Tilskuerkrise - hva kan vi gjør ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #21
    Billettautomater er absolutt lurt. Når SAS med x antall tusen avganger hver uke klarer å administrere nesten alt billettsalg via internett og automater, må LSK med en kamp annenhver helg klare det samme... Det handler om at vi er i IT-alderen (hørt om den, administrasjon?), og da må man ta i bruk de redskapene som ligger der.

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #22
      Det er klart at tilgjengelighet er viktig. Hva med et utsalgssted i Oslo?

      Kommentar

      • Christer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 388

        #23
        nå føler jeg at jeg har gjort mitt..
        nå har jeg fått med mor og far på kamp.. fattarn har ikke vært på åråsen etter at den ble bygget ut.. så nå bør fugla spille bra ellers kommer han aldri til slutte og snakke dritt om fugla

        Kommentar

        • Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

          #24
          Billigere billetter på drittkampene! (Bodø,Start,Odd,Aalesund,Molde)

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #25
            gi spillere på fotballklubber rundt på romerike gratis biletter er jo en knusende ide.
            Da får fler lyst til å dra på match
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #26
              Billigere billetter på dritt kampene ville nok ikke økt intressen med mer en 10% som ikke er nok. Skal vi opp i tall må alle mase på sine nærmeste, reklameres mer i nærmiljøet, og enklere måter å få tak i billetter på. LSK burde skaffe en gjeng på 2-3 personer som går direkte inn for dette. Hva med å legge info skriv med posten til alle som bor på romerike?

              Kommentar

              • MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

                #27
                Mobilisering

                Tror det må lages en god ramme rundt matchen sånn at det å gå på åråsen blir en happening også¨utenom kampen. Underholdning og sånt. Når folk etterhvert vet at på Åråsen på mathcdag skjer det ting, så vil flere hele familier også komme. Noe greier for unga før og i pausen kanskje. Vil unga på match, kommer foreldra og... Ellers er det vel også litt i overkant dyrt...

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #28
                  en ting som må forbedres er rb`s dekning av KFL og LSK...Fy faen som den suger...helvetes avis....

                  makan til kritiske artikler som trekker ned interessen..

                  ifjor så var det jo svære morosomme artikler på en hel side som fortalte om kampen osv..før kampen mot mot ræv så var det en liten notis på en side hvor hovedsaken var fotball i 2.div eller orientering. Dette må det gjøres noe med
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • fugla_4_ever
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 467

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Do'h
                    gi spillere på fotballklubber rundt på romerike gratis biletter er jo en knusende ide.
                    Da får fler lyst til å dra på match
                    Genialt tiltak som jeg vet de benyttet i bl.a. Stabæk (før de rykket ned). Dette var ikke så intresant for meg, men for mange andre som ønsket å se fotball var dette midt i blinken. I tillegg ble det noen færre tomme seter på Nadderud.

                    Kommentar

                    • fugla_4_ever
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 467

                      #30
                      For bare 3-4 år siden var det nesten ingen som dro på basket kamper i Norge, men takket være god markedsføring i nærområdet har det faktsik blitt oppsiktsvekkende populært. Jeg tror mye av nøkkelen ligger i å få med de unge på kamp. De drar så med seg foreldra sine, evt. andre venner.

                      Noe som burde vært satt i gang (i tillegg til Do'hs forlag) er forskjellige konkuranser rundt om på skolene på romerike, der vinner klassene belønnes med gratisbilletter til neste forskejllige kamper.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                        For bare 3-4 år siden var det nesten ingen som dro på basket kamper i Norge, men takket være god markedsføring i nærområdet har det faktsik blitt oppsiktsvekkende populært. Jeg tror mye av nøkkelen ligger i å få med de unge på kamp. De drar så med seg foreldra sine, evt. andre venner.

                        Noe som burde vært satt i gang (i tillegg til Do'hs forlag) er forskjellige konkuranser rundt om på skolene på romerike, der vinner klassene belønnes med gratisbilletter til neste forskejllige kamper.
                        Litt offtopic: Det er fortsatt ikke mange som går på basketkamper, og flere av klubbene har gått eller kommer til å gå konkurs i nærmeste fremtid, så dette var ikke det beste eksempelet.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • fugla_4_ever
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 467

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                          For bare 3-4 år siden var det nesten ingen som dro på basket kamper i Norge, men takket være god markedsføring i nærområdet har det faktsik blitt oppsiktsvekkende populært. Jeg tror mye av nøkkelen ligger i å få med de unge på kamp. De drar så med seg foreldra sine, evt. andre venner.

                          Noe som burde vært satt i gang (i tillegg til Do'hs forlag) er forskjellige konkuranser rundt om på skolene på romerike, der vinner klassene belønnes med gratisbilletter til neste forskejllige kamper.
                          Litt offtopic: Det er fortsatt ikke mange som går på basketkamper, og flere av klubbene har gått eller kommer til å gå konkurs i nærmeste fremtid, så dette var ikke det beste eksempelet.
                          Nie det var kanskje et dårlig eksempel, men det er i alle fall noen klubber som har klart det.

                          Kommentar

                          Working...