Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3564

I hvilken grad BHR har sagt ifra er det kun han og TN som vet. Mulig han har sagt ifra på en måte som TN ikke har oppfattet riktig. Det er det bare de to som vet, og blir bare spekulasjoner ifra vår side.

Mine tanker er at BHR som en av våre best trente spillere burde stå langt nede på skadelista hvis TN drev slik rovdrift som han har blitt beskylt for.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• vollafugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 978

Opprinnelig skrevet av MortenA
      I hvilken grad BHR har sagt ifra er det kun han og TN som vet. Mulig han har sagt ifra på en måte som TN ikke har oppfattet riktig. Det er det bare de to som vet, og blir bare spekulasjoner ifra vår side.

Mine tanker er at BHR som en av våre best trente spillere burde stå langt nede på skadelista hvis TN drev slik rovdrift som han har blitt beskylt for.
      Verken du eller jeg vet om det kun er Nordlie og BHR som vet hva som er blitt sagt om den saken. Forøvrig sier vel BHR i sitt intervju med TV2 at han i tillegg til TN hadde gitt klar beskjed også til andre i støtteapparatet.
      Last edited by vollafugl; 23.07.2008, 20:04. Begrunnelse: Misvisende leif

Kommentar

• Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

Opprinnelig skrevet av vollafugl
        Nei, nå tar du tingene ut av sin rette sammenheng. Innlegget mitt var svar på et innlegg om at BHR måtte regne med kommentarer om mora si fra lagkameratene sine:

I den sammenhengen er det knekkende likegyldig hvorvidt han faktisk er blitt utsatt for rovdrift eller om han bare føler det slik.

Det jeg har sagt om rovdrift er:

Så til spørsmålet om rovdrift:

Dersom det stemmer at BHR gjentatte ganger, og over tid har bedt sjefen sin (Nordlie) om å få hvile, blir nektet hvile (fritt etter BHRs intervjui med TV2), pådrar seg den type skade han har hatt, har møte om sin situasjon med klubben, kommer tilbake og dereter blir skadet igjen.. Ja det er det mye som tyder på at han har rett i sin knallharde kritikk om at han er blitt utsatt for rovdrift. I tillegg husker man jo at Kasey for en tid tilbake uttalte at gutta måtte være overtrent. (mener det særlig var Brenne han snakket om da). I tillegg er det nok èn og annen spiller både LSK og i andre klubber som med glede vil skrive under på at Nordlie har kjørt gutta ned med treningsmetodene sine. Er du uenig i dette?

Jeg tror at årsaken til BHRs problemer kan være en kombinasjonen av et vanvittig treningskjør fra Nordlie og BHRs like vanvittige treningsmoral. Der de andre gutta gir seg når de burde det, gjør BHR som han er blitt bedt om. Mener å huske at BHR i intervjuet med TV2 sa at han bare hadde hatt treningsfri på julaften og på nyttårsaften.

Uansett synes jeg denne diskusjonen egentlig er litt rar. Hvis du hadde sagt til sjefen din at du holdt på å bli utslitt/utbrent, og sjefen nektet å lytte eller ta hensyn til det, hadde det da vært noen som hadde diskutert om du hadde blitt drevet for hardt dersom du ble langvarig sykmeldt med nettopp disse symptomene?

Når en spiller med BHRs treningsmoral sier at han må hvile, da lytter man. Hvis man ikke gjør det og det oppstår skade som han selv mener kan relateres til rovdrift, da er man ydmyk.

Hva mener du foresten? Tar BHR feil. Vet du som noe som jeg, eller BHR selv ikke vet?
        vel... du sa nå tydelig vis i den ene posten følgende :
        De forstår nok at han er frustrert, forbannet og skuffet over at karrieren hans har fått en skikkelig styver på grunn av Nordlies rovdrift og (passivitet fra andre?).
        da ser det ut for meg som du er klar på hva du mener, at rovdrift er årsaken. Men glem det, er ikke det viktigste om du og jeg er enige eller ikke

back to topic.
        hva som er sakt og gjort bør faktisk ikke ha en dritt å si før de kan si med større sikkerhet om det faktisk ER årsaken, her burde familien Riise holde kjeft til de får undersøkt BH skikkelig, her bruser de rett ut i media uten å tenke seg om. Greit nok at man ikke skal kalle folk for alt mulig rart, men både hun og vi vet hvordan verden ER og hvordan den SKULLE vært, og det er 2 forskjellige ting! dama må lære seg å holde litt kjeft synes jeg.
        at familien selv lager enda mere mediastøy rundt BH`s skader gagner i alle fall ikke karrieren hans på noe som helst vis, de gjør jo bare ting værre med dette tullet. Ta det med LSK, ikke media.
        Nei svelg kamelen, jobb knallhardt og riktig å kom sterkt tilbake.

Riise er en knallgod spiller som vi har veldig bruk for så lenge vi kan beholde han før han blir solgt til en større klubb.
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

Kommentar

• vollafugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 978

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          dama må lære seg å holde litt kjeft synes jeg.
          Det hadde selvfølgelig ikke vært meg i mot heller. Men det primære fokuset bør være på hvordan klubben kan håndtere situasjonen på best mulig måte.

Kommentar

• dIsTurBeD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 668

Ser nå ut som Riise kan være tilbake igjen raskere enn alle har trodd, etter å ha vært i Tyskland hos spesialist. Se nyhetstråden eller http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3702075.ece

Kommentar

• thomasg
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2003
              • 122

Opprinnelig skrevet av trigz
              Umiddelbart spør jeg meg selv hvorfor vår lårskadde spiller måtte ta av seg på overkroppen...
              Det er fordi de selvfølgelig undersøker ryggen også. Veldig ofte har problemer i beina en sammenheng med rygg/bekken. Ikke værre enn det

Kommentar

• dalen
                Brannsupporter
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 391

Den første tanken som slo meg var om denne legen er kompetent, eller om han er "veterinarian from Finland". Tenker da på Atle Antonsens rollefigur i Ut i Vår Hage 1
                If heartaches brought fame in love's crazy game,
                I'd be a legend in my time.
                If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                I'd be a legend in my time.

Johnny Cash - A Legend In My Time

Kommentar

• mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

Opprinnelig skrevet av dalen
                  Den første tanken som slo meg var om denne legen er kompetent ...
                  Hmmm... jeg blir alltid nervøs når det blir snakk som "ikke alvorlig", "Ingen hokus pokus" og "så snart som mulig" i forbindelse med skader.

Jeg har regna Riise som ute resten av sesongen og håper at gutten er smart nok til ikke å presse seg så mye at et eller annet i kroppen svikter på nytt.
                  Det vil jo bli helt tragisk om han ikke får anledning til å hente seg inn i løpet av seinhøsten/vinterhalvåret.
                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

Moderatormelding:
                    Da dette er en HOVEDFORUMtråd, har jeg slettet en del innlegg som ikke har noe med skaden til Riise å gjøre..

Kommentar

• okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                      Ser nå ut som Riise kan være tilbake igjen raskere enn alle har trodd, etter å ha vært i Tyskland hos spesialist. Se nyhetstråden eller http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3702075.ece
                      Fantastisk at du henviser til artikkelen hos Romerikes Blad som henviser til en artikkel (med bilde) på LSK.NO. Sjekk fotograf ;-)

Riise var forresten ekstremt glad, og lettet over at han nå snart er ferdig med skader. Spesialisten i Tyskland oste av autoritet.

-okb!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5104

Kan vi ikke forandre trådtittelen til noe mer positivt?

Edit: takk!
                        Last edited by McGuffy; 05.08.2008, 21:02. Begrunnelse: tittel endret

Kommentar

• Øystein
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Feb 2006
                          • 79

Opprinnelig skrevet av okb

Riise var forresten ekstremt glad, og lettet over at han nå snart er ferdig med skader. Spesialisten i Tyskland oste av autoritet.

-okb!
                          Betyr dette at Bjørn Helge og mammaen sin ikke er sinte på LSK lengre?? Tror neppe det siste er sagt rundt denne skaden, og jeg ser for meg en ny runde med gutten og mammaen sin på tv i september når skaden er slått opp igjen.

-Øystein

Kommentar

• HanseFrank
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 221

Opprinnelig skrevet av okb
                            Fantastisk at du henviser til artikkelen hos Romerikes Blad som henviser til en artikkel (med bilde) på LSK.NO. Sjekk fotograf ;-)

Skjønner ikke hva som er så fantastisk med akkurat det. Da RB er den nyhetskanalen som produserer mest LSK-stoff, er det også ganske naturlig at man poster ting man kommer over der.

For leseren er det jo saken som er av interesse, og ikke hvem som har skrevet den.
                            HanseFrank
                            - på den andre siden...

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7154

Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                              Da RB er den nyhetskanalen som produserer mest LSK-stoff, er det også ganske naturlig at man poster ting man kommer over der.
                              Godt mulig (og RB er flinke, de), men de stjeler saker skamløst fra lsk.no også.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Arind
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2006
                                • 459

Nei, nå får vi bare håpe for Bjørn Helge sin del og for LSK sin del, at dette skade-marerittet er slutt.....nå "ser" jeg friske bein ;o)
                                Som en nevner over her så er det greit med litt optimisme. Jeg har lært en del om healing og kjenner at det er blokkeringer i energibaner som er årsaken til problemene......dette er i ferd med å løses opp....
                                Tro på det eller la være......eller vent og se
                                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

PS! Landslagssjef Åge Hareide har innlemmet Bjørn Helge Riise på denne ukas landslagssamling for å være en del av miljøet og øktene forut for Irland-kampen på Ullevaal i morgen kveld.http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3727712.ece
                                  Hvorfor er Riise med på landslagsamling?? Trodde han skulle trene seg opp. Er han frisk nok til å spille kamper for LSK snart?

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av VK
                                    Hvorfor er Riise med på landslagsamling?? Trodde han skulle trene seg opp. Er han frisk nok til å spille kamper for LSK snart?
                                    Jeg har ingen tiltro til landslaget, men alt må være bedre enn å være i LSK, hvor skader sprer seg raskere enn pesten.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 720

Tenk om han rekker FCK kampen - yoooho
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Errevs
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2005
                                        • 200

han skal jo bare være endel av miljøet, syntes det er positivt at Hareide jeg.. Holder også moralen til Bjørn Helge oppe noe som er positivt for oss på sikt, han virker jo som en person som fort blir frustrert i motgang, noe han mildt sagt har hatt mye av denne sesongen.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 1470

Det sto noe i papir-rb om dette idag - ledsaget av et bilde med smilende og joggende Riise-brødre. Videre sto det at han kunne bli klar til Stabækkampen 1 sept.
                                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

Working...