Dette er helt utrolig. Sportsklubben er i fritt fall. Finnes det en plan Å må vi ta den fram nå.
2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Kan disse spillerne fortjene millioner i årslønn? Med bakgrunn i årets forferdelige innsats synes jeg faktisk de bør avstå fra å ta i mot full lønn. Så får klubben heller benytte disse kronene på å få inn forsterkninger.Kommentar
-
Fra RB.no:
70 LSK sliter med å skape sjanser. Akkurat nå ser det ut til at de trenger en dødball for å score. Cupbomben nærmer seg!
Hvordan Lillestrøm, hvordan i helsike klarer dere å være så jævli dårlige at det faktisk imponerer hvor langt ned bunnlinja har lagt seg?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Om de så skulle klare å snu kampen det siste kvarteret kan de fortsatt bare bli igjen på bondelandet. Fy faen, for en gjeng med udugelige kjerringer.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Dette her er faen meg bare vondt. Virker ikke som vi klarer å skape noen sjangser. Greit nok at banen er en potetåker, men faen ass...vi skal kunne slå et lag som sliter i 2.div.
Hælvete, når skal det snu for oss? Har vi virkelig et så utrolig bra lag?
Takk fuckings mye Nordlie for å ha ødelagt laget mitt...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar