selge oss som horer?!?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    selge oss som horer?!?

    Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


    "Åråsen-navnet er ikke et must for oss. Hvis prisen var den rette har vi uttrykt åpning for å bruke et sponsornavn på stadionet, sier Frank Grønlund i Lillestrøm."

    hva er dette for noe?? kan vel for faen ikke selge navnet på stadion..
    en stor del identiten til LSK er jo nettopp åråsen..
    tenk dere at stadion våres heter F.eks Telenor stadion.

    jeg skjønner jo at det ikke snakk om at vi skal selge navnet nå.. men å åpne for salg av navnet er uhørt.
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Nei Nei Nei :|
    Detta blir for dumt.
    Ødelegger sjela vår om dette noen gang skjer.
    Og tenk dere om vi må synge:
    "Vi er på stadion, Gule sider stadion"
    eller "Start og Rosenborg blir mat på Packard Bell stadion"

    Neste blir vel at fotballag selger navnet sitt også.
    Eller at oss supportere også selger oss.

    Woohooo, Vi er på Stenaline Stadion, Vi er Siemens-Banden og ser på Jøtul FK spille mot Motorbørsen IL.

    Festelige saker.
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Nei fy faen det er jeg helt imot!! Det ville vært en katastrofe hvis noe sånnt skulle skje. Greit at penger er viktig, men også der går det en grense! Man selger ikke sjela si, enkelt og greit!

      Det er generelt en dårlig retning moderne fotball går i. Penger har alt for mye makt i dag, og det ødelegger mye synes jeg. Jeg tørr ikke tenke på hvor langt det kan gå. Se på Wimbledon som flyttet mange kilometer nordover, og endret navn! Heldigvis for fotballen endte det i katastrofe, og Milton Kaynes (eller hva de nå heter) sliter i engelsk 2 div (eller 1 div som det egentlig heter nå). Men faktum er at fotballen blir mer og mer buisness, desverre... Får bare håpe at folk snart tar litt mer til fornuften...

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Hvem setter sånne ideer i hodet på Frrank og co. Dette må for all del ikke gjøres, merket til LSK er VÅR egen stadion og den heter ÅRÅSEN som den har gjort så lenge jeg kan huske. Behold navnet, selg heller rompa til Fjøra

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7097

          #5
          Det er Fjørtoft som har fått Grønlund til å tenke sånn, antar jeg. Fjøra kutta jo 30 år med tradisjon og solgte kåringa av bestemannsprisen som RB alltid har hatt til utestedet Jekyll & Hyde. Det er endel ting han gjør som jeg ikke er særlig fornøyd med. Selger LSK Åråsen-navnet blir jeg forbanna. Greit at vi lever i en ny tid nå og penga er viktigere enn noen gang, men selve NAVNENE Åråsen og Lillestrøm Sportsklubb er hellige. Hadde jeg tatt Hydro Texaco som navn hvis jeg fikk en million for det? Nei, selvsagt hadde jeg ikke gjort det, navnet mitt er identiteten min, og sånn er det for LSK også.

          I Wales finnes det flotte klubber som Total Networks Solutions, blant annet, men det er jo banan-klubber. LSK er ingen banan-klubb.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Opprinnelig skrevet av Do'h
            "Vi er på stadion, Gule sider stadion"
            Den der var jo så morsom, at det hadde vært gøy å syngi det på kødd
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Det første som slår meg er at dette er en j.... dårlig april-spøk.
              Men på den annen side må vel slike usmakligheter veies mot klubbens økonomiske situasjon.

              Så om valget står mellom Tippeliga-fotball på "Åkrene Mek-Stadion" eller førstedivisjons-fotball på Åråsen, så tilsier vel fornuften at salg av navnet kanskje er det beste.

              Men SÅ forbannet fornuftig har jeg overhodet ikke lyst til å være!
              Som det er skrevet mange ganger overfor: Det handler om sjel og identitet.
              Knurr...

              Kommentar

              • Trofast kanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 355

                #8
                Om stadion heter offisielt feks "Martins" Stadion så gjør vel ikke det noe
                hvis vi får en sekk med penger. Man gjør ikke om sangene pga det.
                For oss er det alltid Åråsen.

                Kommentar

                • Torshovkanari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2005
                  • 102

                  #9
                  Med tanke på hvor innarbeidet merkenavnet Åråsen er, så skal det vel MYE penger til for at styret skulle finne på noe sånt..Men, uansett, garanterer et helvete uten like hvis man plutselig må begynne å kjøpe billett til Notar-stadion eller lignende....Åråsen er sjel, historie og gode minner, det er ikke noe styret bør glemme..

                  Kommentar

                  • sten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2005
                    • 873

                    #10
                    Lano stadion eller friskis stadion.hehe dette blir for dumt.

                    Kommentar

                    • fugla_4_ever
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 467

                      #11
                      Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?

                      Kommentar

                      • Latvijan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 360

                        #12
                        Kunne skjønt det hvis vi skulle få en ny stadion som i Aalesund, men når Åråsen allerede er ferdigbygget ser jeg ikke helt poenget....

                        Kommentar

                        • Latvijan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2005
                          • 360

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                          Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?
                          Mener du at vi skulle solgt hele stadion navnet for å få råd til EN spiss!?

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Å selge sjela si bør gi bedre uttelling enn kun én spiller.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • fugla_4_ever
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 467

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Latvijan
                              Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                              Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?
                              Mener du at vi skulle solgt hele stadion navnet for å få råd til EN spiss!?
                              Jeg mener at det er greit å slege stadion, men det går vel også ann å bare selge stadionavnet. Det kan vel ikke være så forbanna mye penger å få for navnet? Hvis vi hadde kalt stadion Ola lompa stadion mot å få en spiss alla Diallo eller Zane, syntes jeg selvfølgelig vi burde det.

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                #16
                                Det er ikke greit å endre navn uansett.
                                Jeg vel heller gå på Åråsen stadion å se på Sundgot
                                Enn å
                                Traske avsted til Lillestrøm Zoo og Fritid Stadion å se Ronaldinho
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                  Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                  Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?
                                  Mener du at vi skulle solgt hele stadion navnet for å få råd til EN spiss!?
                                  Jeg mener at det er greit å slege stadion, men det går vel også ann å bare selge stadionavnet. Det kan vel ikke være så forbanna mye penger å få for navnet? Hvis vi hadde kalt stadion Ola lompa stadion mot å få en spiss alla Diallo eller Zane, syntes jeg selvfølgelig vi burde det.
                                  Skremmende at en supporter tenker på den måten...

                                  Kommentar

                                  • fugla_4_ever
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 467

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                    Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                    Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                    Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                    Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?
                                    Mener du at vi skulle solgt hele stadion navnet for å få råd til EN spiss!?
                                    Jeg mener at det er greit å slege stadion, men det går vel også ann å bare selge stadionavnet. Det kan vel ikke være så forbanna mye penger å få for navnet? Hvis vi hadde kalt stadion Ola lompa stadion mot å få en spiss alla Diallo eller Zane, syntes jeg selvfølgelig vi burde det.
                                    Skremmende at en supporter tenker på den måten...
                                    Hvordan kan du seriøst mene det? Hvis vi hadde fått en god spiss som scoret mange mål ville med en gang tilskuertallene steget i været og vi ville steget på tabellen. Dette ville ført til MYE bedre økonomi i klubben. Hvis vi skal hevde oss i toppen er det viktigere at vi har gode spillere og god økonomi enn at stadion heter Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • Do'h
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 1891

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                      Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                      Er det virkelig så dumt å selge navnet på Åråsen mot at vi får penger så vi endelig kan kjøpe den superspissen vi har siklet etter siden Zane?
                                      Mener du at vi skulle solgt hele stadion navnet for å få råd til EN spiss!?
                                      Jeg mener at det er greit å slege stadion, men det går vel også ann å bare selge stadionavnet. Det kan vel ikke være så forbanna mye penger å få for navnet? Hvis vi hadde kalt stadion Ola lompa stadion mot å få en spiss alla Diallo eller Zane, syntes jeg selvfølgelig vi burde det.
                                      Skremmende at en supporter tenker på den måten...
                                      Hvordan kan du seriøst mene det? Hvis vi hadde fått en god spiss som scoret mange mål ville med en gang tilskuertallene steget i været og vi ville steget på tabellen. Dette ville ført til MYE bedre økonomi i klubben. Hvis vi skal hevde oss i toppen er det viktigere at vi har gode spillere og god økonomi enn at stadion heter Åråsen.
                                      Det er fortsatt sjela vår...???...
                                      Ville du at Lillestrøm skulle skiftet navn til Vål'enga om vi hadde fått 60 millioner?
                                      LSK FOR GULL 2006

                                      Kommentar

                                      • fugla_4_ever
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 467

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Do'h
                                        Det er fortsatt sjela vår...???...
                                        Ville du at Lillestrøm skulle skiftet navn til Vål'enga om vi hadde fått 60 millioner?
                                        Nei, men jeg ville syntes det var greit om Åråsen ble hetende "Adidas arena" for 60 millioner kroner. Det mener jeg helt seriøst.

                                        Jeg er forøvrig ikke for å selge klubbnavnet.

                                        Kommentar

                                        Working...