Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
2. Mai 2005 - 13:31
I dag ble det klart hvilkenmotstander vi får i cupen. I den første ordinære runden får vi storfint besøk, nemlig tippeligalaget Lillestrøm SK. Kampen går på Sandermoen klokken 18.00.[/b]
Sander IL, ligger på 4 plass i sin avdeling i 3. divisjon, de har slått Flisa 1-0 og spilt 2-2 mot Stange hittil i sesongen.. De slo Fetsund IL 5-3 i første kvalik runde og slo Bjerke på straffer i andre kvalikk runde.. Etter det jeg har forstått er lagets store stjerne og toppskårer en fyr som omtales som Jørn Håvard på klubbens hjemme sider.. forøverig ser det ut som laget er offensivt av natur da de foretrekker en 3-5-2 formasjon, altså en 5-5-0 formasjon når fugla kommer opp dit... jeg stemmer for at Sundgodt og Mifsud spiller på topp igjen denne kampen, slik at de får litt smaken på hvordan det er å score mål igjen, fin måte å få opp målformen detta her Ønsker meg forøvrig strømmen eller lørenskog i neste runde! alltid gøy å møte lokale lag
Sander IL, ligger på 4 plass i sin avdeling i 3. divisjon, de har slått Flisa 1-0 og spilt 2-2 mot Stange hittil i sesongen.. De slo Fetsund IL 5-3 i første kvalik runde og slo Bjerke på straffer i andre kvalikk runde.. Etter det jeg har forstått er lagets store stjerne og toppskårer en fyr som omtales som Jørn Håvard på klubbens hjemme sider.. forøverig ser det ut som laget er offensivt av natur da de foretrekker en 3-5-2 formasjon, altså en 5-5-0 formasjon når fugla kommer opp dit... jeg stemmer for at Sundgodt og Mifsud spiller på topp igjen denne kampen, slik at de får litt smaken på hvordan det er å score mål igjen, fin måte å få opp målformen detta her Ønsker meg forøvrig strømmen eller lørenskog i neste runde! alltid gøy å møte lokale lag
Synd dem slo ut Fet i kvalikken da, hadde vært gøy med kamp på fedrelandet
Kommentar