Det at enkelte av undergruppemedlemmene ikke kunne komme skjønner jeg godt, men at ingen kunne møte opp tror jeg ikke på.
Medlemsmøte Onsdag 14/5 Kl 1930 På Martin’s
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Og forskjellen er?Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er vel medlemsmøtene satt opp for at den almenne supporter skal ha muligheten for tettere dialog med styret og da også gjester fra LSK.
At man vil ta opp åssen man vil at KFL skal være var et punkt på gårsdagens agend og dette går vel under det?
Du akn jo se første post i denne tråden fo med info..Kommentar
-
Som jeg nevnte i et tidligere innlegg i dag var det dette i møtet (informasjonen) som reelt sett kunne oppfattes som kontroversielt, og det overrasker ikke meg et sekund at det ikke er manifestet forumbrukerne kaster seg over i dag.
Nå mistenker jeg at styret har et godt og solid flertall i sitt syn, men jeg skulle gjerne ha sett at det var rom for å spørre om hvilke vurderinger som er gjort, om henvisningen til "resten av 2008" tilsier at styret ser på dette som en type unntakstilstand, og ikke minst om man har sett dette opp mot vedtektenes § 6 om utestengning.Last edited by KFL109; 15.05.2008, 10:41.Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg syntes fortsatt dette er utrolig tragisk! Tenk at KFL nekter supportere å dra på kamp om de ikke kjører med dems busser... var forresten på martins i sta, hvem er det som påstår at vi blir nektet adgang der også? tullinger!UFC 05!Kommentar
-
Det som av mange oppfattes som ett problem er vel nettopp at enkelte fremstår som en selvstendig demokratisk (?) gruppe men samtidig stiller seg under KFL's fane.
Personlig må man starte så mange supportergrupper man vil, men dersom man ønsker å stå under KFL's fane må man innrette seg etter gjeldende regler.
Det forbauser meg forøvrig at det kommer frem så sterke reaksjoner her inne på forumet, men at ingen sto frem og protesterte i går kveld.
Det er ikke lett å diskutere de nye "reglene" når det ikke ble tatt opp på møtet i går...
For meg virket det som de nye "reglene" har kommet for å bli og ferdig med det! Selv er jeg enig i meste parten av de nye "reglene", men at KFL skal ta ifra folk friheten med å velge transport selv er jeg IKKE enig i. Meget dårlig av KFL styret å komme med en slik "regel"!Ultras LillestrømKommentar
-
Men at de kan nekte folk inngang på Martins er en annen ting.Dog tror jeg dette gjelder kun under KFL sine arrangement og det er stort sett når det er kamper.Er det bortekamp så er vel folk på kampen ergo ingen krise.Er det hjemmekamp og jeg har lyst på et par glass med gode venner er det bare å gå andre steder.Republic,Tims,Klimt eller Køh.Ingen krise det heller.
Eneste som taper på det er Martins som får mindre omsetning.
Man kommer inn der i helgene uansett,akkurat det kan ikke KFL bestemme.
Heldigvis.Kommentar
-
Kommentar
-
Inkluderende for hvem? Hva legges i det?
Hva med saker der KFL og LSK er uenig? Fremmer LSKs forbud mot Ultras-effekter supporterkultur? I så fall, hvem er det som definerer supporterkulturen på Åråsen?
Hvem er det som skal kunne uttrykke seg fritt? Gjelder dette bare KFL selv, representert ved tiforgruppa, eller også enkeltpersoner i KFL?
Er det viktigste at alle skal samles under KFL-fanen eller at LSK får maksimalt støtte? Ordet samler er farlig nær å kunne blitt skiftet ut med tvinge.
Vås! Å sette opp egne turtilbud til bortekamper er et fantastisk eksempel på et initiativ til å bedre tribunelivet og støtten til laget og KFL ønsker så absolutt ikke det velkomment.
Da synes jeg det er litt merkelig at de viktige avgjørelsene ser ut til å bli tatt før medlemsmøtene og ikke etter.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
At jeg blir kasta ut av KFL hvis jeg reiser utenom deres opplegg er ikke noen stor krise for meg hvis det er slik supporterklubben vil framstå.
Men at de kan nekte folk inngang på Martins er en annen ting.Dog tror jeg dette gjelder kun under KFL sine arrangement og det er stort sett når det er kamper.Er det bortekamp så er vel folk på kampen ergo ingen krise.Er det hjemmekamp og jeg har lyst på et par glass med gode venner er det bare å gå andre steder.Republic,Tims,Klimt eller Køh.Ingen krise det heller.
Eneste som taper på det er Martins som får mindre omsetning.
Man kommer inn der i helgene uansett,akkurat det kan ikke KFL bestemme.
Heldigvis.UFC 05!Kommentar
-
Det er jeg fullstendig uenig i! I en så stor organsisasjon som KFL ville det være rart om absolutt alle medlemmer til enhver tid skulle være fullstendig enig i de beslutningene som tas. Derimot anser jeg det som min soleklare rett å kunne gi uttrykk for at jeg er uenig med enkelte av styrets beslutninger og eventuelt forsøke å få de endret eller revurdert.
Jeg mener at Kanari-Fansen har et meget kompetent styre. De er lovlig valgt, og de som har tiltrådt underveis har fått sitt verv i henhold til KFLs vedtekter.
Medlemmer som ønsker en annen sammensetning av styret bør i god tid før neste årsmøte gi valgkomitéen innspill på villige, kompetente personer som kan vurderes til verv i KFL. Deretter vil det være et demokratisk valg på årsmøtet som forhåpentligvis nok en gang gir oss et styre som er villig til å jobbe gratis i timesvis for fellesskapets beste.Vidar Evje
Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det er jeg fullstendig uenig i! I en så stor organsisasjon som KFL ville det være rart om absolutt alle medlemmer til enhver tid skulle være fullstendig enig i de beslutningene som tas.
Jeg mener at Kanari-Fansen har et meget kompetent styre. De er lovlig valgt, og de som har tiltrådt underveis har fått sitt verv i henhold til KFLs vedtekter.
Medlemmer som ønsker en annen sammensetning av styret bør i god tid før neste årsmøte gi valgkomitéen innspill på villige, kompetente personer som kan vurderes til verv i KFL. Deretter vil det være et demokratisk valg på årsmøtet som forhåpentligvis nok en gang gir oss et styre som er villig til å jobbe gratis i timesvis for fellesskapets beste.
Vel, de ber om at andre skal rydde opp i sine "egene" rekker, hvor er indre justisen til KFL? Den dem skryter så fælt av?UFC 05!Kommentar
-
Manifetset er ikke ferdig, dette ble også sagt på møtet igår.
Man hadde også muligheten til å kommentere etter hvert avsnitt, noe noen også benyttet seg av.
Men ingen kommenterte det som det reageres på her nå, igår.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar