LSK- Ham Kam 2008

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Jon Midtun Lie

Jon Midtun Lie. For en ufattelig elendig spiller. Han har ingenting. Ikke fart. Ikke styrke. Ikke skuddfot. Ikke teknikk. Ikke plasseringsevene. Ingenting.

Det er så elendig det han leverer at Sasa Radulovic og Jørn Heggestad er savnet.

Vi ble advart før sesongen om Toms "innkjøp". Nå er varene levert, og det er Adecco-nivå. At JML og Pedersen har startet samtlige kamper i år sier litt.

Få en skikkelig vårrenggjøring nå.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• wænk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 2244

14 poeng bak lederen etter 8 kamper. Trodde jeg virkelig ikke skulle være mulig. Godt det er en liten pause nå, før neste kamp. Ikke at jeg har så veldig stor tro på at det blir noen forandringer på den tia men.

Takk gud for at serien skal utvides neste år, så kanskje vi slipper nedrykket i år.
      If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

Huff og gru

Dette var bare elendig og deprimerende. Elendig planløst og nølende i angrepet......vi skaper jo ikke er dritt og spiller upressist. Hva gjør de i sportslig utvalg nå tro?
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Yellows
          Medlem
          Hoffnarr
          • Apr 2007
          • 44

Er løsningen egentlig å fjerne Nordlie?

Ser at mange ønsker å fjerne Nordlie. Jeg er absolutt ikke uenig i at det KAN være en løsning. Men jeg tror helt klart at en enda bedre løsning er å hente inn to til tre spillere når overgangsvinduet åpner. Vi savner helt klart BH Riise, og fraværet av en venstrekant er også soleklar! Det at laget presterer så dårlig er mangel på bredde i spillet. Hvis det ikke er mulig å kjøpe inn de rette spillerne – hva med å låne? Få gjerne inn en sulten spiss i tillegg for å pese Ollie litt i nakken. Hans klippekort er et resultat av at vi egentlig ikke har alternativer (selv om jeg mener det er på tide å gi TA Gundersen sjansen nå).
          Spørsmålet nå er bare om spillere som Espen Hoff vil til et bånnlag..

Dette er jeg rimelig sikker på vil løfte laget veldig. Tror ikke problemet bare ligger rundt TomTom.... (selv om jeg også begynner å tvile på hva som gjør laget så tannløst)!

Alle i og rundt vårt kjære LSK: Lykke til med snuoperasjonen – Det trengs!

Kommentar

• dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

Opprinnelig skrevet av msl42
            Jeg skriver vurderer.... Man blir bare så oppgitt etter hver kamp..
            Går vel ann å skrive litt i ren frustrasjon...
            tja.... en ting er frustrasjonen når du går fre kampen er en ting ,men og sitte og tenke/ skrive det 1 time etter kampen er noe annet...
            er du supporter så følger med Lsk i tykt og tynt, så å si uansett...

Kommentar

• Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

Mot et lag som omtrent bare har duellstyrke, spiller vi langballer som aldri før? Vi vinner ikke ved å spille på Ham-Kams premisser, den type fotball er de best i landet - blir bare å spille Ham-Kam-stopperne gode å holde på sånn, verken mer eller mindre. Det er håpløst, det er planløst. Det er pinglete rett og slett! Nordlies ansvar for den taktiske treningen i vinter. Hvor er den offensive planen? Nordlie har holdt på med dette systemet i lang tid og så ser man ikke konturene av noe. Ikke en klar strategi for hvordan man skal skape overtallssituasjoner i etablert angrep (og dødball), ikke dobling på sidene og artilleriangrep inn til indreløper eller spissene. Ingenting. Når så Occean og Sundgot heller ikke blir enige om hvor de skal fordele løpene sine, blir gjennombruddskraften lik null.

4-3-3 krever mye mer av spillertyper og krav til spillerkvalitet enn en mer "safe" 4-4-2, men når Nordlie velger å holde på dette og samtidig innkjøpe gamle avfallsdeponispillere, blir det ikke annet enn dårlig. I tillegg har vi kjøpt for nesten 20 millioner med Nordlie, og med så daff innstilling, og med spillernes bein (og bevegelse) som ikke henger med, vitner det om sviktende moral - og et system som dreper kreativiteten. Nordlies ansvar, ansvar for moralen og for treninga i vinter (sist nå i dag Påsan som er ute i HA og sier gutta blir kjørt for hardt (sågar Riise når han var "halvskadet".) Det vitner også om en viss ukultur i forhold til å ivareta spillernes generelle helsetilstand. Nå må det skje noe - gi meg i hvert fall et lyspunkt, gi meg gløden tilbake!

Kommentar

• Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

"Hvis det ikke er mulig å kjøpe inn de rette spillerne – hva med å låne? Få gjerne inn en sulten spiss i tillegg for å pese Ollie litt i nakken. Hans klippekort er et resultat av at vi egentlig ikke har alternativer (selv om jeg mener det er på tide å gi TA Gundersen sjansen nå)."

Er du full? Vi har allerede den spilleren, han heter Arild Sundgot, og klippekortet burde være hans! Occean er så svak teknisk at det er til å gråte av.
                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Yellows
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Apr 2007
                  • 44

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Er du full? Vi har allerede den spilleren, han heter Arild Sundgot, og klippekortet burde være hans! Occean er så svak teknisk at det er til å gråte av.
                  Full? Hehe! Nei ikke full selv om jeg egentlig har lyst til å drukne mine LSK-sorger. Er du full??? Kan du fortelle meg hva som gjør at Sundgot fortjener et klippekort på det som burde være et av norges beste lag? Har han gjort noe som fortjener det? LSK har ingen som KAN bli toppscorer.. Det er noe vi burde ha.

Kommentar

• Yellows
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Apr 2007
                    • 44

PS! Bare for å ha sagt det.. Jeg er ingen Sungot motstander og er helt enig i at han på de fleste områder er bedre en Ollie. Jeg vil heller ha Sundgot på laget en Ollie.

Men mitt poeng var at vi trenger noen som kan SCORE MÅL. Mange mål. Og det gjør hverken Sundgot eller Ollie pr. dags dato. Og ingen av dem er heller noe toppscoreremne. Det har vi ikke hatt siden mål Mons og Fjøra dunka inn en etter en.

Kommentar

• holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

Opprinnelig skrevet av Yellows
                      Kan du fortelle meg hva som gjør at Sundgot fortjener et klippekort på det som burde være et av norges beste lag? Har han gjort noe som fortjener det? LSK har ingen som KAN bli toppscorer.. Det er noe vi burde ha.
                      At han (Sundgodt) blør for drakta og har scoret flere mål for klubben enn noen annen, samtidig som Occean har et ballmotak som lett overgåes av legoklosser på fylla, total mangel på plasseringsevne (han er jo konsekvent feilvendt de få gangene han faktisk får ballen) og ikke minst ikke har prestert nada i forhold til alle pengene vi betalte for han.

Helt på linje med Grusom B her, skal noen ha klippekort av de to er det Arild.
                      Last edited by holmiz; 25.05.2008, 20:34. Begrunnelse: skriveleif så det ...
                      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• dennis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 872

Opprinnelig skrevet av msl42
                        Jeg skriver vurderer.... Man blir bare så oppgitt etter hver kamp..
                        Går vel ann å skrive litt i ren frustrasjon...
                        nederst skriver du: takk for meg inntil videre....

Kommentar

• Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 499

Møkkaspillere Hele Jævla Bunten!!

Denne kampen fikk meg til å se rødt, og det var knall rødt jeg så.

For makan til laber innsats har jeg ikke sett på år å dag.

Så til alle dere som "jobbet" ute på banen i kveld påkledd LSK-drakt bør straks gå i skammekroken. Trekk i lønn hele jævla bunten. Dere fortjener ikke en fjært av lønningene dere for. Overbetalte inkompetente idioter. Det gjelder samtlige.

Jeg tør å påstå att mange av dere spillere som var ute på banen ofret ikke en tanke om att ett 0-0 mot hamkam på åråsen er ett veldig dårlig resultat.

Bortsett fra Sørgård og Otto kan bare resten av dere henvende dere på NAV i morgen tidlig, i mine øyne. Skam dere overbetalte søpplespillere.

Så hvis det er noen som mener att de blør for LSK så bør de øyeblikkelig vise det, hvis ikke så er dem like uønsket som Quisling var etter 2. verdenskrig.

Takk, nå har jeg fått tømt meg, og godt er det.

Kommentar

• Yellows
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Apr 2007
                            • 44

Anyway: Mitt poeng var vel egentlig å få inn kantspillere som kan fore Occean eller Sundgot med baller. Det er det som er problemet. Kan ikke huske å ha sett ETT eneste innlegg fra dødlinja i dag. Sånt blir det ikke mål av enten man heter Ollie eller Arild. I allefall hvis deres beste styrker er hodespillet. Våre 2 mål mot Viking kom nettopp på den måten. Inn fra kant.

Kommentar

• Gardemoen
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Oct 2005
                              • 28

Klart dem hva fornøyd med 1 poeng, hadde Hamkam vunnet hadde vi ligget under streken.

Kommentar

• Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 499

Opprinnelig skrevet av Gardemoen
                                Klart dem hva fornøyd med 1 poeng, hadde Hamkam vunnet hadde vi ligget under streken.
                                Og neste runde så ligge vi under streken hvis det er sånn vi skal tenke. Allt annet enn seier på Åråsen er skuffende. Det som er enda verre er att dem gidder ikke å prøve å vinne kampen.

Kommentar

• Superstefan
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 2180

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  Occean har et ballmotak som lett overgåes av legoklosser på fylla, total mangel på plasseringsevne (han er jo konsekvent feilvendt de få gangene han faktisk får ballen)
                                  Jo da han er rettvendt mange ganger men da 98% av de i offside.
                                  Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Yellows
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Apr 2007
                                    • 44

Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                    Jo da han er rettvendt mange ganger men da 98% av de i offside.
                                    Jeg leste et sted for et par kamper siden at han var den spilleren som hadde gått flest ganger i offside i hele tippeligaen. Etter matchen i dag må han være helt suveren på den statistikken!!!

Kommentar

• veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

Gråsten gråstein GRÅSTEIN!!! Fy faen for et kjedelig og forutsigbart lag! Og fortsatt er det ingen plan over spillet.
                                      Jeg savner en spiller eller ti som kan gjøre det uforutsigbare. Spennende spillere som man får et sug i magen av å se med ballen. En Robert Koren. Når et lag som Stabæk har profiler i fleng, og LSK bare har gråstein, da er det noe veldig galt!

Nordlie, skjønner IQ-gjengen på banen noe av planene dine egentlig??

Kommentar

• Ranakanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 499

Opprinnelig skrevet av Yellows
                                        Jeg leste et sted for et par kamper siden at han var den spilleren som hadde gått flest ganger i offside i hele tippeligaen. Etter matchen i dag må han være helt suveren på den statistikken!!!
                                        Hvis han skal rekke de jævla ballene som de andre idiotene sparker framover til spissene så er han pent nødt til å være i offside for å kunne nå dem. Så det må nok de idiotene av medspillerne også begynne å fatte. Skulle tro att enkelte spillere i LSK fortsatt innbiller seg att vi har kjappe spisser, noe jeg herved kan fortelle att vi ikke har.

Kommentar

• veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                          Hvis han skal rekke de jævla ballene som de andre idiotene sparker framover til spissene så er han pent nødt til å være i offside for å kunne nå dem. Så det må nok de idiotene av medspillerne også begynne å fatte. Skulle tro att enkelte spillere i LSK fortsatt innbiller seg att vi har kjappe spisser, noe jeg herved kan fortelle att vi ikke har.
                                          Det er herlig å se pasninger til medspillere som står bare 3 meter unna ikke treffe målet. Det er virkelig toppklasse!
                                          Og ballmottak er også vanskelig, og ikke minst å time hoppene i dueller (Sundgot).

Det blir gøy i europa i år.

Kommentar

Working...