Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Occean er den beste midtspissen vi har, end of story. At han var ræva mot RBK på kanten er ikke hans feil, tror Kippe hadde vært rimelig dårlig om han hadde blitt brukt på venstreback og. Bjørkøy og Pedersen ut, ingen forklaring trengs, og inn med Søgård på back, og Midttun Lie som venstre indreløper.
occean har vært dritdårlig hele sesongen. derfor bør han ut av laget for nå. det har bare ikke fungert, og jeg har null tro på at det vil før han han har spilt på seg masse selvtillit på 2. laget.
Occean hevder selv at han nærmer seg formtopp. På meg virker dette rart. Kan det være snakk om noe som ikke har med fotball å gjøre? Det han har vist er vel ikke all verden. Kanskje kan skulle få fri mot hamkam.
Til alle dere som vil ha Husar inn på laget.
Har dere sett ham for Fugla2?
Har dere sett ham på trening?
Mvh
Gammer`n (Per T)
Har dessverre ikke mulighet til å følge LSKs treninger, ettersom jeg, som de fleste andre, har plikter å utføre på dagtid. Når det gjelder LSK2 matcher, har jeg ikke sett all verden av disse heller. Det jeg registrerer, er at det er relativt mange A-lagsspillere som presterer dårlig på andrelaget, men som likevel er habile Tippeligaspillere.
Jeg har sett alle treningskampene i vinter, med unntak av matchen mot det spanske Serie C laget. Husár har ikke etter min mening gjort seg bort i noen av dem. Husár er en meget offensiv type(skulle man aldri tro med det kroppsspråket hans) som virker til å ikke se hindringer, bare muligheter. Han har levert fantastiske raid, han har levert hårreisende raid. Han svinger litt fra himmel til helvete. Plasseringsmessig synes jeg han har blitt meget bra, og jeg synes han slipper til lite defensivt, med unntak av de gangene han selger seg framover. Jeg synes han har bra fart, bra hodestyrke, god teknikk og en fantastisk offensiv vilje som man ikke får av mange andre. Jon har gjort det greit framover, men generelt ikke vært en god back.
Alternativene er dårlige. Jeg mener Husárs klare mangler, er evnen til å ta de rette valgene, samt noe på plasseringsbiten. Vi tålte dette da Shane kom til klubben, vi ga han tillit, og fikk en av seriens beste backer. Den store forskjellen mellom Shane og Husár, er at Husár har et mye større potensiale, både fysisk og teknisk, men han ahr større kommunikasjonsproblemer. Jeg er overbevist om at Husár ville blitt Tippeliagens beste venstre back med tillit og spilletid. De evnene jeg mener han mangler, får han bedre gjennom kamper enn gjennom boksespill på treninger. Alternativene våre er såpass dårlige, at det er med liten risiko man gjør et forsøk. Å bruke Martin tror jeg vil være et kjempetrekk sett langsiktig, spørsmålet er bare om Nordlie tørr, og om han er fast bestemt på å slenge inn Johnsen med en gang han kaster krykkene. Forsåvidt liten risiko uansett, er nok ikke så lenge igjen før nyhetene om at Johnsen har slått opp skaden igjen dukker opp.
En ting som er sikkert: Myklebust må ut, uff han har ikke prestrert hitil i år(ikke at det er så mange andre som har gjordt det, men myklebust har vært ræva).
Håper på dette laget:
----Otto----
--Riseth-PSA-Kippe-Pedersen--
-- Søgård-Kiko-Brenne--
--Karim-Arild-Occaen/TAG--
Til alle dere som vil ha Husar inn på laget.
Har dere sett ham for Fugla2?
Har dere sett ham på trening?
Det handler vel så mye om at JML må få spille ving.
Med JML som ving har vi pr. nå 2 alternativer på beck plassen; PSA og Husár. Dersom Husár noengang skal få spille må det bli hjemme mot kamma, så kan heller PSA ta seg av bortkamper mot bedre lag hvor vi trenger ekstra defensiv styrke.
JML er også såpass i hodet at han kan dekke opp dersom Husár er helt feilplassert, jeg tror ikke Husár på beck plassen er like smart dersom OO eller Mykle spiller på vingen.
Otto
Pedersen-VR-Kippe-Husár
Søgård-Kiko-Brenne
Essediri-Arild-JML
Hjemme mot kamma bør Husár få sjansen, han har potensialet til å gjøre noe ekstraordinært og i denne kampen bør det telle mer enn defensive kvaliteter.
Søgård er tilbake for å lede an i krigen, det blir lite finspill når Erlandsen står for regi'en til motstandera.
Occean har jeg gitt opp. Arild er langt bedre til å motta, holde på og fordele baller. JML er den eneste som har vist fornuftige takter som venstreving, her er muligheter for fine løp gjennom et noe rufsete kamma forsvar. Essediri bør gripe denne sjansen og vise offensive kvaliteter ved å komme rundt på kantene og servere Arild og Brenne.
Vinner vi ikke mot dette HamKam-laget fortjener vi Adecco. Dessverre.
Petter
Og noe drastisk må skje.
Kan ikke la Tom få overtale tvilerne forde han mener han aldri har hvert lenge nok i en klubb til og snu en krise.
Det er et faktum at det har hvert krise en god stund nå.
Mener treningskampene i vinter varslet om dette.
Her er de spillerne som er malen til Nordli, men så kan muligens Sørgård komme inn å utfordre de overstående.
Nordli har aldri vært kjent for å endre på lagets stamme. Uavhengig hva overstående spillere har prestert vil de få tillitt av Nordli til de spillerne som er skadet kommer tilbake.
Og noe drastrisk må skje. Kan ikke la Tom få overtale tvilerne forde han mener han aldri har hvert lenge nok i en klubb til og snu en krise.
Det er et faktum at det har hvert krise en god stund nå.
Mener treningskampene i vinter varslet om dette.
Det er helt klart at det bør tas noen grep. Det kan ikke fortsette slik. Noe er helt klart fullstendig galt i LSK. På papiret har vi et utrolig godt lag, men det hjelper lite når man ikke presterer bedre enn en gjeng 14-åringer som spiller ball på løkka!
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!
Kommentar