Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #21
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Jeg håper Jan Åge Fjørtoft leder følgende 3-5-2 formasjon ut på banen iført korrekte sorte bortedrakter:

    Meter'n - Sundgot
    Husar - Søgård - Kiko - Brenne - Fellus
    Kippe - Riseth - PSA
    Otto

    På topp skulle jeg gjerne hatt en mindre, raskere spiss, men Myklebust har rett og slett brukt opp sjansene. Satser på at innlegg fra Husar og Fellus, samt eventuelle gjennomløpninger fra Brenne skal gi mål.
    Stusser litt over at du vil ha fellus som høyreving fremfor Essediri og klager over at vi ikke har en mindre raskere spiss.

    Fellus er da en spiss og både mindre og raskere enn AS og OO. Essediri har gjort en godkjent innsats i år i mine øyne.

    Kommentar

    • Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

      #22
      Føler egentlig at å sitte her og diskutere eventuelle lagoppstillinger er bortkastet tid, så lenge Nordlie er sjef er det vel samme gamle gjengen som får sjansen:

      JML--Sundgot--Occean

      Brenne--Mouelhi--Søgård

      PSA-Riseth-Kippe-Pedersen

      Otto

      Det som skuffer meg mest er at enkelte får nye sjanser uavhengig av prestasjon!

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #23
        kampen begynner kl 19, og ikke 18 slik som overskriften antyder.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Stusser litt over at du vil ha fellus som høyreving fremfor Essediri og klager over at vi ikke har en mindre raskere spiss.

          Fellus er da en spiss og både mindre og raskere enn AS og OO. Essediri har gjort en godkjent innsats i år i mine øyne.
          BennyLem vil ha løsninger NÅ for svingende, og ikke plages med slikt faktapjatt
          Forøvrig vil jeg ha

          Fellus-TAG
          Husar-Brenne-Kiko-Søgård
          PSA-Kippe-Riseth-SøPpel
          Otto

          Benken: Occean, Gilbert, Mykle, Moldskred, Biffen
          Resten som ikke er på sjukestua: Porten
          Metern kan sitte i offside på benken nå.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #25
            Tror jeg vil ha en kynisk og kompakt 4-4-2 med diamant på midten:

            --- Occean - Myklebust
            ------- Sundgot
            -- Brenne --- Søgård
            --------- Kiko
            JML - Kippe - PSA - Riseth
            --------- Otto

            På topp frister det å slenge inn Gundersen, men jeg går for den relativt hurtige duoen Occean/Myklebust på topp. Når de ligger tett (med Sundgot rett bak) tror jeg vi kan få mye bra ut av de to. Midtbanen blir som mot Kamma, denne gangen med Sundgot på topp i en diamant. Tror dette vil være fornuftig defensivt med tanke på å nekte Runar Berg rom, og ikke minst offensivt i kontringsspillet. I backrekka er jeg litt usikker på hvem som bør spille hvor og om Husar og/eller Pedersen bør spille, men jeg tror denne fireren vil bite bra fra seg. Riseth på backen fordi han er best med ball av de tre stoppergutta, samt at jeg vil ha PSA som høyre stopper for å ha en hurtig sikringsspiller når Olsen går i bakrom. Om man bytter om på Riseth og PSA vil man ikke få et like godt "nett" å fange Olsen i, tror jeg.

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Bodø uten tap hjemme, LSK uten poeng borte. Dette lukter nok en elendig kamp fra vår side dessverre.

              Det gjelder å demme opp for kjappe Bodø-overganger, og da tenker jeg spesiellt Trond Olsen, men også Jan Derek. Problemet er at vi kun har en forsvarspiller med fart, og han kan ikke spille både venstre og høyreback. Blir også viktig å stoppe Runar Berg til å slå pasninger ut på vingene, som han gjorde på Ullevål igår.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1262

                #27
                BennyLem og hans disipler kan nok glemme at JÅF noen gang kommer til å sitte på LSK`s trenerbenk igjen. Hvis den dagen kommer at Nordli får sparken så er nok vaktmesteren på Åråsen foran Fjørtoff i køen som midlertidig trener. Per Berg m.fl vil selvsagt ikke komme i en situasjon der de fremstår som komplette idioter og JÅF som den store redningsmannen. Fjørtoft er høyst sannsynlig ferdig som LSK manager uansett hvordan det går fremover.
                Fortsetter elendigheten mot Glimt og Ålesund så skjer det sikkert et eller annet, mitt tips er da at Grodås eller Tom Lund tar over midlertidig hvis Nordli forsvinner.
                Til slutt er det jo fint å nevne at de "ledige" trenerene i Norge der som kjennt topptreneren går på rundgang mellom klubbene er Kjetil Rekdal og Tor Thodesen.
                Tenk deg det BennyLem Stå og synge litt for Kjetil før, under og etter kamp. Morro!!!
                For å sitere en gammel Vålerenga profil. "Varene er levert" Velkommen Kjetil

                Blir spennende å se gutta på kunstgresset i Bodø til mandag. Kunstgress kan passe oss bra og litt forandring under føttene kan kanskje frigjøre litt energi. Mitt tips er uavgjort.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2378

                  #28
                  Bodø uten tap hjemme, LSK uten poeng borte. Dette lukter nok en elendig kamp fra vår side dessverre.
                  Snarere tvertimot. Begge er nærmere å få den trenden brutt.
                  Dessuten har Bodø kun vært flinke i de kampene de har fått kontre.
                  Nå vil de møte et baktungt og gjerrig LSK.
                  Tipper vi holder nullen igjen, og putter ett eller to.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4386

                    #29
                    Huff.. Lurer på hvor mange mål Trond Olsen putter i denne matchen.

                    Tipper 3-1..

                    Prikken over i'en settes i det 90. minutt da R.Berg setter spikern i kista og de 20 tilreisende fra Lillestrøm igjen får oppleve; "Det va han ruuuuuuuunar, det va han ruuuuuuuunar ole ole" God tur hjem!
                    ..................

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #30
                      Benny redegjør

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Stusser litt over at du vil ha fellus som høyreving fremfor Essediri og klager over at vi ikke har en mindre raskere spiss.

                      Fellus er da en spiss og både mindre og raskere enn AS og OO. Essediri har gjort en godkjent innsats i år i mine øyne.
                      Godt poeng. Grunnen til dette er todelt:
                      1. Jeg synes rett og slett ikke at Karim har vist noe som helst positivt i drakta. Noensinne. Alikevel har jeg faktisk enkelte ganger ønsket at han skal byttes inn, rett og slett for å statuere et eksempel. Fallos er jeg også ekstremt usikker på, så hvem av de som spiller er egentlig litt hipp som happ. Uansett vil jeg kun eksperimentere med en av de om gangen.
                      2. Meter'n og Sundgot er dårlige. Som en elegant poet beskrev det, så ser det ut som om de løper i ei myr. Alikevel tror jeg at med innlegg fra kantene, så kan faktisk en av de få nepa på ei kule og gi oss en heldig 1-0 seier. På sikt ønsker jeg selvsagt en ny Mifsud. Rask og god på huet. Men, han var jo litt for for selvbevisst for mange her.

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      BennyLem vil ha løsninger NÅ for svingende, og ikke plages med slikt faktapjatt
                      He-he. Diskuterer gjerne fakta her som du ser.

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      BennyLem og hans disipler kan nok glemme at JÅF noen gang kommer til å sitte på LSK`s trenerbenk igjen.
                      Ante ikke at jeg hadde så mange disipler, men alt tas i mot med takk. Jeg tror forøvrig du har rett, men jeg baserte meg på håp. Det blir nok TN som leder de lyseblå ut i nok en pinlig forestilling.

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Til slutt er det jo fint å nevne at de "ledige" trenerene i Norge der som kjennt topptreneren går på rundgang mellom klubbene er Kjetil Rekdal og Tor Thodesen.
                      Tenk deg det BennyLem Stå og synge litt for Kjetil før, under og etter kamp. Morro!!!
                      Mange hadde samme holdning om Strandli og Stakkeland. Vi sang da vel for de? Samme med Riseth. Mye sutring i forkant, men nå er han blandt de få som leverer for oss.

                      Jeg tar til takke med hva som helst fremfor Nordlie som trener. Om en gal vitenskapsmann spleiser Rekdal med Semb, så for all del. Alt for å unngå nedrykk.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Dessuten har Bodø kun vært flinke i de kampene de har fått kontre.
                        Nå vil de møte et baktungt og gjerrig LSK.
                        Tipper vi holder nullen igjen, og putter ett eller to.
                        Du mener slik som vi spilte på Lerkendal? Der var vi i hvert fall baktunge. Spesielt gjerrige var vi dog ikke, men vi satte vel tilnærmet verdensrekord i å få kontringer mot. Jeg er livredd for Bodø/Glimt på Aspmyra og det sier vel det meste om dagens LSK-lag.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • kinstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2007
                          • 406

                          #32
                          På dette tidspunkt....

                          Jeg foreslår at vi kjører den uforglemmelige magiske plogen.

                          Laget i 4-3-2-1:

                          -------------Occean-----------------
                          ---------Mykle---Sundgot------------
                          ------Brenne--Kiko--Søgård----------
                          ----Midttun-Kippe-Riseth-PSA--------
                          -------------OTTO------------------

                          Kvakk, kvakk sa kyllingen, også ble det seier.
                          ________
                          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #33
                            Otto

                            SP-Frode-Vidar-PSA

                            Espen-Khaled-Simen

                            Karim-Arild-Jooooooon

                            Otto - Reddet 1 poeng mot kamma

                            SP - Desverre ingen alternativer
                            Frode - God nok
                            Vidar - Vår beste utespiller i år
                            PSA - Må demme opp for Olsen

                            Espen - Skulle hatt han på alle plassene på midtbanen. Blør for drakta. Må stoppe passningene fra Runar Berg til Trond Olsen
                            Khaled - Får håpe han har en på-kamp
                            Simen - Kommer til å spille ræva igjen desverre. Gleder meg til å se han på høsten når det som vanlig løsner

                            Karim - Hvorfor? Vi har ikke andre høyrekanter. God innleggsfot
                            Arild - På tide å benke Occean. Arild like god
                            JML - Sto for eneste gode passningen vi hadde da han spillte gjennom Brenne mot kamma. Gøy å rope Joooooooooooooooooon

                            Mulige bytter - Mykle, El Gundo og Husar.

                            Skal ikke byttes inn i denne kampen: Bjørkøy og Ollie
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1823

                              #34
                              Trond Olsen vs Steinar Pedersen blir vel årets mest urettferdige duell. Taktisk sett, burde kanskje kjøre PSA på høyrebacken for å ha litt fart mot Olsen!

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #35
                                jeg vil ha TAG fra start, ser ut som han har funnet scoringsformen iallefall!
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Storgata
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2008
                                  • 122

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  jeg vil ha TAG fra start, ser ut som han har funnet scoringsformen iallefall!
                                  Gi han i alle fall mer enn to ordinære minutter. Pliiiis!
                                  *Jacta est alea*

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1823

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring


                                    SP - Desverre ingen alternativer
                                    PSA er vel et brukbart alternativ.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                      Trond Olsen vs Steinar Pedersen blir vel årets mest urettferdige duell. Taktisk sett, burde kanskje kjøre PSA på høyrebacken for å ha litt fart mot Olsen!
                                      La olsen herje. Kanskje LSK-ledelsen skjønner noe når de får det inn med teskje. Intet oppsummerer vel deres skandaløse vurderinger de siste åra bedre enn når Olsen i gult leker med pedersen i blått.

                                      Kommentar

                                      • Gardemoen
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Oct 2005
                                        • 28

                                        #39
                                        Nøkkelen i denne kampen er å ta ut Runar Berg, Trond Olsen er god når Runar treffer han på pasningene, uten pasningene fra Runar er Olsen en ordinær spiller. Spøesmålet er hvordan vi stopper Mr. Berg, Vidar Riseth tar selvfølgelig den jobben.

                                        Kommentar

                                        • CFD
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2319

                                          #40
                                          Drep Dem Vidar!
                                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                          Kommentar

                                          Working...