Mer papirrot?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

Mer papirrot?

Vidarson er ute på grunn av papirrot fra Grønlund.

Nå viser det seg at verken Bjarmann eller Halle kan steppe inn fordi dem ikke har papirene i orden (ifølge nrk tekst-tv) Nå er jo dette en kriseplan men likevel. Litt dumt at de ikke har gjort et bra nok arbeid, dersom dette er en løsning som dem har tenkt seriøst.

Det står at ingen av dem har betalt lisens for spill i tippeligaen til tross for at Bjarmann sa at han hadde "tilfeldigvis" gjort det tidligere i uka. Nå må man vente til overgangsvinduet åpner og da er det vel forsent.
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

Han hadde betalt lisens ja, men ikke profflisens tydeligvis, noe man må ha for å spille i tippeligaen.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

Kommentar

• gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

Kan ikke skylde på Grøna her. Hvem hadde trodd at Halle og Torgeir skulle være aktuelle for vårt a-lag bare for et par uker siden?
      Ettersom jeg skjønner måtte papirene vært i orden før 1. april.

mvh
      perta
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Kan ikke skylde på Grøna her. Hvem hadde trodd at Halle og Torgeir skulle være aktuelle for vårt a-lag bare for et par uker siden?
        Ettersom jeg skjønner måtte papirene vært i orden før 1. april.

mvh
        perta
        Grønlund sa selv på nrk sporten at det var en ren glipp fra LSK sin side. Slik jeg også forstår det skulle papirene være klare innen 1 april. Saken er nok den at styret visste før den tid at Bjarmann og Halle kunne bli aktuelle i en krise situasjon, og det var nok derfor meningen at de skulle ordne med papirene slik at de kunne spille. Uwe ba jo Bjarmann holde seg i form i vinter, og det har også vært klart lenge før 1 april at Halle kunne være aktuell som spiller, i akutte tilfeller...

Kommentar

Working...