Jeg gjør oppmerksom på at utstillinga er åpen 17. mai. En god mulighet for å få igjen varmen i kroppen etter høljregnet i 17.-maitoget. Dessuten: Hva er vel bedre egnet til å slukke sorgene enn bilder av fordums suksess?
"Vi er Fugla – Sportsklubben i bilder"
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hvilke jeg skal kjøpe, jeg må tilbake til galleriet for å ta den endelige avgjørelsen. Bildene ser MYE bedre ut på veggen i stort format og ramme enn de gjør på nettet.Kommentar
-
Diallo, Werni og Winsnes!
Var innom på søndag for å kjøpe bilder. Endte opp med et bilde av Diallo i fint driv, og jublende Werni og Winsnes. Gleder meg til å henge opp de på kontoret for å minnes bedre tider.
Werni, Winsnes og Diallo. Snakk om lei trio. Tipper at de tre alene kune rundspilt Toms Triste Ti som startet mot Ham-Kam. Werni som en klippe bak, Diallo jagende på topp, mens Winsnes dominerer midtbanen med elegante rompefinter.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Utstillingen er nå inne i sin siste uke. Nå gjelder det å få ut finger'n og komme seg ned på Kulturhuset for å bestille bilder. Jeg har selv bare tittet foreløpig, men akter å ta turen innom denne uka for å sikre meg noen blinkskudd av Tommy, Bukken, Jan Ove m.fl. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.Kommentar
-
Fikk endelig tatt meg en tur innom i dag, og kjøpte tre bilder, to med Tommy og et med Uwe Rösler. Skulle ønske jeg hadde kunne ha kjøpt flere, spesielt Diallo og Ståle, men jeg får heller vente, kan jo være at tilbudet skal vare noe lenger på internett.
Gleder meg til å få de i hus!
PetterKommentar
-
Nå har jeg endelig bestemt meg også. Jeg kjøpte Tom Lund i steget, Dennis Schiller med snusleppa, Jan Ove Pedersen finter bort Pål Lydersen og Erik Mykland (som bør sees på galleriveggen, et suverent bilde) og Kanari-Fansenplakaten med mange tribunebilder satt sammen til en stor poster, som jeg ikke finner på nettet.
Ta en tur innom galleriet i Kultursenteret før utstillinga stenger. Det koster ingenting å se, og husk på at det er flere rom med bilder, ikke bare rommet man ser utenfra.Kommentar
-
Siste mulighet!
I dag og i morgen er det siste mulighet til å få med seg den fantastiske utstillingen og ikke minst kjøpe med noen lekre bilder til å dekorere hjem og kontor med. Utstillingen er åpen kl. 12-15 i dag og i morgen. Hva med å stikke innom etter treninga i dag og legge inn noen bestillinger? De som bor et stykke unna Lillestrøm, kan bestille på nett. Se informasjon tidligere i tråden. Jeg tviler sterkt på at det vil være mulig å bestille disse bildene etter at utstillingen stenger, så løp og kjøp!Kommentar
-
Tok med meg min bedre halvdel på kunstutstilling og lunsj i hjemstaden igår. Utstillingen fikk vi helt og holdent for oss selv, og jeg synes det er merkelig at ikke fler bilder er solgt, med tanke på hvilken fantastisk mulighet dette er.
Nuvel. Mine bildevalg falt på Tommy i steget (sjokk) og bilde nummer 40(?) av Ståle med ballen i bena. Forøvrig kan det nevnes at det fortsatt bare er benny som har kjøpt bildet av Werni og Johan Petter."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg var innom butikken til André på lørdag. Han har ikke effektuert nettbestillingene ennå. Jeg har heller ikke fått bildene jeg bestilte på utstillingen, men de kommer snart. Alle som har bestilt bilder, vil få beskjed når de er klare.Kommentar
-
jeg har fortsatt ikke hørt noe om de tre bildene jeg har kjøpt og betalt. har dere andre fått det dere kjøpte?
PetterKommentar
-
Vet du, eller noen andre, når bildene endelig blir sendt ut?"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
Kommentar