LSK- Ham Kam 2008

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #61
    Opprinnelig skrevet av ap4
    Helt enig! Overrasker meg stort hvor utrolig lite engasjement han viser for moderklubben sin. Ser jo ut som han har gitt opp på sidelinja der.
    Det samme ble observert fra felt O. De eneste gangene han viser tegn til engasjement er når kritiske kommentarer hagler fra sittingsen eller ved rare dommeravgjørelser. Ikke et sunnhetstegn.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Jørn
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 659

      #62
      På tide å se nedover på 2.laget. Har en del sultne og spennende unge spillere som virkelig fortjener en sjangse på 1.laget istedenfor mange av de gamle kara som rusler rundt på banen nå.
      Trommer er for bønder

      Kommentar

      • tHuLu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 730

        #63
        Godt å ha Søgård tilbake, men han trenger kamptrening før vi har han der han bør være. Ellers er det et vannvittig tafatt lag vi har der ute. Jeg ser ingen som stikker seg ut, ingen som går foran med noe eksempel i det hele tatt.
        Det nærmeste er nevnte Søgård som spretter opp fra innbytterbenken etter byttet på et innkast i et forsøk på å få igang spillet kjapt. Når de mest gira spillerne sitter på benken blir det innmari vanskelig for laget.

        At dette var tippeligaen skjønner ikke jeg, og da tenker jeg på begge laga. Høydepunktet i kampen var beinparaden til Otto sammen med et flott utkast på "kontringen" vår, noe som gjorde han til banens beste idag.
        For det er bedre å værra døv enn vålenga!

        Kommentar

        • Gardemoen
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Oct 2005
          • 28

          #64
          De harde tallene, her er Nordlis utvalgte, eller Nordlis 12 disipler Pedersen Steinar (720), Andresen Pål Steffen (720), Occean Olivier (720), Fredrikson Otto (720 Midttun Lie Jon (719), Brenne Simen (672, Riseth Vidar (648), Bjørkøy John Anders (580) Sundgot Arild (484), Kippe Frode (481), Mouelhi Khaled (540), Myklebust Magnus (471)

          Noen av de 12 displene burdet vært benket normalt når man ser på prestasjonen

          Benken: Essediri Karim(169), Søgård Espen(103), Gundersen Tore Andreas(87), Husar Martin (71), Bertheussen Eirik (15), Lars Ivar Moldskred (0), og Lasse Bergan Foss (0)

          De av spillerne på benken er vel Espen Søgård på vei inn i første elleveren
          Som statistiker sier tallene følgende, Nordli benytter seg av de samme spillerne uansett hva de har prestert i tidligere kamper. Den neste forklaringen er at Nordli mener at benken ikke holder mål så dem bare er der for å fylle opp benken.

          Det at det ikke blir en konsekvens dersom man ikke prestere medfører at man ikke prestere på sitt maksimale. Eller sakt på en annen måte man trenger ikke å blø for klubben

          Dersom benken er for svak må vi selge eller gi bort samtlige spillere, dersom benken holder mål gjør Nordli en elendig jobb


          Skadete spillere: Marius Johnsen, Markus Kiesenebner, Bjørn Helge Riise
          Dersom noen spillere i A-stallen er glemt beklager jeg det, men dem har ikke hatt spille tid, kilden for spille tid er VG

          Kommentar

          • tilt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 813

            #65
            Flaut og trist. Det her lukter Adecco.

            Tom , jeg trodde du var den rette for Lsk, men nå begynner jeg virkelig å tvile. 8 kamper = 6 poeng. 0-0 og 2 målsjanser hjemme mot Hamkam?
            Det går jo ikke.

            Hvis vi tar med høstsesongen og vinterens matcher i tillegg til disse begredelige 8, må jeg nok dessverre si at du har fått god tid til å få ting til å funke. En masse ressurser har du også hatt tilgjengelig.

            Problemet er at vi går i motsatt retning av det ønskelige.

            Jo mer du trener Lsk. Jo dårligere blir vi. Det er jo ikke bra.
            Vi skal jo bli bedre av å trene sammen!
            Ikke dårligere. Men nei.
            Spillerne mister selvtillitten, du blir sint på media, dommern, publikum, og vi, fansen blir ydmyka uke etter uke, og må lide oss igjennom elendige forestillinger selv på eget gress.. Jeg er deprimert. Her må det handles.
            Og det straks.

            Trekk deg nå Tom, før det blir alt for seint.
            Gjør det for Klubben. Gjør det for Fugla.
            La Tom Lund ta over inntill videre.

            (Psst. ta med deg Fjøra, JML, og Grønlund også !)

            Og inn med Bjarmann og Todesen + Espen Hoff og Espen Ruud. !
            livet er en gamp for de som ikke kan si k
            https://twitter.com/#!/KjetiI

            Kommentar

            • erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

              #66
              De fleste supermodeller har breiere midje enn spillet til LSK.

              ...men det er kanskje sånn det blir når venstrebacken kun kan bruke venstreslegga til å stå på (ikke han sin feil at han må spille der) og den eneste høyrebacken klarer å drible er seg sjæl.

              På den annen side. Forrige sesong var det mye snakk om Toms "brede indreløpere".
              Hva skal man kalle årets variant? "Toms tette trio?" De tre på midten kappes formelig om å ligge mest sentralt og ender gjerne opp med å ligge nøyaktig på sentrallinja alle sammen.


              ...og kan noen snart være så snill å hoppe fram og rope "Skjult kamera!" og avsløre at det ikke er landslagsspilleren Bjørkøy som har spilt samtlige kamper fram til nå, men en tilfeldig valgt person fra gata?
              Ja til pause i pausen!

              Kommentar

              • Cruz
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 398

                #67
                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Det samme ble observert fra felt O. De eneste gangene han viser tegn til engasjement er når kritiske kommentarer hagler fra sittingsen eller ved rare dommeravgjørelser. Ikke et sunnhetstegn.
                Pinlig oppførsel av TN i går når han ved et par anledninger velger å bruke energien sin på å smelle tilbake til kritiske røster på SS. Definitivt ikke et sunnhetstegn. Han kunne for eksempel brukt noe av energien på å anmode sine undersåtter om litt bredde i spillet eller no.
                Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                Kommentar

                Working...