Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd
2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00
Andre runde i køppen kommer fortere enn vi aner. Grei trekning for oss med Eidsvold Turn borte. Dette lukter maaange mennesker, og helt sikkert en del som heier på begge lagene
Tør ikke tippe noen start 11r da dette enda er 3 uker til
Last edited by iL; 17.05.2008, 11:23.
Begrunnelse: kampen er flyttet fra 4/6 -> 5/6
Jeg tror vi skal ta den utfordringen vi får på Eidsvoll alvorlig. I år ser det ikke ut til at vi får noen walkovers hverken i serie eller cup. Laget vårt ser ut som en gjeng som kan få deng av Chiao Peng. Jeg lukter katastrofe, og LSK kan gå på en "smell" slik ståa er i dag.
Artig med Turn, kun 10min kjøring til Myhrer for min del. En slik begivenhet kan jeg ikke gå glipp av - selv om jeg har eksamen ett par dager seinere Det får bære eller briste..
Kan si kort om Turn:
- Turn vant 4-2 mot Brumunddal i 1.runde
- Liker seg godt på Myhrer. Vriene å slå på eget gress. Gjennomsnittelig tilskuertall ligger vel rundt 300.
- Geir Frigård er også med i trenerteamet.
- Har hentet flere KIL-spillere før denne sesongen.
- Tidligere Sandefjord-keeper Harald Aksnes er keeper.
- Pass opp for:
* U17-landslagsspileren Stian Ringstad. Talent av de sjeldne.
* Bjørn Inge Rødfoss. Hodesterk spiller. Bøtter inn mål.
* Kim Brenna. Ung og god spiller som kom fra Kisa før denne sesongen.
Viss du skal ta toget så må du gå langt gitt Og veien er ikke akkurat den tryggeste... Men, men..
Hvis du vil sette livet på spill kan du følge eggskjæringa, mens omveien opp badebakken bare gjør det enda lenger. Gjennom skau og over jorder bys du på mange farer som sinte okser, hester og stolte bønder
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Egentlig ikke. Derfor var det gøy i førsterunden mot Sander!
Gruppe-ultrasene blei tatt fullstendig på senga av en brukbar stor del av KFL-ultrasene. Gruppefolka satsa på engangsgriller og større ølinntak enn vanlig, og regna sannsynligvis med et høflig og rolig publikum ellers.
KFL hadde med seg flagg og syngeklare supportere og skapte den beste ramma jeg noen gang har opplevd i en tidlig cuprunde.
Håper at dette ga mersmak sånn at mange er klare for en strofe eller to på Myhrer.
Kommentar