"Vi er Fugla – Sportsklubben i bilder"
Collapse
X
-
Kommentar
-
Typisk, jeg har ikke hørt et ord. Handlet i galleriet, og kjøpte 3 bilder. Får vel ratt ikke bildene nå...Kommentar
-
Noen som har noen oppdatering av status på levering her?
"Vi er Fugla - Sportsklubben i bilder" er et kjempetiltak!, men samtidig ser jeg meg nødt til å sterkt kritisere mangelen på informasjon og aktivitet i etterkant av utstilling/bestilling.
Kunne man håpe på at noen som har med saken å gjøre kunne sette av 1 minutt i ny og ne for å informere kundene sine?¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
"Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves".
Var innom Skedsmogata og hentet bildene mine i dag. Fire flotte bilder hvor av bildet med de to største kongene dette landet har fostret har fått hedersplassen på veggen i kjellerstua. Fotballkongen Tommy og seiler- og skikongen Olav.
Uansett om dette har tatt litt lenger tid enn forventet så vil jeg rette en stor takk til André og alle de som har vært med på å gjennomføre utstillingen.Kommentar
-
Jeg har ikke hørt en shit jeg, og er redd jeg har brukt over 2000 kroner uten å få noe igjen. Jada, jeg vet det er charity, men jeg vil ha de bildene!!
Noen som vet hvem jeg skal ta kontakt med?
PetterKommentar
-
Galleri Lillestrøm Tlf 63 81 77 00
Skedsmogt. 9, 2000 Lillestrøm - på Stortorget ved siden av kinoen
Kontaktperson: André Michelsen Tlf 40 48 58 76
To minutter tok det meg. Velbekomme.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Takk for hjelpen, jeg ringer duden i morgen. Uansett, så burde det ikke være meg som tok den telefonen, informasjonen her har vært håpløs.
PetterKommentar
-
Galleri Lillestrøm Tlf 63 81 77 00
Skedsmogt. 9, 2000 Lillestrøm - på Stortorget ved siden av kinoen
Kontaktperson: André Michelsen Tlf 40 48 58 76Kommentar
-
Kommentar
Kommentar