Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))
Collapse
X
-
Jeg velger å si: Lykke til Bjørn Helge! Vil deg ordentlig, du er en kjempe viktig del av laget! Ønsker deg lykke til i opptreningsperioden, håper du ikke blir borte fra oss lenge! Når du kommer tilbake, noe som du kommer til, skal vi gi deg en velkomst du sent vil glemme!ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
jaja, var ikke lenge han var tilbake før det smalt igjen!
Han var et friskt pust utpå der også, spilla faen så bra til han måtte ut.
Jeg håper så INDERLIG at dette ikke er noe langvarig!Kommentar
-
Bjørn Helge har fått strekk, sa han i pausen. Men speaker annonserte nettopp at det ikke var så alvorlig som først antatt. Har vi dritflaks er han kanskje med mot Kamma.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Får håpe det "bare" var antydninger og ikke en strekk som fikk satt seg skikkelig. Skal man ha noe mulighet til å komme seg opp av sumpa man er nede i, må vi ha spillere som Riise på banen.Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Riise uttalte selv etter kampen at det var på grunn av krampe han måtte gå ut. Han mente heldigvis at dette ikke hadde noe med de tidligere skadene å gjøre.
Godt håp om at han er klar igjen til neste helg med andre ord.Kommentar
-
Ikke bare påstod han at det ikke var det samme gamle, han avviste det konsekvent og utvetydig. Flott lettelse. Om bare Brann løfter seg og snur mot Aalesund også er dette en perfekt fotballhelg.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det høres bra ut....må si jeg ble bekymret når jeg så han måtte ut med noe som så ut som en ny strekk.....vi trenger Riise i denne formen han viste i dag.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Noe må jo være galt med den mannen, å pådra seg strekkskader gang på gang tilsier vel et noe må jo være galt.
I VG sier han at det ikke er samme skaden og antakelig ikke så alvorlig, men hvis det er en ny strekkskade er det jo alvorlig nok i og med at han pådrar seg dette alt for lett.Kommentar
-
Noe må jo være galt med den mannen, å pådra seg strekkskader gang på gang tilsier vel et noe må jo være galt.
I VG sier han at det ikke er samme skaden og antakelig ikke så alvorlig, men hvis det er en ny strekkskade er det jo alvorlig nok i og med at han pådrar seg dette alt for lett.
Du må huske at Riise ikke har vært i trening så veldig lenge siden han returnerte, jeg er overbevist om at dette er et midlertidig problem- Riise kommer nok tilbake i godt gammelt slag igjen, men tror nok ikke han er tilbake i tipp topp fysisk form før forsesongen nesteår.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
greit nok at han har vært borte en stund, men han har da trent , om ikke for fullt så har han jo trent. og hvis han ikke tåler mere før han får en strekk er jeg bekymra for hvordan det kan bli fremover.
Har de andre gutta som har vært ute hatt like lett for å få slike strekker ?Kommentar
-
MÅTTE UT: Bjørn Helge Riise er letter oppgitt etter at han nok en gang måtte ut med skade. Rundt står et bekymret trenerteam. FOTO: GEIR EGIL SKOG
– Nå orker jeg ikke mer
LILLESTRØM:
Muskelen røk igjen.
Av Rune Bernhus og Per Kristian Torvik
Publisert 21.07.2008 - 13:35 Oppdatert 21.07.2008 - 13:43
Tips en venn om denne saken
Skriv ut denne siden
Skademarerittet vil ingen ende ta for Bjørn Helge Riise.
Etter en halvtimes spill i kampen mot Bodø/Glimt søndag, smalt det på baksiden av låret på nytt – for fjerde gang i år.
Mandag var det klart for mr-undersøkelser, og den var ikke noe høydepunkt.
– Muskelen er røket. Nå orker jeg ikke mer, skriver Riise i en SMS til rb.no.
Dermed blir det nok et langt skadeavbrekk på Lillestrøms landslagsspiller.
Hva betyr Riises skade for LSK? Si din mening nederst i saken!
Saken oppdateres!Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar