RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #21
    Ble det ikke noe etter-kamptråd RBK-LSK, Fredag 16. mai kl 18.00??

    litt of-topic (eller hvordan det skrives) men.. bare lurte.

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1075

      #22
      Motstanderlagets taktikk virker jo ganske klar. Score mål mot LSK. Gjerne 2 eller fler, da bryter de fullstendig sammen.

      Kommentar

      • SirBusby
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2006
        • 88

        #23
        Opprinnelig skrevet av KB-kris
        Folk burde ikke være så negative.

        Alle lsk suportere burde komme til åråsen mot hamkam og støtte gutta.
        Nei, dette er jo tross alt bare gleden det vi ser om dagen! Hvis ikke du ser at vi har et alvorlig problem så fatter ikke jeg. Støtt meg her, støtt meg der. Er det ikke det vi har gjort hele sesongen!? Og hva er det vi får i belløning? Jeg regner med at du vet svaret.

        Nå begynner jeg å bli piss lei folk her inne som hele tiden snakker om at vi ikke må være så negative. Du må forstå at dette IKKE lenger holder. Ting må gjøres på Åråsen - og det fort.

        Takk for meg og god 17.mai.

        Kommentar

        • Excalibur
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2007
          • 67

          #24
          Opprinnelig skrevet av KB-kris
          Folk burde ikke være så negative.
          Neivel, hva burde de være da? Overlykkelige over det gode spille og mengden med sjanser og mål vi produserte på løpende bånd??



          Da vil jeg gjerne høre deg ramse opp grunner på løpende bånd til å være superpositiv etter dagens kamp???

          Så du ikke kampen? Over 25% av sesongen er unnagjort, vi har enda til gode å spille god fotball i en hel kamp, hva er det som er så positivt med det???

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            #25
            Opprinnelig skrevet av SirBusby
            Nei, dette er jo tross alt bare gleden det vi ser om dagen! Hvis ikke du ser at vi har et alvorlig problem så fatter ikke jeg. Støtt meg her, støtt meg der. Er det ikke det vi har gjort hele sesongen!? Og hva er det vi får i belløning? Jeg regner med at du vet svaret.

            Nå begynner jeg å bli piss lei folk her inne som hele tiden snakker om at vi ikke må være så negative. Du må forstå at dette IKKE lenger holder. Ting må gjøres på Åråsen - og det fort.

            ja, negative til hvordan lsk har spilt og fått til, er greit.
            Men folk burde ikke slutte å dra på kamp, man må kunne støtte klubben i motgang.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #26
              Nå er det nok! Spillerne er ikke så ræva, men 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere funker ikke en gang på CM eller FM. Synes vi har venta lenge nok nå, Nordlie bør gå. Fjøra og/eller Tom lund bør overta ut sesongen og vi bør legge om til 442. Vi har ikek spillere til 433 og det holder ikke å spille med 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere.

              Kommentar

              • SirBusby
                Medlem
                Møteplager
                • Sep 2006
                • 88

                #27
                Opprinnelig skrevet av KB-kris
                ja, negative til hvordan lsk har spilt og fått til, er greit.
                Men folk burde ikke slutte å dra på kamp, man må kunne støtte klubben i motgang.
                Jeg har heller ikke påstått at vi skal slutte å dra på kamp. Selvfølelig støtter jeg laget mitt 110% - men ett sted går grensa. Jeg føler at ydmykelsen er komplett etter dagens sørgelige opptreden.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1224

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Nå er det nok! Spillerne er ikke så ræva, men 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere funker ikke en gang på CM eller FM. Synes vi har venta lenge nok nå, Nordlie bør gå. Fjøra og/eller Tom lund bør overta ut sesongen og vi bør legge om til 442. Vi har ikek spillere til 433 og det holder ikke å spille med 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere.
                  Hva som funker på CM og FM er vel saktens totalt uvensentlig.
                  4 3 3 ga LSK cup gull og den første tittelen på 18 år.
                  LSK har tatt et valg og Tom Nordli blir forhåpentligvis i LSK i mange år akkuratt som Mons Ivar Mjelde fikk tillit i Brann selv om de buttet i mot. Jan Åge Fjørtoft er historie på Åråsen når sesongen er over.
                  Selv om vi skulle havne på 12 plass i år så bør LSK ledelsen stå for de valgene de har gjort. De som ikke vil være med bør snarest finne seg en annen klubb å holde med. Det gjelder alle sammen fra toppledelsen, spillere og oss fans.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Hva som funker på CM og FM er vel saktens totalt uvensentlig.
                    4 3 3 ga LSK cup gull og den første tittelen på 18 år.
                    LSK har tatt et valg og Tom Nordli blir forhåpentligvis i LSK i mange år akkuratt som Mons Ivar Mjelde fikk tillit i Brann selv om de buttet i mot. Jan Åge Fjørtoft er historie på Åråsen når sesongen er over.
                    Selv om vi skulle havne på 12 plass i år så bør LSK ledelsen stå for de valgene de har gjort. De som ikke vil være med bør snarest finne seg en annen klubb å holde med. Det gjelder alle sammen fra toppledelsen, spillere og oss fans.
                    Er ikke imot formasjonen 433 i seg selv. Men myklebust, occean og Sundgodt er alle midtspisser og bak seg har de bjørkøy, mouelhi og Brenne som alle liker seg best sentralt. Med riise som indreløper hadde vi bl.a. en indreløper som kunne trekke ut litt og med midtun lie hadde vi en ving som holdt litt bredde. Om man setter inn 3 sentrale midtbanespillere og 3 midtspisser og klager over at backene ikke kan holde bredden da synes jeg man er litt på bærtur.

                    Jeg håper virkelig du tar feil om at jan åge forsvinner og nordlie blir i mange mange år. Da tror jeg vi havner i adecco. Det er klart det skal være lov å være uenig i ting i klubben uten å finne seg en ny klubb. Men du må gjerne finne deg en ny klubb med en gang du er uenig i noe.

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #30
                      Den eneste trøsten i dag må være at HamKam ikke spiller før på mandag

                      Jeg er en av de som i perioden frem til Viking-kampen mente at TN burde få tillit videre. Nå må jeg innrømme at jeg ikke er like forbannet sikker lenger. Når laget så til de grader ikke henger samen, så er det noe fundamentalt galt. Enten klarer ikke spillerne å utføre det treneren ønsker å oppnå, eller så er de ikke interessert i å gjøre det. Ingen av alternativene taler til trenerens fordel, dessverre.

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      De som ikke vil være med bør snarest finne seg en annen klubb å holde med. Det gjelder alle sammen fra toppledelsen, spillere og oss fans.
                      Ekte supportere bytter ikke lag.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1452

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Selv om vi skulle havne på 12 plass i år så bør LSK ledelsen stå for de valgene de har gjort. De som ikke vil være med bør snarest finne seg en annen klubb å holde med. Det gjelder alle sammen fra toppledelsen, spillere og oss fans.
                        Dette må være det største våset jeg har lest på forumet på lang tid. Jeg holder med LSK, ikke Tom Nordlie SK. Men du var vel en av de som ivret sterkest for å sparke Uwe (tar jeg feil beklager jeg det) og da er det kanskje litt tungt å svelge at Nordlie har floppet?

                        Hvorfor skal LSK-ledelsen stå for valgene sine hvis man ender opp med en 12. plass med Nordlie når 4. plass ikke var godt nok med Uwe?

                        Går rykter om en Arrested Development film. Dukker Per Berg opp med signaturreplikken "I made a huge mistake"?
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          #32
                          Fikk ikke sett matchen i dag men fulgte med på fotball x-tra og ble ydmyka av det Rbk Elskende trynet til Mini som gåtta seg sammen med resten av gjengen i studio. Ydmykende.

                          Det gjør meg utrolig trist at ingenting fungerer og jeg kjenner at hele klubben er såra og forvarsløs. Eneste som biter litt fra seg er kanarifansen. Veit ikke om det er det riktige å sparke Nordlie, men noe må gjøres. Det er jo ikke sånn at han ikke har fått sjansen til å snu ting eller tid nok til å bygge lag og drille inn systemet sitt. Greit nok at den eneste brukbare breddeholderen, med litt fart i kroppen er skada men en " toppklubb (les klubb)" som Lsk bør ha brei nok stall til å ha et par spillere ute.

                          Når det er sagt husker vi jo alle hva som skjedde med Start når de kvitta seg med Tom så jeg sitter og klør meg litt skjegget her.
                          What to do with the flu?
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • Arind
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2006
                            • 459

                            #33
                            Vi tåler ikke flere ydmykelser nå......"nå er begeret nådd", synger Øystein Sunde. Jeg har alltid vært imot å sparke trenere når det går litt trått, men det går en grense.
                            Jeg har sakt det før her inne og faktum er at laget i mitt hjerte har ikke prestert skikkelig siden tidlig i fjor høst, med et par oppturer som NM gull og seier hjemme over Aalesund og RBK.......men ellers har det vært en lagt rekke sørgelige opptredner. Når ledelsen i klubben ikke har klart å endre denne tendensen og ikke ser ut til å finne tilbake til spill som smaker Fugl.......ja da begynner jeg også å lure på om noe må gjøres.......
                            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1224

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                              Dette må være det største våset jeg har lest på forumet på lang tid. Jeg holder med LSK, ikke Tom Nordlie SK. Men du var vel en av de som ivret sterkest for å sparke Uwe (tar jeg feil beklager jeg det) og da er det kanskje litt tungt å svelge at Nordlie har floppet?

                              Hvorfor skal LSK-ledelsen stå for valgene sine hvis man ender opp med en 12. plass med Nordlie når 4. plass ikke var godt nok med Uwe?

                              Går rykter om en Arrested Development film. Dukker Per Berg opp med signaturreplikken "I made a huge mistake"?
                              Jeg bare påpeker det alle vet hvis de hadde lest avisene de siste ukene.
                              Tom Nordli sitter etter alle solemerker tryggere enn Jan Åge Fjørtoft på Åråsen.
                              At jeg var en ivrig tilhenger av å fjerne Rösler legger jeg ikke skjul på men Rösler`s avgang ikke bare myntet på at han oppnådde 4 plass i serien. Årsakene til Rösler`s avgang var langt mer sammensatt. F.eks bunnet det også i dype konflikter da særlig med Robert Koren det siste halvåret. Dessuten hadde Uwe Rösler heller aldrig lagt skjul på at han ønsket seg andre utfordinger enn LSK på sikt, og da Nordli ble ledig gjorde LSK et valg. Et valg de nå må stå for.
                              Jeg har aldrig vært noen stor Nordli tilhenger men med en tittel i bagasjen og veldig lenge igjen av årets sesong så har han min uforbeholdne støtte så langt.
                              Skulle derimot elendigheten forsette i de 6 neste "lette" kampene så skal jeg kanskje revurdere mitt standpunkt.
                              Last edited by maxpayne; 16.05.2008, 21:37.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Rösler hadde aldri tillatt spillerne å fremstå på denne måten, ei heller hadde han gjort så elendige taktiske disposisjoner.
                                Var det én ting Uwe fikk massivt pepper for, var det nettopp taktiske disposisjoner. For defensive ved ledelse og seine bytter var de mest hyppige faktorene. Alt var ikke bedre før, selv om jeg er en stor fan av Uwe.

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Nå er det nok! Spillerne er ikke så ræva, men 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere funker ikke en gang på CM eller FM. Synes vi har venta lenge nok nå, Nordlie bør gå. Fjøra og/eller Tom lund bør overta ut sesongen og vi bør legge om til 442. Vi har ikek spillere til 433 og det holder ikke å spille med 3 midtspisser og 3 sentrale midtbanespillere.
                                Spillerne er så ræva, enten du vil det eller ikke. Mannfolk som hever lønnssjekker på mellom 1 og 3 millioner i året skal ikke prestere fotball på det nivået, uavhengig av om Tom Nordlie eller Ola Nordmann er trener. De skal rett og slett være så gode fotballspillere at det ikke er mulig å være så elendige. Hvordan i helvete kan man skylde på Nordlie når Kiko og Bjørkøy står umarkerte og slår ballen rett i føttene til Tettey og Skjelbred som kontrer oss i hjel? Jeg er selvsagt enig i at Nordlie har gjort sine feil, og at dette ikke er bra nok. Men spillerne slipper ALT for lett unna, det er disse som skal prestere utpå banen. Jeg mener spillere må ut, vi kan ikke akseptere slike elendige spillere, uavhengig av om de prøver så godt de kan eller småjogger. Jeg er dritt lei av at vi fremstår som en gjeng med talentløse strutseunger med middels utviklet IQ, det skal rett og slett ikke skje at man er SÅ dårlig. Å se Steinar og Bjørkøy konstant løpe oppå hverandre, Myklebust løpe rett inn i motstandern uten å forstå hvorfor han mister ball, ha total mangel på bredde hos kantspillerne... Man kan mene mye om Nordlie, men han leda Start fra Adecco til sølv, lovlig nære gull, på to år. Kan si hva du vil, men en talentløs idiot får ikke til det. Dette handler rett og slett om en jævlig kollektiv svikt, der de 11 på banen må ta minst like mye ansvar. Likevel går Nordlie ut og tar skylda etter hver jævla kamp, jeg synes det minste de kan gjøre er å yte maksimalt både psykisk og fysisk i hver jævla match for å snu dette. Det er det opplagt at de ikke gjør.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Awfuls
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2006
                                  • 138

                                  #36
                                  uff

                                  for f hva skjer rykker vi ned eller hva?
                                  som sagt tidliger syntes vi har skaffet masse vrakgods i steden for og kjøpe eller signere KLASSE SPILLERE
                                  Fugla forever... eLSKer

                                  Kommentar

                                  • Jørgen
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Apr 2007
                                    • 15

                                    #37
                                    Helt forferdelig.

                                    Det spillet som gutta viste på banen i dag var helt forferdelig. Hakke sett makan. Og Bjørkøy...er jo ikke sant hvor dårlig han var.

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      #38
                                      RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

                                      Etter-tråden er åpnet som dere kan se. God diskusjon videre.
                                      Last edited by chrissp; 16.05.2008, 23:13.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • Awfuls
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2006
                                        • 138

                                        #39
                                        Hva mener du med diskusjonen etter matchen er ferdig?
                                        Fugla forever... eLSKer

                                        Kommentar

                                        • Awfuls
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2006
                                          • 138

                                          #40
                                          blææææææææææææ

                                          hmmz ja dette er total kolaps folk kan si hva de vil men vi har kjøpt mye søppel dom er talentløst. i steden for og kjøpe en klasspe spiller som hever standarden.

                                          for hvært tap de får til så burte de gå ned 25% i lønn da hadde vi kanskje sett en annen holdning på banene og kanskje litt av det som kjennetegna lsk før kjemp fighting spirit blø for drakta.

                                          hvor er trøkke???
                                          Fugla forever... eLSKer

                                          Kommentar

                                          Working...