bjørkøy

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimlom
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2008
    • 3

bjørkøy

jeg har bare ett spørsmål ang bjørkøy. jeg har ikke sett mange lsk kamper, siden jeg er ffk supporter selv. mem jeg har jo fått med meg litt i avisa og på nett. jeg vil høre åssen han har vært for dere. han var godt i 06 sesongen for fredrikstad. men siden vi fikk wehrman og gashi så ble han dyttet ut på kant og klarte ikke og prestere. er vel i bunn og grunn fornøyd med og bytte ut både simen og bjørkøy mot wehrman og gashi. jeg bare lurer på åssen de har vært for dere.
    med venlig hilsen FFK fan her.
  • aguado
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 448

Ville seriøst mye heller hatt Wehrman og Gashi for å si det sånn...

Kommentar

• sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1825

Opprinnelig skrevet av jalapenos
      Ville seriøst mye heller hatt Wehrman og Gashi for å si det sånn...
      wehrman og brenne kunne spillt for lsk. Bjørkøy holder per dags dato adeccoliga nivå

Kommentar

• lillestroom
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1020

Brenne hadde en treg start på vårsesongen i fjor, men hadde etter hvert noen veldig gode kamper på høsten. Bjørkøy har som sagt vist addecoliganivå..

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av lillestroom
          Bjørkøy har som sagt vist addecoliganivå..
          I motsetning til de andre på laget mener du?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• lillestroom
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1020

Opprinnelig skrevet av xeR
            I motsetning til de andre på laget mener du?
            Hehe, neida. Men han har vært blandt de dårligste.

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

Opprinnelig skrevet av lillestroom
              Hehe, neida. Men han har vært blandt de dårligste.
              Han har ikke vært god nei. Men han lider av at laget spiller dårlig, han er en bedre spiller enn det han har vist hittil.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Canário
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1471

Akkurat nå får jeg vond av å se Bjørkøy spille. Han virker veldig i tvil om hvor han skal slå pasningen, "dveler" rundt hva som er riktig og sinker spillet og derav gjør feil, og posisjonerer seg der det ikke er størst mulighet for å få ballen fra medspiller, altså dårlig bevegelse uten ball. Og dårlig selvtillit. En spiller med mer tro på egne ferdigheter vil alltid ha ballen. Men det tror jeg han kan rette opp med å fjerne noen mentale sperrer, og følgelig bedre innsatsen og derigjennom kvaliteten på spillet. Selvtillit trengs for han nå.

Kommentar

• Kimlom
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • May 2008
                  • 3

han bjørkøy kommmer seg han. som sagt når han spilte sentral midtbane så var han god i fredrikstad, men i 07 sesongen så bare søt og klagde han. ble rett og slett for mye av det gode. han fikk jo det som han ville så.
                  regner med at han kommer seg for det var en god spiller. hvis ikke han bare så god ut i forhold til de andre på ffk da som holdt på og rykke ned. he he.

Kommentar

• kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

jeg tror det er mye psykisk, han er nå i klubben i hans hjerte og ivrer etter å prestere, virker som han spiller med alt for høye skuldre..

Kommentar

• Kanaris93
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2007
                      • 232

Bare vent, Bjørkøy kommer.. Tror at i hans startfase kan være veldig nervøs, i tillegg må vi huske at det er mange andre gode spillere i andre klubber som heller ikke har hatt en god start.. Tror Bjørkøy blir en hit på Åråsen etter vært..
                      I med og motgang <3

Kommentar

• Kimlom
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • May 2008
                        • 3

Opprinnelig skrevet av kimmern
                        jeg tror det er mye psykisk, han er nå i klubben i hans hjerte og ivrer etter å prestere, virker som han spiller med alt for høye skuldre..
                        jeg hadde vel ikke akkuratt klar å slappe av jeg heller hadde han Tom stått
                        på siden og gapet om at vi må prestere. selv om jeg har sansen for åssen han er engasjert på sidelinjen. hehe.

Kommentar

• Awfuls
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2006
                          • 138

hmmz

hmmz sorry min negativitet men selg han på finn.no
                          han har ikke prestert og det er d mange andre som ikke har gjort.hvis vi skal bli en toppklubb igjen så må vi satse på klasse spillere og ikke bare kjøpe/signe vrakgods på andre lag.
                          Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• siljelille
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jul 2006
                            • 152

jeg

ville mye heller hatt wherman savner han masse

Kommentar

• _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4397

Tror nok absolutt han kommer til å bli en god spiller for oss etterhvert. Ser ut som han lider veldig av at hele laget er totalt blotta for selvtillit og spiller planløst. Men jeg er kanskje litt skuffa over at han, som tidligere kaptein på FFK, ikke bretter opp arma, tar mer tak og bruker rutinen sin mer enn han gjør. Han spiller jo som en nervøs 17-åring for øyeblikket.
                              ..................

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Tar tid før spillerne begynner å prestere i LSK drakta (med unntak av Riseth). Blir glad når søgård er tilbake, så kan bjørkøy trene litt kondis en 10-12 måneder før vi slepper den overtrente kroppern hans utpå. Bjørkøy har et stort potensiale og hjerte for klubben. Det gjør det vankelig å bli sint på ham selv når han virker uinspirert.

Kommentar

• m_skedsmo
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 212

hvorfor skal det ta så lang tid før en spiller presterer i lsk drakta? er vi et så utrolig spesielt vanskelig lag å spille på sammenlignet med andre lag? det er fotballspillere vi snakker om. de får gode penger utbetalt for å gjøre det de elsker, spille fotball. han har hatt hele vinteren og store deler av våren på å bli kjent med spillestilen til lsk. han har hatt hele vinteren og våren på å trene fotball!!! hva er det som er så vanskelig å forstå i lsk?

trekk heller frem riseth som en bedre spiller. han brukte vel ikke lang tid på å fremstå som en god spiller. banens beste i serieåpningen etter å ha brukt like lang tid som bjørkøy (trekk fra litt grunnet hjerterusk) på å bli kjent med lsk spillet. hvorfor er han allerede så inne i det? jo, han er i motsetning til en del andre en proff fotballspiller. er faen meg glad vi henta han, tror det hadde sett ennå verre ut uten.

foreslår at bjørkøy er en av flere som får spille litt 2 lags ball i en stund til han er klar.

Kommentar

• HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6099

Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                                    han har hatt hele vinteren og store deler av våren på å bli kjent med spillestilen til lsk.

Han ble vel henta i mars. Husker ikke nøyaktig datoen, men han har vel kun hatt drøye 2 måneder i klubben.

Kommentar

• m_skedsmo
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 212

Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Han ble vel henta i mars. Husker ikke nøyaktig datoen, men han har vel kun hatt drøye 2 måneder i klubben.
                                      ok, var vel litt rask der....men jeg mener fortsatt han bør være klar nå. han har vel ikke bare liggi på sofaen hele vinteren før han signa. som profesjonell fotballspiller (og i noens øyne) toppidrettsutøver bør han kunne omstille seg til å spille fotball fra ffk til lsk.

Kommentar

• FlisByenStolthet
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Dec 2007
                                        • 92

At Bjørkøy ble hentet til LSK bare forsterke min mening om fiaskoen som var LSK under Nordlie.

Vi trengte og trenger en venstre kant.

Vi har Sogard, Riise, Kiko, Riseth, Husar, Lie, Kiersenbener, Essidri, Brenne som kan spille midtbane (jo, jeg vet at vi har hatt skader med noen av utnevnte) men så spilte vi en stil som trengte bar 3 midtbane spillere.

Vi har hentet feil spiller, rett og slett. På tide for styret å innrømme at de har gjort en dårlig jobb så langt i år.

Kommentar

Working...