Karakterbok 3/08: RBK-LSK
Collapse
X
-
husker han stabæk spillern på åråsen for noen år siden...han var bittelitt dårligere enn gutta idag.. men han hadde brekt beinet til hans forsvar..Kommentar
-
Fantastisk å se at du har trukket fram stolpene, trigz, spesielt på Myklebust. Det har jeg savnet. Synes forøvrig du er for snill med Bjørkøy, han burde også hatt en. Occean var tragedie idag, riktignok fordi alle spillerne våre samla seg i midten rett rundt han, men forsøkene hans var mildt sagt håpløst tafatte. Jeg merker i Occean at vi definitivt mangler en mann på topp, som feks. Helstad eller Nannskog som kan skape noe på egenhånd. Occean kan ikke skape noe på egenhånd. Han er god i boksen på innlegg, og han har svær pikk, det skal han riktignok ha.
Hele laget idag er griseræva, med unntak av Riseth som du nevner. Eneste måten å skille enkelte på er gjennom forsøk og innsats. Synes ingen av spillerne våre klarte å være tidlig nok oppe i presset, så her må man belønne de som var nærmest osv. Litt barnehageaktig, vi skal belønne for forsøkene, prestasjonene vil komme etter hvert. Spillerne må ta ansvar, ellers mener jeg de må ut før trenern, for dette var skandale.
KFL var fantastisk bra, det er sjelden man hører "bli med i gjengen" på bortebane, men den runga på Tv2 idag. Total dominans, eneste gangen man hørte Kjernen var da de dro i gang "Riseth er ræva" på PA-anlegget sitt. Skjønner ikke riktig hvorfor de er så hissig på en spiller som ble dumpa av sin egen klubb og som ønsket å spille fotball på høyeste nivå i noen år til. Skulle han blitt værende på andrelaget, eventuelt venta i en liten evighet før noen skulle vise interesse? Nei, er du en pikk som Bergdølmo har du lov til å pipe, eller Gylfi som forsvant når han endelig ble god. Menmen, dem om det.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Du er for strengt Trigz. Trøndera scorer fire mål på fem sjanser, aberet er at LSK vel ikke skaper en eneste kvalifisert sjanse.
Mykle og Occeann er ikke banens beste, langt i fra, men å gi dem stolpe vitner om historieløshet. Vi som så Stian Thomassen live i Tromsø i 1999 vet hva stolpe betyr og Occean og Mykle var på et mye høyere nivå.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
det er en ting jeg lurer på: hvor mange kamper skal det gå før tom nordli skal skjønne at med despillerne vi har utpå der ikke går å spille 4 3 3. vi mangler jo totalt gode vinger. misbruk å bruke sundgodt og oliver på kanten.
nei jeg tror nok tom er ferdig snart, virker som han er rådløs om hvordan han skal snu dette, ikke noe som virker.Kommentar
-
herregud, vi er nå i TOTUSENOGÅTTE hvem bryr seg om hva som skjedde i 99 og snøen som falte da. jeg driter i hva alle mener men min mening er at occean er VEIK og er en flopp. myklebust kommer aldri i verden til å bli noe som helst. så sier alle: "ja mykle kommer bare vent" i lsk skal man ikke bli kjøpt inn som et "talent" som man må vente i 10 år på at skal slå ut.Last edited by kimmern; 17.05.2008, 02:49.Kommentar
-
Vi hørte kanaris gjennom hele kampen, så innsatsen fra fansen var klart det beste fra LSK i dag - 7
Ut over det tar jeg med ikke bryet med individuel karaktersetting - det var jevnt over for svakt, uinspirert og fomlete....med unntakt av Riseth som var trygg bak, kjempa og sloss til en 6-er. Han alene vinner ingen kamp som ellers får karakter 2 jevnt over.....
Otto kan kan dog ikke klandres for tapet.....
Fra min posisjon som ligger sånn ca like langt fra Kjernen og bortefeltet så var det eneste jeg hørte tromma og av og til antydninger til melodi. Alikevell skal Kanarifansen ha kudos for innsatsen, spesielt etter 3-0.Kommentar
-
Til Nordlies forsvar: LSK varierer spilleformasjon under kampen og spiller ikke kun 4-3-3 som enkelte hevder.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Pussig. Gisehyla fra PA anlegget høres jo ut som om man var på slakteriet in vivo og så endresens baller bli skjært over, men "ropene" fra kjernen er like høylytte som et dopa ekorns parringshyl. Alt kjernen duger til er å søle maling, dere burde vel vise litt ære og vaske etter dere før dere skryter på dere volum uten knappLast edited by reka; 17.05.2008, 08:00.Kommentar
-
Ok Da Er Det Bunn Kamp, På Tide å Brette Opp Ermene Og Ta Med Krigere I Kampen, Søgaard, Kippe, Sundgot, Occean, Khaled, Riseth.... Benken Venter På Bjørknes Og Pedersen, SyltetøYspillere....Kommentar
-
Hvis man ser bort fra Riseth, har Lillestrøm de seneste årene kun hatt èn kriger å snakke om på sentral midtbane. Han forlot klubben mot sin egen vilje og er nå kaptein for topplaget Fredrikstad.Kommentar
-
Synes som flere at det er litt hard karaktersetting av noen spillere. Karakterboka reflekterer at det ble tap og en taktisk kollektiv svikt mer enn de individuelle prestasjonene. Men sånn er det gjerne med spillerbørser; bra når man vinner, dårlig når man taper. Det var flere enn Vidar som kom seg greit ut av det: Otto sto bra, Andresen blant våre beste, Occean gjorde mye i forhold til hva han fikk å jobbe med, Kiko var tidvis god i første, Sundgot spilte til godkjent til tross for et par situasjoner der han ikke hadde full kontroll. Den største skuffelsen er at vi tydeligvis ikke har skjønt at vi aldri spiller godt når vi nesten kun slår langt mot tungskystet, pluss Bjørkøy som virker å være langt unna formen og må ta seg sammen. Vi gjorde den feilen som går igjen i alle kampene vi ikke får spillet til å sitte, og gjorde oss selv dårligere enn vi hadde trengt å være mot et RBK-lag som også har hanglet og ikke spilte opp mot sitt aller beste foruten de kontringene vi forærte dem.
Jeg er glad vi har Vidar i stallen, forresten. Slike typer er kanskje ikke så betydningsfulle når en klubb har fremgang, men derimot veldig viktig når en klubb havner i trøbbel.Kommentar
-
Jeg skjønner ikke denne hyllesten til Riseth. Selv om han fremstår som en av våre bedre spillere, hjelper det fint lite når han som kaptein og krumtapp i forsvaret ikke klarer å forhindre fire baklengsmål og et nytt tap. Hvis han er så veldig viktig for en klubb i trøbbel, hvorfor ser vi ikke andre resultater? Fireren han fikk på RB-børsen er nærmere sannheten enn trigz' sjuer.Kommentar
-
Tre av måla kom jo på kontringer. Det er litt vel strengt å skylde på midtstopperne når midtbanen ikke gidder å ta returløpene sine.
Synes både Riseth og PSA var mer enn solide mot Rosenborg. Kanskje en sekser ville vært bedre for Riseth, men fire? Nei.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Hadde vi spilt like kynisk som RBK, ved å klippe ned ballfører for å unngå kontringer imot og plassere to spillere ved ballen slik at frisparket ikke kan tas hurtig, ville midtbanen fått en mye enklere jobb. Så lenge dommerstanden tillater dette usportslige spillet til RBK, hvorfor ikke selv spille på samme måte? Dette er en spillestil som RBK har drevet med siden Ørjan Berg spilte sentralt på midtbanen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Jeg vil heller ha noen kort og spillerkarantener på sikt enn 0-4 på bortebane. Hvor var alle de tøffe duellene LSK er kjent for? Nordlie er visst enig:
Opprinnelig skrevet av rb.noKampen inneholdt null kort, og enda verre, ingen taklinger, sier Nordlie.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg skjønner ikke denne hyllesten til Riseth. Selv om han fremstår som en av våre bedre spillere, hjelper det fint lite når han som kaptein og krumtapp i forsvaret ikke klarer å forhindre fire baklengsmål og et nytt tap. Hvis han er så veldig viktig for en klubb i trøbbel, hvorfor ser vi ikke andre resultater?Kommentar
Kommentar