LSK2 - Vard, 18/5 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    LSK2 - Vard, 18/5 kl 16.00

    I følge ukeplanen på lsk.no så spiller Fugla 2 hjemme mot Vard Haugesund kl 16.00 i dag. Regner med at kampen går i LSK-hallen siden de første kampene har gått der. Og så vidt meg bekjent er det ikke tillat å bytte arena i løpet av sesongen. Dessuten hagler det i Lillestrøm i skrivende stund, så innendørsfotball kan jo være det beste i dag :-)

    Kampen er en mulighet til å se om Gundersen er bedre enn Occean, Husar bedre enn JML/Steinar P osv, osv...
    PS. vard Haugesund ligger nederst på tabellen med ett poeng etter fire kamper. LSK2 har fire.

    Mvh
    Gammer`n (Per T)
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 967

    #2
    Bør bli seier i dag ja.

    Håper på dette laget:

    Moldskred

    Sparby-Bertheussen-Jørgensen-Husar

    Gjersvoll-Søgård-Essedirri (Fellus)

    Cisse-Gundersen-Fellus(Essedirri)


    Verken Fellus eller Essedirri er indreløper men jeg så Essedirri som indreløper i forrige hjemmekamp og synes han fungerte meget bra der.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      2-0 til LSK nå. Begge målene er scoret av Alberto. To målgivende av Gundersen.

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #4
        Spennende fyr denne Fellus.
        Jeg sendte en melding til en kamerat av meg som har spilt med han om hva han synes, og da svarte han:

        Dan har bra potensiale. Når han har hodet på rett plass er han bra. Han har ok fart og er rett på mål. Litt uortodoks. Svakheter må være at han varierer en del i prestasjonene.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • SimenKanari
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jul 2006
          • 5

          #5
          3-2 seier salimi scoret det siste..

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            #6
            LSK 2 - Vard: 3-2 (1-0)

            Fra nyhetstråden:

            Fra start spilte:

            Lars Ivar Moldskred
            Nickolas Sparby-Eirik Bertheussen-Lasse Bergan-Foss-Martin Husar
            Henrik Hansen-Espen Søgård-Sindre Preststulen
            Karim Essediri-Tore Andreas Gundersen-Dan Fellus

            Etter 35 minutter gikk andrefugla over til 4-4-2, med

            Sindre-Eirik-Lasse-Nicko
            Karim-Henrik-Espen-Martin
            Tore Andreas-Dan

            og det ga nesten umiddelbart resultat:

            1-0 ved Fellus etter målgivende fra Gundersen (36 min).

            Etter 62 minutter gikk Martin ut og Jørgen Slorafoss kom inn, på samme plass. Karim satte ballen i mål etter 65 minutter, men ble avblåst for offside.

            2-0 igjen ved Fellus på langt innkast fra Nicko, stussa videre/ned av Gundersen (67 min).

            Moldskred lå nede, og halta litt etterpå, etter en duell (angrep på keeper syntes jeg) etter 73 minutter.

            Fellus gitt ut og Setar Salimi kom inn etter 79 minutter. Like etter ble Karim stygt felt og Vard fikk sitt andre, meget velfortjente, gule kort.

            Minuttet seinere reduserte Vard til 2-1.

            Ett minutt på overtid økte Salimi til 3-1, der han tok et langt oppspill og kunde spasere mot mål. Gundersen var i soleklar offside, og Setar sjøl trolig nær grensa, men Gunders løp ut og markerte at han ikke var med i spillet. Forsvaret og keeper var totalt på bærtur, mens Setar utrolig lydig og kontrollert ble stående i ti sekunder med ballen på målstreken for å være sikker på at angrepet ikke ble avblåst for offside før han trilla ballen over streken og punkterte kampen. Trodde vi.

            Men Vard klarte så å skåre etter 93 minutter på et frispark som sneik seg gjennom eller forbi muren og inn helt nede ved stolperota, motsatt keeperhjørnet. Det var fortsatt ett minutts spenning igjen av de fire tilleggsminuttene - men seieren ble halt i land.

            Som vanlig på andrelagskampene viser unggutta, bl.a. Preststulen, men også Sparby, Hansen, naturligvis Fellus og Salimi, og Slorafoss, minst like stort initiativ og fotballkunst som A-lagsspillerne. Beholdningen fra A-stallen denne gangen var etter min vurdering lagkaptein og sentral midtbane Søgård, som spilte seg mer og mer opp etter hvert som kampen gikk mot slutten.

            gilbert

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              #7
              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Kampen er en mulighet til å se om Gundersen er bedre enn Occean,
              Jeg benyttet meg av muligheten, men det var han ikke. Gundersen viste i dag ingenting som skulle tilsi sutring over manglende spilletid i tippeligaen.

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                #8
                Kanskje på tidet at Fellus får prøve seg på A-laget også??
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • Cruz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 398

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                  Jeg benyttet meg av muligheten, men det var han ikke. Gundersen viste i dag ingenting som skulle tilsi sutring over manglende spilletid i tippeligaen.
                  Det samme gjaldt Husar og Essediri. Kritikken til de som per i dag er i førsteoppstillingen er fullstendig berettiget, men alternativene er faktisk ennå dårligere. "Fallos" virker mer spennende enn Gundersen gitt dagens kamp, men at han vil gjøre det bedre enn de som hittil i år har reist landet rundt og blitt pissa på har jeg veldig vanskelig for å tro. Dessverre.
                  Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                  Kommentar

                  • WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 967

                    #10
                    Så hele kampen bortsett fra de 10 første minuttene og synes det var en grei gjennomført kamp av LSK.

                    Forsvarsfireren var veldig bra bortsett fra de siste 15-20 min. Virka som de ble litt lite konsentrerte på slutten. Av de fire som avslutta i forsvarsfireren synes jeg Sindre Preststulen var best etterfulgt av Bergan-Foss og Bertheussen.

                    Ellers synes jeg Søgård var bra og burde erstatte Bjørkøy i neste kamp. Søgård er langt fra toppform men bedre enn Bjørkøy uansett.

                    Ellers synes jeg Fellus imponerte veldig. Har bra avslutningsegenskaper, meget hurtig på små flater og ikke minst flink til å jobbe. Burde være neste man som får et innhopp i slutten av en kamp for a-laget.

                    Synes også Essedirri til tider viste gode takter.

                    Til dere som mener at Husar burde starte for a-laget så se han først en kamp for 2.laget. Han er langt fra a-lags plass i mine øyne.

                    Kommentar

                    • Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av WAK
                      Til dere som mener at Husar burde starte for a-laget så se han først en kamp for 2.laget. Han er langt fra a-lags plass i mine øyne.
                      Er dette basert på individuelle ferdigheter, samspill med de andre, eller begge deler?
                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                      Kommentar

                      • Cruz
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 398

                        #12
                        Begge deler.
                        Når det gjelder individuelle ferdigheter tenker jeg først og fremst på tekniske og taktiske valg med ballen og ikke selve utførelsen av mottak, finter etc. Samspillet med lagkameratene er til tider katastrofe og han plasserer seg ofte feil defensivt, gjør merkelige bevegelser offensivt uten ball og gjør ting vanskelig for både seg selv og de rundt. Dessverre.
                        Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                        Kommentar

                        Working...