Er det bare å bestille seg flybiletter og overnatting, også kjøpe seg biletter på stadion ? Eller må man kjøpe biletter i forkant for å være sikker på å komme inn ? Evt. hvor kan man bestille biletter ?
Biletter til Brann - LSK
Collapse
X
-
Jeg også må si jeg ønsker et svar her, lurer på om jeg tar en biltur til Bergen..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLA -
Opprinnelig skrevet av iLVi blir vel tildelt plasser der vi alltid står vel?
Og da blir det jo ikke noe problem å få billett!
PetterKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHvor mye koster disse billettene?
LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
VIKTIG INFO ANG. BILLETTER TIL BERGEN 16 MAI
Skrevet av Tony Johansen
tirsdag 03. mai 2005
I de siste ukene har Kanari-Fansen vært i diskusjon med Brann ang. billetter til Brann stadion 16. mai. I Bergen er det kun 900 billetter igjen, hvorav KFL har krav på 875 av disse.
Problemstillingen har vært at Brann kun ønsket å selge kampbilletter i Lillestrøm, stoppe billettsalget 14 dager før kampen og gi resten av billettene til bergensere. Det var selvsagt helt uaktuelt for KFL. Det som nå skjer er at billettsalget i Lillestrøm stanses mandag 9. mai klokken 12.00. Da vil også KFL gi Brann et anslag over hvor mange vi blir på bortefeltet på Brann stadion. Desto flere som har kjøpt billett på forhånd, eller tilkjennegitt at de skal reise til Bergen, desto mer nøyaktig kan KFLs anslag være.
Så kommer det viktigste:
Forhåndssalget av kampbilletter til Brann - LSK 16. mai skjer på Narvesen på Lillestrøm Torg og på Narvesen ved Jernbanestasjonen i Lillestrøm. Det blir kun salg til LSK-supportere og desto flere som kjøper, desto flere blir vi. Dersom du ønsker å være sikret inngang på Brann stadion MÅ du kjøpe kampbillett på forhånd. Det vil kun være et begrenset antall billetter til salgs for bortesupportere på Brann stadion 16. mai. De som reiser uten å ha sikret billett på forhånd kan altså få problemer med å komme inn på stadion. Bussbilletter til Bergen er lagt ut i LSK-shopen. Vet du om noen som ønsker å reise setter vi pris på at denne informasjonen spres. Her skal vi bli mange!
For mer informasjon - ring Tony Johansen på 95 02 84 53.Kommentar
Kommentar