Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Røde, blå, hvite, det har ingen ting å si. Alle er stygge som faen, og ingen er farger vi egentlig har noen tilknytning til. Vi kan spille i svart og gult borte og omvendt hjemme. Problem løst. Mot Glimt blir det helsvart. Onkel Erlend løser problemene dine...
Den blå bortedrakta er jo helt rå da. med den drakten har vi de feteste draktene i Tippeligaen.
Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
Smaken er som baken. Kanskje du likte di store rød bedre. men jeg er mer fan av di stilige blå. og det tror jeg di fleste under 20 er.
Det er vel av ren mangel på historie. LSK skal ikke spille i VIF-farger.
[ironi]Jeg synes LSK skal bytte draktfarge til Blått og Grønt for de er begge pene farger. Gjerne i vertikale striper med medfølgende pannebånd.[/ironi]
Last edited by superbøffel; 02.06.2008, 14:44.
Begrunnelse: Leif...
hvordan kan dere si sånt om borte drakta??
Søppla sin:
Vår:
Skremmende like spør du meg, og jeg ville aldri i verden kjøpt en drakt som var så lik Norges værste lag. Skjønner ikke at folk omtrent kjøper ENGA farger, ikke skjønner jeg at klubben bestiller noe så styggt heller men dem gjør jo mye rart.
Av alle farger i verden så velger dem samme som ENGA?? og dere kjøper dem?? Mye rart her i verden som en gutt fra Fetsund ikke skjønner seg på, og dette er en av de tingene han virkelig ikke skjønner. NEI TIL LYSEBLÅTT!!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
Smaken er som baken. Kanskje du likte di store rød bedre. men jeg er mer fan av di stilige blå. og det tror jeg di fleste under 20 er.
Jeg lanserer følgende teori:
De blå draktene er grunnen til at vi spiller som et middels 3. divisjonslag.
Brenn alle eksemplarer av den styggeste bortedrakta LSK har hatt!
Dere spiller vel med de blå draktene, fordi tv2 vil det..? Glimt måtte bruke bortedraktene sine mot hvem-det-nå-var, fordi tv2 mente det så bedre ut på tv.
Personlig syns jeg det er en fin blåfarge, var veldig skeptisk når jeg fikk høre om fargevalget, men den er ikke så ille. Synd at det er så mange som har den, bare.
Vi spiller ikke med bortedraktene fordi tv2 sier det. Vi spiller med bortedraktene fordi enten drakta eller shorten matcher hjemmelaget sitt sett og da er vi forpliktet til å ha et reservesett. Dessverre er det reservesettet vi har i 2008 blått.
Kommentar