Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Opprinnelig skrevet av Smukken
    Tenk om han rekker FCK kampen - yoooho
    Glem FCK-kampen. Det er mye, mye viktigere at han kan bidra til å berge Tippeliga-kontrakten utover høsten.
    Da må man ikke gamble med ham!
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Sonnic (efb)
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Aug 2008
      • 2

Ang. Bjørns kontrakt

Hey

Jeg kunne ikke lige finde andre tråde med Bjørn her inde, men vil lige høre om det kan passe at han kun har et halvt år tilbage af sin kontrakt? Eller er den blevet forlænget siden han kom til klubben? Det kunne jo være rart hvis der var mulighed for andre klubber som gerne vil hente ham til vinter (EfB)

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Han har kontrakt ut 2011

Kommentar

• Sonnic (efb)
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Aug 2008
          • 2

Okay, tak for hjælpen.

Så går der jo mange år før man har lov til at tænke den tanke igen.

Men tak for det. Og held og lykke mod FCK! I har jo et godt udgangspunkt.

Kommentar

• Odinster
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2008
            • 160

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Glem FCK-kampen. Det er mye, mye viktigere at han kan bidra til å berge Tippeliga-kontrakten utover høsten.
            Da må man ikke gamble med ham!
            Ser med skepsis at BH har blitt "frisk" igjen, og sitter på benken allerede mot Stabæk. Ikke nok med det, men han har også planer om å gjøre comeback på landslaget. På tide å bli klok av skade og gå litt forsiktig frem denne gangen kanskje. Landslaget er det bare å glemme så lenge LSK spiller tippeligakamper.

Kommentar

• Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

Send han til strålebehandling, sånn som man bruker på travhester, en kompis av meg slet mye med skader/strekk i låret og gjorde det, har aldri merka no etter det...

Kommentar

• Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

Tror Riise kan sitte på tribunen i dag, det gjør ikke noe om han venter litt til, med mindre dem nå har gjennomgått skikkelige antall prøver og sjekker.
                dem bør være 100% sikker på at gutten er i form og skadefri før han nå tas i bruk igjen, det ville være en skandale uten sidestykke om noe skulle skje nå igjen.
                Bare tenk for et ramaskrik uten sidestykke det ville bli hvis han mot/med ? alle odds skulle bli skada igjen nå?
                Mor Riise vil da antakelig saksøke LSK, KFL, og muligens også Håndballens venner hvis dette skulle skje. Hun vil sikkert også saksøke den stabækspilleren som står nærmest i det noe skulle skje, og Staff er nok satt på saken allerede, og vil nok se kampen i sakte film i det fløyta går.

vi har rett og slett ikke råd til at Riise blir skada igjen, håper dem når har gjort dette skikkelig så gutten med de største glassbeina i tippeligaen holder seg på føttene
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

i følge TV2 sine sider er Riise spilleklar men spiller ikke kveldens kamp, de velger å spare han.
                  Da er de vel ikke helt sikker på at han er spilleklar likevel :-)
                  men jeg støtter avgjørelsen om å ikke la han spille.

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• Rathsmeister
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 561

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    i følge TV2 sine sider er Riise spilleklar men spiller ikke kveldens kamp, de velger å spare han.

http://tv2sporten.no/fotball/tippeli...cle2177888.ece
                    Bedre å spare han nå, for å være sikrere på at han ikke slår opp skadene igjen. Tross alt en stund mellom de to påfølgende kampene nå.

Viktigere å ha han med mot Molde og Aalesund enn Stabæk, der vi etter all sannsynlighet taper, både med og uten Riise. (Måtte jeg ta feil)

Støttes derfor 100%!!
                    Mvh
                    Martin Raths

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                      Bedre å spare han nå, for å være sikrere på at han ikke slår opp skadene igjen. Tross alt en stund mellom de to påfølgende kampene nå.

Viktigere å ha han med mot Molde og Aalesund enn Stabæk, der vi etter all sannsynlighet taper, både med og uten Riise. (Måtte jeg ta feil)

Støttes derfor 100%!!
                      som sakt, jeg støtter avgjørelsen om å ikke la han spille :-)
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

Opprinnelig skrevet av Rovfugl

http://tv2sporten.no/fotball/tippeli...cle2177888.ece
                        Dette er jo gammelt nytt. For de som så intervjuet med EJ PÅ romerikstv eller LSK TV før helgen.

Kommentar

• Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

Opprinnelig skrevet av glasgow
                          Dette er jo gammelt nytt. For de som så intervjuet med EJ PÅ romerikstv eller LSK TV før helgen.
                          det hadde ikek jeg sett nei, ellers hadde jeg ikke posta det

håper bare Riise er 100% klar og at ting vil fungere for han nå, at han ikke blir feig\tilbakeholden
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

Kommentar

• gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

Håper for Guds skyld Riise holder seg på Åråsen nå, og ikke slutter seg til landslagstulletroppen igjen - bare for "å være i miljøet". Slik han gjorde foran forrige landskamp.
                            Gutten må holde seg hos sin arbeidsgiver å trene seg opp igjen til de syv viktigste kampene han noen gang har spilt.
                            Punktum!
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Håper for Guds skyld Riise holder seg på Åråsen nå, og ikke slutter seg til landslagstulletroppen igjen - bare for "å være i miljøet". Slik han gjorde foran forrige landskamp.
                              Gutten må holde seg hos sin arbeidsgiver å trene seg opp igjen til de syv viktigste kampene han noen gang har spilt.
                              Punktum!
                              Vel så viktig er det at han holder seg unna landslaget grunnet den tapermentaliteten som råder der. De degenererte klientene fra søpla er pestbefengte, og Haraide hadde sikkert klart å gjøre Ronaldo til en middels bedriftsspiller.

Utropstegn!
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

Ser i nyhetstråden at noen mener han er klar for landslaget igjen, mens andre sier det motsatte.
                                Her bør Riise kjenne sin besøkelsestid, Klubben kommer før landslaget uansett!
                                Riise er ingen klubbspiller og er kun ute etter å stille seg selv ut for å komme seg ut til en "storklubb" hvis han står over en klubbkamp skal han da for faen ikke stille på landslaget heller, det er rett og slett illojalt hvis han event gjør det.
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7155

Enig med Rovis. Riise har ikke noe på landslaget å gjøre med dodgy lårmuskel. Hold deg på Lillestrøm og bli spilleklar for de tre siste rundene!
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

Hvor skadet er/var Riise?

Når jeg leser i nyhetstråden, dog bare med Nettavisen som kilde, at BHR er klar for landslagstrening på tirsdag, så får jeg noen rare tanker i mitt konspiratoriske hode...
                                    "Sparte" han seg i går slik at han skulle klare å være med på landslaget?
                                    Kunne han spilt i går og kanskje bidratt til å redde ett poeng eller tre, men droppet dette i frykt for at landskampene kunne ryke..?

Kanskje urettferdig mot BHR dette, og jeg tar alle mulige forbehold om at vi vanlige, dødlige ikke sitter med nok informasjon.
                                    Men uansett synes jeg vi har krav på å få svar på disse spørsmålene, så angstfylt som vår tilværelse er nå. Ikke minst fordi BHR og hans støttespillere mer enn tydelig har signalisert at "utstillingsvinduer" med tanke på den videre karriereren er veldig viktig nå.

Vi andre er på vår side naturlig nok mest opptatt av hvordan arbeidsgiveren hans skal komme seg ut av den kanskje verste krisen på 35 år...
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Men uansett synes jeg vi har krav på å få svar på disse spørsmålene, så angstfylt som vår tilværelse er nå. Ikke minst fordi BHR og hans støttespillere mer enn tydelig har signalisert at "utstillingsvinduer" med tanke på den videre karriereren er veldig viktig nå.
                                      Samme her. BHR kan gi oss det svaret vi ønsker ved å melde forfall til landslaget; noe jeg har et visst håp om/tro på at vil skje.

Kommentar

• chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

Her bør en av følgende to ting skje:

1) LSK bør nekte Riise å reise på landslagssamling.

2) Hvis 1 ikke skjer og han reiser likevel, så bør vi si fra i neste hjemmekamp. Slik oppførsel vil vi ikke ha, og det bør han få vite klart og tydelig.
                                        Last edited by chrissp; 06.10.2008, 10:43. Begrunnelse: Skriveleif.
                                        Bølerkanaris

Kommentar

• mooph
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 1496

Opprinnelig skrevet av chrissp
                                          Her bør en av følgende to ting skje:
                                          1) LSK bør nekte Riise å reise på landslagssamling.
                                          2) Hvis 1 ikke skjer og han reiser likevel, så bør vi si fra i neste hjemmekamp. Slik oppførsel vil vi ikke ha, og det bør han få vite klart og tydelig.
                                          Dersom det var vanlig serierunde til helga istedenfor landsen samlinga, ville da BHR spilt seriekampen ?

Dersom nei pga skaden;
                                          Du har da noen poeng i ditt inlegg.

Dersom ja;
                                          Da burde også BHR kunne dra på landskamp samlinga og kjefting på Riise blir en smule feil.

Disse landskampene er aller mest en sosial event hvor treningene nærmest er en vits. Kampene kan imidlertid føre til skade (som enhver annen kamp), men det er jo ikke sikkert at BHR faktisk er tenkt en plass blant de 11 som stiller.

Summa summarum;
                                          Det er kun BHR selv og det medisinske personellet i LSK som vet risikoen med at gutten drar på landsen samling. Gjør han dette mot råd fra andre og egen følelse av kroppen prestanda er han mildt sagt dum.
                                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

Working...