Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Opprinnelig skrevet av veiron
    Han har tre år igjen av kontrakten, så han burde hvertfall ikke løses fri fra kontrakten med mindre det er mange millioner som tibys for han. Og kommer ikke millionbudene så får han brette opp ermene og spille slik at interessen igjen er der, eller eventuelt råtne på benken om han ikke er motivert. LSK burde hvertfall ikke gi han noen goodwill i form av et billigsalg. Det har han ikke fortjent.
    Det er jeg helt enig i.
    Men det virker veldig merkelig at Per Mathisen & Co nærmest legger seg flate og innrømmer "skyld" allerede før skaden har fått en skikkelig diagnose.
    Kanskje er det "bevis" i denne saken som vi på utsiden ikke kjenner til, men likevel er jeg litt engstelig for at klubben er i ferd med å gi litt etter for denne familien...


    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    (PS: Sitat fra mine innlegg kan kun benyttes her på forumet til KFL)
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Øystein
      Medlem
      Møteplager
      • Feb 2006
      • 79

      Jeg tror som flere her at vi har sett BHR for siste gang i LSK drakt. Siste dagers medietull tror jeg bare er en greie for å komme seg bort. Og jeg mener at får vi et "ighalo" bud å denne sutrekoppen og moren hans, så er det bare å slå til. Lukter Vegar Heggem av denne karen, ja bortsett fra at Heggem vel aldri vurderte å saksøke Liverpool...

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Opprinnelig skrevet av asker_kanari
        Ingen seriøs klubb vil signere en spiller som saksøker klubben sin når han blir skadet. Gjør han dette, så er det begynnelsen på slutten for hans karriere.
        Helt riktig!

        Her snakker vi kanskje om Norsk fotballs störste björnetjeneste om det blir söksmål av dette.

        Håper Björn Helge Riise er en smule smartere enn sin mor og innser at dette bare blir tull og töys. Berit og Björn Helge mater TV2 og media med tabloidsaker for tiden. Det gjör ikke saken bedre.

        Björn Helge bör ta et frustrasjon/skadekurs hos Ole Gunnar Solskjär.

        Kommentar

        • Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Drit i den dama - hun er minst like tabloid som hele TV2s sportsredaksjon samlet.

          BHR forsvinner ikke - han er skuffet og trenger å være drama-queen noen dager. La han være det. Mora hans hiver seg på - hun er desperat etter å gjøre seg selv viktig, noe hun absolutt ikke er.

          TV2 ser muligheten til å lage mer støy og koker som vanlig suppe på en spiker de fant under Notartribunen.

          Dette betyr niks, nada og ingenting! Dette er støy, ikke mer, ikke mindre.
          Stiller meg 100% bak din uttalelse. Ved å saksøke LSK i en slik situasjon vil hun bare kaste mer vann på mølla i forhold til sin egen person. Hun er Mislikt i Ålesund for sin personlighet og væremåte. Nå bærer det samme vei her også. Det finnes vel ikke et menneske i Norges land som tar det mennesket seriøst lenger. Og hun er fotballagent.... Det er nesten så man ikke tror det.
          Fugla Forever

          Kommentar

          • CalLeVic
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jul 2008
            • 11

            Kjære BH!

            Har du ikke lært av alle krumspringene til broren din i media?
            Tror du virkelig at ting blir bedre av å klage foran kameraet til tv2?
            Når skal du lære?
            Du burde fokusere på en "hjemme hos" reportasje, i Se og Hør.
            DET funker..

            Du fikk lyst til å sparke ned motstandere mot ffk. Du er "klikka galen" på Nordlie. Du skylder indirekte på arbeidsgiveren din. Du er tydelig misfornøyd med dagens situasjon. Og det forstår jeg veldig godt.

            MEN, hold nå dette internt for pokker! Klubben har opplevd motgang hele året, og så må du og mora di strø ennå mer salt i såret. Hvorfor?

            Vær så snill; prøv å tenke positivt! Da blir du raskere frisk og du blir raskere solgt til utlandet. Kanskje allerede i år??

            PS! Jeg liker at du spiller for Fugla, men jeg misliker sutring!

            For øvrig:
            Agent + mamma = Agentmamma = actionkomedie på Disney Channel..

            CalLeVic
            Kjøret går..

            Kommentar

            • A-net
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2006
              • 447

              Jeg syntes altfor mye fokus legges på hva som skrives her og der om mamma Riise, Per Mathisen, tv2 vet at osv, osv...
              Dette er hva spillerne og Riise sier selv; "Jeg er ferdig med saken." jfr. sitat fra nyhetstråden nedenfor.

              Nå syntes jeg vi må gi Bjørn Helge "the benefit of the doubt" før vi dømmer ham.
              Vi bare bidrar til hylekoret og saken blir hauset opp i media. (Husk at det er agurktid)

              Jeg har tro på at Riise har rast fra seg og kommer sterkere tilbake i LSK-trøya!
              Håper at jeg ikke tar feil.


              Fra Nyhetstråden:
              Spillerne bak Riise

              Tirsdag var imidlertid tonen annerledes. For selv om landslagsspilleren nå er ute de neste to månedene, så velger han og lagkameratene i LSK å legge ballen død.
              – I garderoben før dagens trening, ble vi enige om å legge ballen død. Vi har mer enn nok å konsentrere oss om i Tippeligaen, sier lagkaptein Frode Kippe.
              Riises midtbanekollega Espen Søgård er utnevnt av spillerne til talsmann i saken. Han sier at det står en samlet spillergruppe bak Riise.
              – Spillerne stiller seg bak Bjørn Helge Riise. Vi forstår godt poengene hans, og vi har ingen problemer med å skjønne frustrasjonen hans etter at han har pådratt seg enda en langvarig skade, sier fetsokningen.
              Bjørn Helge Riise selv, var tilskuer til tirsdagens formiddagstrening. Han hadde kun en kommentar til det ventende pressekorpset.
              – Jeg er ferdig med saken.
              I med og motgang - vi er Lillestrøm!

              Kommentar

              • oddleif
                Medlem
                Hoffnarr
                • Dec 2007
                • 49

                Riise og trening

                Synes det blir patetisk å skylde på Tom Nordlie i denne saken.

                Har noen sett liknende syting i utenlandske storklubber?

                Ingen god søknad for å bli proff dette her, Bjørn Helge....?

                Skal du leve (godt) av å spille fotball, så må du vel tåle å trene hardt!!!?

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Si meg, hva er det egentlig dere holder på med? Det er ingen av oss som trenger å like Berit Riise, og det er i hvert fall ingen som trenger være enig med henne, men derfra til og æreskjelle henne på det groveste... Hva faen tenker dere med? Det eneste som er 100% sikkert er at om Riise, jr. eller sr, ser hvordan der omtaler henne her inne blir det i alle fall desperasjon etter å komme seg vekk. Intervjuet tv2 skamløst splitta i to var en svært fortvilet mor med en fra før av lav terskel for frustrasjon som lot tunga løpe villt. Det hjelper ikke å kalle henne drittkjerring, idiot, dum, grådig, etc. Snarere tvert imot. For det første huker fort media tak i det under overskrifta "KFL ber Riise rykke å reise!" eller "Kanarifansen rasende på Riise!", også har vi hele jævla anti-LSK-kjøret gående i VIF- og Brannpressa, for det andre liker ingen å se mora si utskjelt av folk som liksom skal være på ens egen side. U-a-n-s-e-t-t! Hadde noen prata slik om morra mi, uansett hvem det var, hadde det blitt jævlig månelyst, og den reaksjonen sitter dypt i alle. Absolutt alle. Hva gjør man da? Jo, man drar med seg ekskonas verste uvenn hjem fra byen og harver over henne.

                  Vit i så fall hvem dere har å takke.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Si meg, hva er det egentlig dere holder på med? Det er ingen av oss som trenger å like Berit Riise, og det er i hvert fall ingen som trenger være enig med henne, men derfra til og æreskjelle henne på det groveste... Hva faen tenker dere med? Det eneste som er 100% sikkert er at om Riise, jr. eller sr, ser hvordan der omtaler henne her inne blir det i alle fall desperasjon etter å komme seg vekk. Intervjuet tv2 skamløst splitta i to var en svært fortvilet mor med en fra før av lav terskel for frustrasjon som lot tunga løpe villt. Det hjelper ikke å kalle henne drittkjerring, idiot, dum, grådig, etc. Snarere tvert imot. For det første huker fort media tak i det under overskrifta "KFL ber Riise rykke å reise!" eller "Kanarifansen rasende på Riise!", også har vi hele jævla anti-LSK-kjøret gående i VIF- og Brannpressa, for det andre liker ingen å se mora si utskjelt av folk som liksom skal være på ens egen side. U-a-n-s-e-t-t! Hadde noen prata slik om morra mi, uansett hvem det var, hadde det blitt jævlig månelyst, og den reaksjonen sitter dypt i alle. Absolutt alle. Hva gjør man da? Jo, man drar med seg ekskonas verste uvenn hjem fra byen og harver over henne.

                    Vit i så fall hvem dere har å takke.

                    Om inervjuet var delt i to eller ikke så er jo fortsatt uttalelsen hennes gjort, om en bare en dag tidligere enn det som ble vist.
                    Berit Riise skal være agenten og vet da faen så godt at å la tunga løpe vilt (som du sier) vil bli lagt merke til, hun kan da for faen ikke forvente at ingen skal reagere på en slik uttalelse? folk i KFL or rundt reagerer fordi det var et utbrudd/trussel mot klubben vår, KFL er her for laget og fremtiden, ikke for enkeltspillere, Berit Riise er her for to stk og har før vært ute i hardt kjør og hun VET at media vil si videre det hun sier.
                    hun kan meget godt slenge med kjeften til stadighet.
                    Ja jeg er enig ang navnekalling, men pepper bør hun pokker meg få!

                    Dette står i RB:
                    I et sjeldent rolig og analyserende øyeblikk i et hektisk 2007 uttalte også Riise selv til Romerikes Blad at "han måtte bli flinkere til å si fra selv også om belastningen, trenerne kunne jo ikke få med seg alt".
                    Akkurat det hadde han smertelig rett i. Ingen oppdaget eller tok faresignalene, og i 2008 må altså Riise betale for hardkjøret på den dyrest tenkelige måten.


                    For tiden finnes det frem både det ene og det andre fra tidligere hvor disse emnene KAN ha vært med, hver jævla gang trening er nevnt i løpet av 2007 sesongen kommer nå frem etterhvert.
                    Først ser man jo tydelig at Riise selv er like medskyldig som noen andre da han selv har like mye skyld i dette som noen andre, ingen kjenner kroppens hans bedre enn han!
                    En annen ting man har sett i 2-3 dager nå er at Riise har trent feil og for mye...... hvem pokker har konkludert med dette? er det gjort noen faktiske undersøkelser som viser at han har trent for mye? det konkluderes over en lav stokk både av Riise , mor Riise og media, HVEM har gjort de undersøkelsene som tilsier dette? Hvor er rapportene fra spesielistene som kan slikt?
                    Tror alle faktisk bør roe seg ned til man har en konklusjon, bevis eller hva pokker man vil kalle det. At Riise selv roper overtrening og rovdrift i ren frustrasjon over å bli skada igjen gjør det ikke til fakta! det er mulig det er det riktige han sier, men ikke si det som fakta før det faktisk er fakta!
                    LSk skal liksom få all skylda og trues med søksmål før det i det hele tatt foreligger noe som helst på bordet!

                    Nå skal plassen i tippeligaen berges, om det er med eller uten Riise det driter jeg en lang mars i, så lenmge det går vår vei.
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                      Om inervjuet var delt i to eller ikke så er jo fortsatt uttalelsen hennes gjort, om en bare en dag tidligere enn det som ble vist.
                      Berit Riise skal være agenten og vet da faen så godt at å la tunga løpe vilt (som du sier) vil bli lagt merke til, hun kan da for faen ikke forvente at ingen skal reagere på en slik uttalelse? folk i KFL or rundt reagerer fordi det var et utbrudd/trussel mot klubben vår, KFL er her for laget og fremtiden, ikke for enkeltspillere, Berit Riise er her for to stk og har før vært ute i hardt kjør og hun VET at media vil si videre det hun sier.
                      hun kan meget godt slenge med kjeften til stadighet.
                      Ja jeg er enig ang navnekalling, men pepper bør hun pokker meg få!

                      Dette står i RB:
                      I et sjeldent rolig og analyserende øyeblikk i et hektisk 2007 uttalte også Riise selv til Romerikes Blad at "han måtte bli flinkere til å si fra selv også om belastningen, trenerne kunne jo ikke få med seg alt".
                      Akkurat det hadde han smertelig rett i. Ingen oppdaget eller tok faresignalene, og i 2008 må altså Riise betale for hardkjøret på den dyrest tenkelige måten.

                      For tiden finnes det frem både det ene og det andre fra tidligere hvor disse emnene KAN ha vært med, hver jævla gang trening er nevnt i løpet av 2007 sesongen kommer nå frem etterhvert.
                      Først ser man jo tydelig at Riise selv er like medskyldig som noen andre da han selv har like mye skyld i dette som noen andre, ingen kjenner kroppens hans bedre enn han!
                      En annen ting man har sett i 2-3 dager nå er at Riise har trent feil og for mye...... hvem pokker har konkludert med dette? er det gjort noen faktiske undersøkelser som viser at han har trent for mye? det konkluderes over en lav stokk både av Riise , mor Riise og media, HVEM har gjort de undersøkelsene som tilsier dette? Hvor er rapportene fra spesielistene som kan slikt?
                      Tror alle faktisk bør roe seg ned til man har en konklusjon, bevis eller hva pokker man vil kalle det. At Riise selv roper overtrening og rovdrift i ren frustrasjon over å bli skada igjen gjør det ikke til fakta! det er mulig det er det riktige han sier, men ikke si det som fakta før det faktisk er fakta!
                      LSk skal liksom få all skylda og trues med søksmål før det i det hele tatt foreligger noe som helst på bordet!

                      Nå skal plassen i tippeligaen berges, om det er med eller uten Riise det driter jeg en lang mars i, så lenmge det går vår vei.
                      Jeg forsvarer hverken uttalelsene til Berit Riise eller sympatiserer med hennes måte å bruke media på, jeg sier bare at vi her inne burde være litt mer oppegående i språkbruken om vi ikke skal drive vår beste spiller vekk fra klubben, muligens til og med til norsk fotballs store satan. Jeg mener derimot at Riise med stor sannsynlighet har rett i at Nordlie har drevet rovdrift på ham, ettersom alle tidligere erfaringer med mannen viser at han sliter ut spillere og utelukkende tenker kortsiktig(spillere truet faktisk med å legge opp om han ikke ble fjernet i Start). Dette underbygges av at spillerne er enige med ham(riise, altså). Likefullt synes jeg ikke han burde gått ut som han gjorde, men gutten er ekstremt ambisiøs og utadvendt, og i forhold til media gir dette gjerne negative utslag. Uansett er jeg enig med deg i at alle burde roe seg godt ned og vente til vi faktisk har noe fornuftig å ta tak i vi faktisk kan bruke til å trekke fornuftige konklusjoner.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Jeg forsvarer hverken uttalelsene til Berit Riise eller sympatiserer med hennes måte å bruke media på, jeg sier bare at vi her inne burde være litt mer oppegående i språkbruken om vi ikke skal drive vår beste spiller vekk fra klubben, muligens til og med til norsk fotballs store satan. Jeg mener derimot at Riise med stor sannsynlighet har rett i at Nordlie har drevet rovdrift på ham, ettersom alle tidligere erfaringer med mannen viser at han sliter ut spillere og utelukkende tenker kortsiktig(spillere truet faktisk med å legge opp om han ikke ble fjernet i Start). Dette underbygges av at spillerne er enige med ham(riise, altså). Likefullt synes jeg ikke han burde gått ut som han gjorde, men gutten er ekstremt ambisiøs og utadvendt, og i forhold til media gir dette gjerne negative utslag. Uansett er jeg enig med deg i at alle burde roe seg godt ned og vente til vi faktisk har noe fornuftig å ta tak i vi faktisk kan bruke til å trekke fornuftige konklusjoner.
                        Joda......men uansett hvordan saken henger sammen må jo både mor Riise og Riise selv skjønne at de kan ikke gå ut slik dem gjør, vi er opp til armhulene i dritt for tiden og trenger ikke dette i tillegg.
                        At vi driver Riise fra klubben tror jeg ikke noe på at vil skje, men dersom Familien Riise i det hele tatt vurderer å saksøke LSK må de jo skjønne at Riise ikke lenger kan være LSK-spiller, og hvis han vurderer en slik løsning bør han kjenne sin besøkelsestid å se til å pelle seg vekk fra Åråsen, og det må dem pokker meg ta tåle og høre også.
                        Om det er Nordlie, slokvik eller noen andre som kan være skyld i denne PÅSTÅTTE overtreningen og rovkjøret er dundrende likegyldig for klubben og Riise. Men bare det at et søksmål i det hele tatt er nevnt i denne sammenhengen er en skam ! Dama er litt medievant og burde skjønne at slik kan skape dritt mot henne fra dem som Elsker klubben, dummere enn det er hun ikke!
                        og før dette kom så langt i det hele tatt burde det skaffes til rette dokumentasjon, her nevnes søksmål før man i det hele tatt vet hva som er skjedd. Da har man på en måte bedt om det synes jeg.
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

                          Opprinnelig skrevet av Gardemoen
                          Et søksmål vil bli rettet mot LSK, forsikringselsapet til LSK kommer ikke inn før klubben eventuelt taper en rettssak. Man kan ikke ta ut ei rettssak mot et forsikringselskap for at spillerne blir overtrent.
                          Alltid like morsomt å se uvitende personer uttale seg om forsikring...
                          Homer Simpson.



                          www.ultrassarp.no

                          Kommentar

                          • vollafugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 978

                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Si meg, hva er det egentlig dere holder på med? Det er ingen av oss som trenger å like Berit Riise, og det er i hvert fall ingen som trenger være enig med henne, men derfra til og æreskjelle henne på det groveste... Hva faen tenker dere med? Det eneste som er 100% sikkert er at om Riise, jr. eller sr, ser hvordan der omtaler henne her inne blir det i alle fall desperasjon etter å komme seg vekk. Intervjuet tv2 skamløst splitta i to var en svært fortvilet mor med en fra før av lav terskel for frustrasjon som lot tunga løpe villt. Det hjelper ikke å kalle henne drittkjerring, idiot, dum, grådig, etc. Snarere tvert imot.
                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Jeg forsvarer hverken uttalelsene til Berit Riise eller sympatiserer med hennes måte å bruke media på, jeg sier bare at vi her inne burde være litt mer oppegående i språkbruken om vi ikke skal drive vår beste spiller vekk fra klubben, muligens til og med til norsk fotballs store satan. Jeg mener derimot at Riise med stor sannsynlighet har rett i at Nordlie har drevet rovdrift på ham, ettersom alle tidligere erfaringer med mannen viser at han sliter ut spillere og utelukkende tenker kortsiktig.
                            Enig med Grusom B her. Man må ikke glemme at BHRs kritikk av Nordlie antakelig er høyst berettiget. I tillegg er det grunn til å stille spørsmål ved om ikke andre deler av klubbens hjelpeapparat eller ledelse burde ha grepet inn tidligere. Besinn dere!

                            Etter min mening burde klubben prøve å snu situasjonen til noe positivt. Hva med å gjøre følgende:
                            1. Vær ydmyk, men samtidig klar og fokusert på at Nordlie er historie.
                            2. Sørg for at BHR får den aller beste behandlingen som finnes, koste hva det koste vil.
                            3. Tilby BHR ny, konkurransedyktig lønn mot at han skriver under ny 5-årskontrakt. I lengden er klubben ikke tjent med at klubbens desidert beste og mest attraktive spiller tjener langt mindre en de best betalte spilleren i klubben, og mindre enn andre tippeligalag ville lønnet ham.
                            4. Evaluer hva som har gått galt og hva som kan forbedres (utover at Nordlie er borte. F.eks: er vi tjent med å ha Slokvik som fysisk trener).

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              Sikkert et utspill fra mamma Riise for å skaffe Bjørn Helge litt bedre lønn.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Tror nok B.H får höre dette på trningsfeltet at mamman hans må snakke for han... Begynner å bli skikkelig fed up av hele familien.

                                Lär deg å stå på egne ben Björn!

                                Kommentar

                                • vollafugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 978

                                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                                  Tror nok B.H får höre dette på trningsfeltet at mamman hans må snakke for han... Begynner å bli skikkelig fed up av hele familien.
                                  Nei, jeg tror tvertimot at de andre gutta tar mer hensyn til BHR enn enkelte av folka på forumet her gjør. De forstår nok at han er frustrert, forbannet og skuffet over at karrieren hans har fått en skikkelig styver på grunn av Nordlies rovdrift og (passivitet fra andre?). Som de gode lagkameratene de er lar de nok være å komme med negative karakteristikker om moren hans.

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                    Nei, jeg tror tvertimot at de andre gutta tar mer hensyn til BHR enn enkelte av folka på forumet her gjør. De forstår nok at han er frustrert, forbannet og skuffet over at karrieren hans har fått en skikkelig styver på grunn av Nordlies rovdrift og (passivitet fra andre?). Som de gode lagkameratene de er lar de nok være å komme med negative karakteristikker om moren hans.
                                    kan ikke unngå å se at du også bastant sier Norldlies/lsk`s rovdrift når det gjelder denne saken.
                                    fortell meg en ting......... hvordan vet du det?
                                    hvordan vet vi at det ikke er noe annet som ligger til grunn her?
                                    hvordan vet vi at ikke det er Riise som kanskje har noen problemer med kroppen sin?
                                    jeg skal godta rovdrift når dem konkluderer med det og være fornøyd, men inntil da velger jeg å la årsaken stå åpen.
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      I følge avdokat Pål Kleven som er ekspert på idrettskader har Berit Riise en dårlig sak vis hun har tenkt å saksøke LSK.
                                      Last edited by Emil B; 23.07.2008, 18:18.

                                      Kommentar

                                      • vollafugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 978

                                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                        kan ikke unngå å se at du også bastant sier Norldlies/lsk`s rovdrift når det gjelder denne saken.
                                        fortell meg en ting......... hvordan vet du det?
                                        hvordan vet vi at det ikke er noe annet som ligger til grunn her?
                                        hvordan vet vi at ikke det er Riise som kanskje har noen problemer med kroppen sin?
                                        jeg skal godta rovdrift når dem konkluderer med det og være fornøyd, men inntil da velger jeg å la årsaken stå åpen.
                                        Nei, nå tar du tingene ut av sin rette sammenheng. Innlegget mitt var svar på et innlegg om at BHR måtte regne med kommentarer om mora si fra lagkameratene sine:

                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Tror nok B.H får höre dette på trningsfeltet at mamman hans må snakke for han.
                                        I den sammenhengen er det knekkende likegyldig hvorvidt han faktisk er blitt utsatt for rovdrift eller om han bare føler det slik.

                                        Det jeg har sagt om rovdrift er:
                                        Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                        Man må ikke glemme at BHRs kritikk av Nordlie antakelig er høyst berettiget.
                                        Så til spørsmålet om rovdrift:

                                        Dersom det stemmer at BHR gjentatte ganger, og over tid har bedt sjefen sin (Nordlie) om å få hvile, blir nektet hvile (fritt etter BHRs intervjui med TV2), pådrar seg den type skade han har hatt, har møte om sin situasjon med klubben, kommer tilbake og dereter blir skadet igjen.. Ja det er det mye som tyder på at han har rett i sin knallharde kritikk om at han er blitt utsatt for rovdrift. I tillegg husker man jo at Kasey for en tid tilbake uttalte at gutta måtte være overtrent. (mener det særlig var Brenne han snakket om da). I tillegg er det nok èn og annen spiller både LSK og i andre klubber som med glede vil skrive under på at Nordlie har kjørt gutta ned med treningsmetodene sine. Er du uenig i dette?

                                        Jeg tror at årsaken til BHRs problemer kan være en kombinasjonen av et vanvittig treningskjør fra Nordlie og BHRs like vanvittige treningsmoral. Der de andre gutta gir seg når de burde det, gjør BHR som han er blitt bedt om. Mener å huske at BHR i intervjuet med TV2 sa at han bare hadde hatt treningsfri på julaften og på nyttårsaften.

                                        Uansett synes jeg denne diskusjonen egentlig er litt rar. Hvis du hadde sagt til sjefen din at du holdt på å bli utslitt/utbrent, og sjefen nektet å lytte eller ta hensyn til det, hadde det da vært noen som hadde diskutert om du hadde blitt drevet for hardt dersom du ble langvarig sykmeldt med nettopp disse symptomene?

                                        Når en spiller med BHRs treningsmoral sier at han må hvile, da lytter man. Hvis man ikke gjør det og det oppstår skade som han selv mener kan relateres til rovdrift, da er man ydmyk.

                                        Hva mener du foresten? Tar BHR feil. Vet du som noe som jeg, eller BHR selv ikke vet?
                                        Last edited by vollafugl; 23.07.2008, 18:26.

                                        Kommentar

                                        • Levi
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Oct 2006
                                          • 2

                                          Berit og mammadalt Riise.

                                          Jeg skjønner det bare ikke. Er det ikke litt døvt å skylde på Nordlie ene og alene for disse skadene han har vært plaget med?
                                          Hvorfor tillater han at moren uttaler seg i media, jeg hadde gitt henne munnkurv. Det finnes ikke tall på hvor mange ganger hun har gjemt seg bak janteloven i mediasammenheng!
                                          Riise er en kanonspiller når han er i form, men når skal han (og mora) skjønne at Norge ler av de?

                                          At Bjørn Helge (og Berit) Riise legger skylden på Tom Nordlie og i det hele tatt virderer å saksøke er jo en skandale! Alt blir bare patetisk når den griske moren nok en gang kommer på banen.

                                          At denne saken er representert av en Riise kommer ikke som noen bombe og det er selvsagt frustrerende for Bjørn Helge. Men den største skandalen her er jo at han fortsatt bruker moren sin, som igjen viser total mangel på gangsyn. Han må komme seg bort fra henne før hun klarer å ødelegge hele livet hans.

                                          Levi
                                          Last edited by Levi; 23.07.2008, 18:14. Begrunnelse: Rettet bare på noen skrivefeil.

                                          Kommentar

                                          Working...