LSK- Ham Kam 2008

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Awfuls
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 138

    LSK- Ham Kam 2008

    nå må vel han pakka sekken vi kan klare oss med fjøra som leder et par kamper før vi får en ny trener på plass.

    0-0 mot hamkam holder ikke mål.
    hvis nordlie blir nå så skjønner jeg ingenting.
    send nordlie og jon midtun lie hjem igjen
    Fugla forever... eLSKer
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #2
    uavgjort og jevnspilt kamp mot ham kam!!! fy faen det er dårlig altså!
    Vi skal rundspille Kamma og vinne med minst 4 mål i en kamp som dette, i stedet viser vi oss som et jævla pinglelag.

    Jeg har helt siden seriestart tenkt at vi er bare inne i en dårlig periode, men nå ligner ikke dette på en dårlig periode lengre, vi fremstår JEVNT DÅRLIG i alle kamper stort sett, laget slik det er og fremstår nå er helt ræva og ville ikke klart å komme på topp 3 i adeccoligaen engang! nå må det snart begynne å nærme seg endringer på ett eller annet nivå!
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

      #3
      Vannvittig skuffende dette her. Som tidligere i år så savner jeg først og fremst en plan over det offensive vi bedriver. Som tidligere nevnt her finnes det jo heller ingen bredde. Hjelper ikke med Midttun Lie som ving hvis han også skal løpe å jage 40-meterspasninger i bakrommet hver gang.
      Slår gang på gang langt i bakrommet uten at det ser ut som noen av våre tre frontspillere er i nærheten av å løpe i gjennom.

      Forsøk på spill gjennom midtbanen er jo helt fraværende....

      "Vi er altfor dårlig i dag" sier Søgård på tv her nå, kunne ikke vært mer enig!

      Vi mangler bredde og det er dårlig med variasjon sier Nordlie, det var vel ikke kun i dag. Har hatt tro på Nordlie i hele år, men begynner å tvile på han nå, er ikke store endringene å se i mine øyne.

      Synes vi prsterer jevnt dårlig kamp etter kamp nå.

      Kommentar

      • haak
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2007
        • 141

        #4
        Fortsetter det slik rykker direkte ned!! Dette er så pinlig, Nordlie må gå nå!!

        Kommentar

        • Jørgen
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Apr 2007
          • 15

          #5
          Ingenting stemmer

          Det er jo ingen plan i det hele tatt over det offensive spillet. Ingen bredde, og alt slås opp til spissene. Det her går jo ikke ann. Men det som skremmer meg mest er at enkle pasninger, touch og mottak er fryktelig dårlig. Jeg har hatt tro på Nordlie, og at vi bare er inne i en dårlig periode. Men vi har jo spilt dårlig helt siden La mange, så dette er nivået lsk er på. Skremmende.

          Kommentar

          • Hexaphim
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 2784

            #6
            Opprinnelig skrevet av Jørgen
            Men vi har jo spilt dårlig helt siden La mange, så dette er nivået lsk er på. Skremmende.
            Vi har vel strengt tatt spilt dårlig siden vårsesongen i fjor. Vi har rett og slett blitt dårligere og dårligere, og jeg mener bestemt at vi ikke hadde vunnet cupgull i fjor hvis vi hadde hatt skikkelig motstand.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2936

              #7
              nå får det faen meg være nok! Nordlie må gå, og det nå!
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Dette makkverket av en kamp bør være den siste under Nordlies ledelse. Legger inn link til hva jeg har skrevet om kampen andre steder, ettersom det kanskje heller burde stått her:


                Nederst på siden.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • m_skedsmo
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 212

                  #9
                  Farvel Tom

                  Nå må noe skje.Nå må noen i ledelsen ta ansvar og rydde opp. Jeg var litt i tvil når Tom kom, men ønsket han alt godt, han kom liksom hjem og skulle trene klubben i sitt hjerte. Dessverre holder ikke Tom tippeliganivå. Det har han vel bevist nå, opptil flere ganger.

                  Jeg hadde et lite håp om at det skulle snu slik at det skulle roe seg for han. Men det har jo bare gått en vei, nedover. Vi har blitt dårligere enn vi var ved sesongstart.

                  Tom har tviholdt på 4 3 3 og det har ikke fungert. Han har tvilholdt på de samme spillerne i startelleveren som ikke holder bra nok nivå. At han til og med i dag startet med Occean sier det meste. Det er vel den spissen i tippeligaen som ikke har prestert i år. Det har bare godt så dårlig med LSK siden Tom kom.

                  Dette kan ikke fortsette. Fjøra kan ta over fra i morra inntil vi får tak i en trener med resultater å vise til. Fjøra kjenner laget, han kjenner spillerne og jeg har trua på at han klarer dette.

                  Håper jeg i løpet av morgendagen kan lese at noen i ledelsen har tatt ansvar og at Per Berg tar til fornuft. Det er fint med hans penger, men hvis det skal gi han så mye makt at han styrer oss ned i Adecco så vil jeg heller at vi prøver å klare oss uten Per Berg.

                  Kommentar

                  • gutt94
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2007
                    • 3272

                    #10
                    HVor kan jeg levere inn en søknad for og være ny trener?
                    Eller kansje alle i KFL kan sende en epost til lsk og spørre om vi kan spille og spillerene stå på feltet.
                    Vi på felte beveger os jo faen meg mere en de slape drit folka på banen.

                    Var taktiken i dag 1 spillere har ballen og 10 står og ser på?

                    Tom nordlie en kamp til og du må rette det opp elers er du ferdig som trener i Lillestrøm.

                    4-4-2 må tom også finne ut at er bedere en 4-3-3



                    Vi får håpe at hamkam også har en så dårlig vår sesong. Så kansje vi kan klare og reise oss eter someren
                    KnutHSolberg

                    Kommentar

                    • Kanaris93
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2007
                      • 232

                      #11
                      Nå synes jeg at Tom bør ta seg en pølse og dra! Kampen i dag var en ting: ræva, ræva, ræva.. Nå må Tom gå, for lagets skyld!
                      I med og motgang <3

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        #12
                        Tom Nordlie og Bakkemo bør pakke sakene sine. JÅF bør ta over fram til EM pausen slik at klubben får litt mere spillerom når det gjelder hvem som skal ta over på permantent basis.

                        Desverre Tom. Dette kan ikke LSK være bekjent med....

                        Kommentar

                        • Stan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1082

                          #13
                          Mener også han har brukt opp kvota si med å rette opp. Vi har og får ingen god lagmoral med TN som trener.

                          Kommentar

                          • msl42
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2005
                            • 220

                            #14
                            Nå vurderer jeg sterkt og boikotte åråsen inntil de har ryddet opp.
                            Faan så skuffa nå... Spille så ræva foppal...

                            Takk for meg inntil videre...
                            eLSKer fugla... ;-) :-)

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #15
                              Ser ut som han "motivatoren" de engasjerte for en tid tilbake virkelig pøste vinnerviljen og selvtilliten inn i laget, ja... Hyggelig å tenke på at kontigenten og alt det andre jeg legger igjen hos LSK går til halvstuderte lurendreiere som har laget seg motivasjonsfirma.

                              Kommentar

                              • dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av msl42
                                Nå vurderer jeg sterkt og boikotte åråsen inntil de har ryddet opp.
                                Faan så skuffa nå... Spille så ræva foppal...

                                Takk for meg inntil videre...
                                hva kaller du deg??? medgangssupporter er vel rette kallenavnet på deg....
                                slike som deg trengs vel heller ikke på Åråsen!!!!

                                du kommer vel tilbake når det nærmer seg en semifinale??
                                Last edited by dennis; 25.05.2008, 20:12. Begrunnelse: manglet litt tekst

                                Kommentar

                                • Martini
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 294

                                  #17
                                  Idag så det ut som spillet gikk i "slow motion" rett og slett...
                                  Alle mann skal være innom kula før vi får avslutta et angrep og da går det enkelt og greit ALTFOR lang tid...Og det er vel på tide å bli littegranne mer tålmodig når det blir offside, offside, offside for hvert jævla angrep omtrent i en lang periode... Ikke no variasjon, ingen plan, ingen touch, ingen sjanser, nå MÅ noe skje!!!!..hint hint.....(Tom)...
                                  FUGLA TIL VI DØR!

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    #18
                                    Utrolig svak kamp i likhet med de aller fleste andre kampene spilt de siste 10 månedene, og kurven er negativ.

                                    Er en del på papiret gode navn i LSK, men de har jo ikke prestert over tid noen av dem, tvert i mot.
                                    Mouelhi har kun imponert i noen få enkeltkamper og er ellers en middels spiller(er lei av å høre om Lyn-kampen nå).

                                    Brenne har med få unntak spilt middels siden han kom fra FFK.

                                    Myklebust har holdt 1. div. nivå siden sommeren 2007.

                                    Steinar Pedersen og Midtun Lie er habile 1. div spillere.

                                    Bjørkøy har kun en god sesong i på TL-nivå, og det er 2 år siden. Ble i fjor danket ut på midtbanen i FFK.

                                    Venstreback har vi ikke eller er skadet.

                                    Venstreving har vi ikke.

                                    Riise er skadet, og har vært fryktelig ustabil og småskadet hele tiden.


                                    Skjønner at folk har enorme forventninger til LSK, men vær litt realistiske og se på hvilke spillere Nordli disponerer og i hvilken form de er i.

                                    Dog kan spillernes ræva form det siste året være på grunn av feil trening og spillermønster av Nordli. Er dessuten jævlig kritisk til de middelmådige spillerne han har hentet fra Start.

                                    Alt i alt mener jeg Nordli bør trekke seg i morgen, som direkte ansvarlig for en "bedrift" som utelukkende baserer seg på resultater, bør han ta konsekvensene av de elendige resultatene og spillet og trekke seg.

                                    Noe må hvertfall gjøres, og det NÅ!
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • msl42
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2005
                                      • 220

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av dennis
                                      hva kaller du deg??? medgangssupporter er vel rette kallenavnet på deg....
                                      slike som deg trengs vel heller ikke på Åråsen!!!!
                                      Jeg skriver vurderer.... Man blir bare så oppgitt etter hver kamp..
                                      Går vel ann å skrive litt i ren frustrasjon...
                                      eLSKer fugla... ;-) :-)

                                      Kommentar

                                      • Gardemoen
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Oct 2005
                                        • 28

                                        #20
                                        Det vi fikk se i dag hva et lag uten selvtillitt, man skulle neste tro at det hva strøm i ballen. Hovedansvaret for den kollektive manglende selvtillitt har trenerne med Nordli i front. Det merkelige er at de samme spillerne som er hovedansvarlig (les mest spilletid) får tillitt av treneren til denne kampen. 9 av de 11 som startet mot RBK fikk starte denne kampen også. To utskiftninger kan forsvares, men når vi setter inn de to andre som hva elendig mot RBK for å snu kampen kan vi ikke vinne. Tenk tanken på de som ble sittende på benken dem må jo nødvendigvis være enda dårligere enn de som prøvde å prestere i dag.

                                        Kommentar

                                        Working...