Stadionnavnet er også helligt.
selge oss som horer?!?
Collapse
X
-
Alt har en pris.
Langtidsavtaler med firmaer som kan "leie" stadionavnet og bytte det til feks "Adidas arena" er helt greit, men å leie ut navnet kun for å dra inn småkroner er jeg imot. Om stadion het "Tanga rør Arena" eller "Larsen og sønn arena" så hadde jeg ikke akkurat blitt stolt, da er det bedre å hete Åråsen stadion.
Hvis det er snakk om veldig mye kroner så er det selvfølgelig greit, greit betyr ikke at jeg hopper i taket av glede.
Hvis man sammenlikner dette med det at mange synes det er greit hente Bergdølmo (enkelte mer en greit) så er det litt rart.
Det ikke greit å leie ut navnet på stadion slik at Lillestrøm SK får tjent kroner sånn at vi slipper å bli avhengig av å kaste all stolthet vi har på bålet for å hente tilbake gamle overbetalte judaser som egentlig bare skulle brent i helvette. Men det er greit å kaste all stolthet vi har på bålet for å hente tilbake gamle overbetalte judaser og bruke de siste kronene som igjen på dem istedet for å satse på noen unge. ](*,)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOm stadion het "Tanga rør Arena" eller "Larsen og sønn arena" så hadde jeg ikke akkurat blitt stolt, da er det bedre å hete Åråsen stadion.
han blir hvertfall ikke happy med det navnet, viif supporterKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av CocaJerryOm stadion het "Tanga rør Arena" eller "Larsen og sønn arena" så hadde jeg ikke akkurat blitt stolt, da er det bedre å hete Åråsen stadion.
han blir hvertfall ikke happy med det navnet, viif supporterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hNå kan man ikke sammenligne mennesker med fotball arenaer. Men jeg vil mye heller ha bergdølmo enn å stå på Dagbladet stadion...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everOpprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av fugla_4_everOpprinnelig skrevet av LatvijanOpprinnelig skrevet av fugla_4_everEr det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av heidarAMEN!!!!! Ikke faen om jeg vil gå på Bohus stadion og se på møbler, jeg vil gå på Åråsen og se fotball!!!!!Kommentar
-
Tror vel ikke akkurat at de store firmaene står i kø for å betale 30 millioner for å å få navnet sitt på en stadion hvor norges 7 beste lag spiller. Og hvis det hadde blitt sånn at Åråsen hadde blitt hetende noe annet, så hadde fortsatt "alle" kalt det Åråsen Stadion...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOg hvis det hadde blitt sånn at Åråsen hadde blitt hetende noe annet, så hadde fortsatt "alle" kalt det Åråsen Stadion...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av King_RaymondOg hvis det hadde blitt sånn at Åråsen hadde blitt hetende noe annet, så hadde fortsatt "alle" kalt det Åråsen Stadion...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanTror du at å bytte navn til Bohus stadion er det som skal til for å slå RBK 4-0.....?!?!????
Forresten tror jeg ikke det er aktuelt for noen store bedrifter å kjøpe Åråsen. Det er bare en stor utgift. Skulle anledningen allikavel by seg, er svaret JA, SELG!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av CocaJerryDa kjenner vi sikkert samme fyr.Kommentar
Kommentar