Skandale!!!!! Rett og slett!!!!
2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2 laget vårt hadde vunnet denne kampen. Sett inn unggutta og la de pengesterke karene på banen få hvile ut sesongen. SKAM ER ORDET! Jeg blir hjemme fra jobben i morgen!Kommentar
-
Hva med å la cisse få prøve seg litt a?
fy faen ass...vi ryker på selvmål...shit ass...dette er det verste jeg har opplevd...
Trodde DENNE kampen var sikker, men jeg har ikke ord hvor frustrerende det er å være supporter nå. Regjerende mester for faen.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
78 Frustrasjonen begynner å bre seg på LSK-benken.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jan Åge har fått beskjed om det ikke skal handles. Så å ta han på det vil i så fall være urettferdig for ham.BølerkanarisKommentar
-
for seint. gutta speller vel langballer herfra til helvete mot et heltent eidsvoll/turn som måker alt bort...
begynner å gå opp for meg at vi faktisk er store favoritter til å rykke ned.
selge hele dritten...bygge opp nytt lag i adecco...vettafaen jeg, men dette her er helt jævelig...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke rart i vi spiller dårlig når spillere som har gått av banen slår cornere:
83Corner Lillestrøm Martin Husár. Slås kort, og dårlig. Turn klarerer.
83 Riseth flytte opp som spiss.
82Spiller ut Lillestrøm Martin Husár. Spiller inn Tore Andreas Gundersen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar