Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Såvidt jeg har forstått ønsker LSK-ledelsen å ha trenerspørsmålet avklart før fotballferien. Det begrenser vel utvalget av kandidater en god del, og gir "hjemmefavoritter" som Thoresen, Rösler og Erlandsen sjøl et ikke ubetydelig forsprang.
Tipper at både Skogheim og Solbakken, samt Sandstø (som nå kanskje forlenger med Odd) og Nordlie, ville ønske noe mer tid til forhandlinger og betenkningstid ifht å velge å fortsette med sine nåværende klubber.
Men for alt jeg veit kan Per'ene Berg og Mathisen mfl sysle med helt andre tanker og planer, f.eks. andre utenlandske trenere enn Rösler.
Sier ikke nei takk til de 2.... Om ett par år.. Tror det er litt tdilig for dem å trene ett lag som har ambisjoner om å kjempe om gull i tippeligaen...
Får håpe at han bare venter, å at han ikke blir kontaktet av Per berg å co. Sandstø er sikkert en fin fyr å flink trener han, men tror ikke han er mannen som kan lede oss til store seire...
Solbakken er en tillhenger av det jeg vil kalle Semb fotball, eller med andre ord møkka-fotball, gode resultater, men jævlig lite underholdene. Jeg vil ha både resultater OG underholdning, jævlig kravstor, men gi oss NILS ARNE EGGEN og vi får begge deler.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Tror du tar feil angående Ståle. Jeg tror faktisk han er mannen! Ståle er en god motivator og en god taktiker og en meget klok personlighet. At han har tatt med seg en god bit "Drillo/Semb-mentalitet" er nok tilfellet. Men jeg tror Ståle kun har tatt med seg de gode tingene i denne filosofien.
Det florerer av kandidater: Solbakken (min favoritt), Rösler, Sandstø, Thoresen, Skogheim, Nordlie... U name it.
Men da jeg tidligere i våres (før Tom Lund gikk ut og annonserte at de skulle ha treneravklaring før juli) lagde en avstemming blei jeg slaktet fordi dette ikke var et tema vi skulle ta opp nå. Men nå diskuteres det jo ganske godt her allikevel da... :lol:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Jeg har egentlig bare ett navn på lista mi, jeg: Tom Lund!!
Men hvis "mannen min" dessverre blir avskrevet kan jeg muligens også føre opp the likes of Tom Nordlie, Nils Arne Eggen og Benny Lennartson på lista mi..
Uansett så stoler jeg fullt og helt på at det sportslige utvalget i klubben vår (som etter hvert er blitt meget kompetent) gjør det rette valget!
Vi har iallfall ikke en kristen elg som sitter på toppen.. :wink:
Meget kompetent...veeel...Frank sitter nå der enda(ikke Frank
fra lotto-reklamen..).Regner med det er fler enn meg som
har sett den høyreiste...og til tider høyrøstede mannen ute i Lillestrøm.
Kunne jo ha vært kompetent for det ..,men den gang ei...
...mener nå jeg da. :!:
Småfuglen, da!! Du som er fotballinteressert veit vel at det er ufint å ta mannen og ikke ballen :wink: At Frank muligens (joda, har møtt'n ute jeg òg) tar seg noen halvlitere i ny og ne, betyr da ikke at han ikke gjør en god jobb for Lillestrøm! Hvis du eventuelt hadde kommi med saklige argumenter kunne vi godt diskutert, men det der var jo bare lavmål..
Kommentar