? Får man da heller ikke lov å sette opp egen buss?
Hva med tog? Blir man straffet om en gjeng på 50 stk tar toget til drammen f.eks.?
Husk at folk som kommer seg på kamper på egen måte, drar dit kun med samme hensikt som alle dere andre! Syntes det faktisk er "helt på tryne" at dere truer med utestengelse osv. HEIA Beijing IL!Kommentar
-
Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Eller er dette bare et utslag av paranoia?
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Hvis dere i UFC/MB er så opptatt av KFL, hvorfor var dere ikke der ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes det er en skam at KFL som har vært en så bra supportergruppe skal gå så langt at de truer med utkastelse på Åråsen fordi man reiser med egen buss.
At man skal nekte noen å komme inn på Martins fordi de ikke innretter seg etter regler fra en supportergruppe?
Er spent på denne, nå stopper denne utestengelsen da? Skal folk stå nekte noen adgang før kamp, eller etter kamp?Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar