Jupp Simeone, jeg synes det er greit at KFLs medlemmer hodler seg til å reise med KFL og at egne grupperinger ikke får selge turer på eget initiativ.
Medlemsmøte Onsdag 14/5 Kl 1930 På Martin’s
Collapse
X
-
Poenget er sikkert at kfl ikke vil at ufc\mb ikke skal gå ut på siden dems å si at det er bare å melde seg på bussen dems. Å pushe folk til ufc\mb bussen. Men, jeg synes dette er uansett på trynet. Det viktigste er å støtte fugla er det ikke? Samme faen om UFC og MB tar en buss sammen til stadion så lenge de oppfører seg vel? Jeg fikk desverre ikke vært på møte i går heller pga Trening
- SkinkeDaukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Når det er de som skal være supportere selv som fratar meg muligheten fordi de skal tjene penger på sine turer, da blir jeg bare forbanna.
Selv var jeg på jobb igår, derfor kunne jeg ikke komme.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Poenget er sikkert at kfl ikke vil at ufc\mb ikke skal gå ut på siden dems å si at det er bare å melde seg på bussen dems. Å pushe folk til ufc\mb bussen. Men, jeg synes dette er uansett på trynet. Det viktigste er å støtte fugla er det ikke? Samme faen om UFC og MB tar en buss sammen til stadion så lenge de oppfører seg vel? Jeg fikk desverre ikke vært på møte i går heller pga Trening
- Skinke
Når har det vel skjedd allerede at de har bestillt buss på egenhånd og da holder de seg jo utenfor KFL og det fordi de selv vil.Kommentar
-
Hva skjer den dagen det dukker opp en ny organisert demokratisk supportergruppe da? Vil de ikke få lov til å se dagens lys? Er KFL det absolutte eneste alternativ? Er det ikke rom for flere?
Ikke det at jeg absolutt ønsker det, jeg bare spør.
PetterKommentar
-
Hvordan kan KFL bestemme hvordan jeg kommer meg til stadion?Kommentar
-
også? Er det ikke lov å ta en buss utenom kfl sine busser? hvis mann ikke vil ta bussen til kfl har de all rett til å ikke gjør det. Har de lyst til å fikse sin egen buss å ta en tur så har de full rett til det også.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Så om jeg finner ut at jeg vil leie en dobbeldekker alene..... så spørr jeg simen og martin om de vil sitte på med meg, så spørr de meg 2er det greit at vi tar med et par kompiser" så sier jeg, "jaja, klart vi har jo plasser nok til det"
hva skjer da? er vi utestengt da?UFC 05!Kommentar
-
Så om jeg finner ut at jeg vil leie en dobbeldekker alene..... så spørr jeg simen og martin om de vil sitte på med meg, så spørr de meg 2er det greit at vi tar med et par kompiser" så sier jeg, "jaja, klart vi har jo plasser nok til det"
hva skjer da? er vi utestengt da?Kommentar
-
Personlig må man starte så mange supportergrupper man vil, men dersom man ønsker å stå under KFL's fane må man innrette seg etter gjeldende regler.
Det forbauser meg forøvrig at det kommer frem så sterke reaksjoner her inne på forumet, men at ingen sto frem og protesterte i går kveld.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg håper at folk slutter å være tøffe bak et tastatur, og faktisk møter opp og står for meningene sine på møter der flere deltar.
Og Ja, jeg var på møtet i går....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Det er en gang sånn håkon at det ikke passer for alle å komme. Jeg feks hadde fotball trening i går jeg ikke kunne skulke unna. Flere her inne har sagt de jobber osv. Det er bare sånn det er.
Folk må uansett ha lov til å ytre sin mening her på forumet!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Dette er helt sinnsykt.Tror nesten ikke det jeg leser og dette er en trist dag i KFL sin historie.Det kan ikke stemme og jeg tror jeg misforstår noe jævlig.
Målet er tydeligvis ikke å støtte LSK lenger,men KFL.
Er det virkelig slik at hvis KFL har valget mellom å være 500 i Hamar som reiser på valgfrie måter eller 200 som alle reiser med KFL/egne biler så velger KFL det sistnevnte?Kommentar
-
Ytr i vei. En ting som folk også kan huske til en annen gang er at Arild mer enn gjerne stiller spørsmål på vegne av folk som ikke tør, eller har anledning til å stille spørsmål selv.
På denne måten behøver man ikke være fysisk til stede for å få frem sin mening,Kommentar
-
I manifestet står det blant annet at man skal være inkluderende. Fin ordlyd det, men i praksis betyr det ingenting.
Hva er det man egentlig legger i inkluderende? Jeg ser i hvert fall ikke på KFL som en inkluderende organisasjon og tydelig at mange andre heller ikke gjør det.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar