Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    Følgende 16-mannstropp er tatt ut til B/G-kampen:

    Otto Fredrikson, Lars Ivar Moldskred,

    Steinar Pedersen, Frode Kippe, Vidar Riseth, Pål Steffen Andresen, Erik Bertheussen,

    Jon Midttun Lie, Espen Søgård, Karim Essediri, Khaled Mouelhi, Simen Brenne

    Olivier Occean, Magnus Myklebust, Tore Andreas Gundersen, Arild Sundgot



    Ingen Husar med i troppen altså, men essediri er med.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Ser at Bjørkøy ikke er med. Jeg liker tanken på at man vraker spillere som ikke har prestert. Får håbe dette fører til at spellera får opp øya og begynner å prestere. Forhåpentligvis gjør dette Bjørkøy sulten som aldri før, i tillegg til at de andre gutta for alvor får beskjeden om at klippekorta herved er inndratt.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Bjørkøy var vel benka i sist kamp også, men kom innpå på slutten. Neppe klippekort på noen av spilleren.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av reka
          Bjørkøy var vel benka i sist kamp også, men kom innpå på slutten. Neppe klippekort på noen av spilleren.
          Nå er det flere som har prestert dårlig i år. Det var derfor jeg anntydet at enkelte hadde klippekort. At Bjørkøy nå er helt ute sender ett sterkt signal til de andre.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            Med den troppen som er tatt ut, så får vi håpe at 4-3-3 er historie, og at lagoppstilling vil se omtrent slik ut:

            Fredrikson
            *Pedersen, Kippe, Riseth, *Andresen
            Søgård, Mouelhi, Brenne, Midttun Lie
            Sundgot, Occean

            Skjønt, med en offensiv Midtun Lie, kan dette i praksis, fort bli en 4-3-3.
            En annen mulighet er at Essediri kommer inn på høyre midtbane, og dytter Søgård og Kiko en plass til venstre, og Brenne ut på benken. Men jeg tipper Karim starter på benken. TAG burde vel kanskje få sjansen fra start, på bekostning av enten Arild eller Ollie, men han starter nok på benken han og, men kommer innpå ila kampen.

            * - Erland uttalte vel her om dagen, at de nå muligens skulle sette opp laget ift mostanderne, så da kan det jo hende at Pedersen og PSA bytter plass, med tanke på en rask Trond Olsen på venstrevingen til B/G. PSA er vel den eneste i backrekka vår som kan matche den farta.

            Skal ihvertfall bli spennende å se hva Johnsen/Grodås/Fjørtoft kan få til med laget, nå som Nordlie er borte. Håper ihvertfall at gutta legger alt styret bak seg, og er skikkelig offensive på Aspmyra.
            Nå gjelder det bare å få satt opp parabolen hjemme, slik at jeg får sett kampen på Zebra.


            KimFL

            Kommentar

            • Kjelstad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 352

              Opprinnelig skrevet av xeR
              Husar er ikke med i troppen mot Glimt.
              Nei, men jeg mente ikke bare mot Glimt. Mente i fremtiden...
              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                Nei, men jeg mente ikke bare mot Glimt. Mente i fremtiden...
                Får håbe det skjer. Jeg mener at Husar har ett kjempepotensiale. men jeg frykter at han ikke kommer til å bli satsa på her i lillestrøm.. Desverre.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  Får håbe det skjer. Jeg mener at Husar har ett kjempepotensiale. men jeg frykter at han ikke kommer til å bli satsa på her i lillestrøm.. Desverre.

                  Vi får håpe han kan blir vår nye schiller Vi burde klare å få frem noen gode unge spillere i LSK også. Endel har jo erfaring fra U21 landslag også, så LSK bør kunne klare å få frem unge spillere som slår igjennom i tippeligaen også. Trond Olsen var en spiller LSK ikke klarte å utnytte potensialet til. Kanskje dette var vår savnede venstre ving?
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • eidurgud
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • May 2008
                    • 8

                    Trond Olsen er en typisk 4-3-3 ving. Når han var i LSK så spilte dere vel 4-4-2?

                    Thiago Martins er forøvrig meldt uaktuell til mandagens dyst, så Glimt stiller med følgende 11:

                    Pavel Londak - Mounir Hamoud, Alo Bärengrub, Per Verner Rønning, Willis Forko - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan Derek Sørensen, Randal Brenes, Trond Olsen

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2506

                      Opprinnelig skrevet av eidurgud
                      Thiago Martins er forøvrig meldt uaktuell til mandagens dyst
                      Dette er dårlige nyheter. For de fleste kanarifans er en kampdag uten Martins ikke en fullverdig kampdag.

                      Kommentar

                      • eidurgud
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • May 2008
                        • 8

                        Hehe.. De som kommer nordover får ta til takke med Wembley denne gangen

                        Kommentar

                        • Kjelstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 352

                          Opprinnelig skrevet av eidurgud
                          Trond Olsen er en typisk 4-3-3 ving. Når han var i LSK så spilte dere vel 4-4-2?

                          Thiago Martins er forøvrig meldt uaktuell til mandagens dyst, så Glimt stiller med følgende 11:

                          Pavel Londak - Mounir Hamoud, Alo Bärengrub, Per Verner Rønning, Willis Forko - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan Derek Sørensen, Randal Brenes, Trond Olsen
                          Dersom vi spiller med:

                          Otto Fredrikson
                          Steinar Pedersen Vidar Riseth Frode Kippe Pål Steffen Andresen
                          Kahled Mouelhi
                          Espen Søgård...................Jon Midtun Lie
                          Simen Brenne
                          Oliver Occean Tor Andreas Gundersen

                          Tror jeg at vår største svakhet ligger på høyre siden. Pedersen mot raske Olsen. Ellers har jeg trua på at vår to spisser slår stopperne til Glimt og vi stikker av med seieren!
                          Last edited by Kjelstad; 01.06.2008, 14:25.
                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                          Kommentar

                          • tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

                            Av kuriosa før kampen synes jeg egentlig disse er mest skremmende:

                            " LSK har kun scoret et mål med høyrefoten i år. "

                            og

                            " LSK har sluppet inn ti mål med høyrefoten i år."

                            Ikke det at vi har scoret så fryktelig mange mål men på 8 kamper sier jo dette sitt.

                            Håper på dette laget :

                            -----Otto-----

                            PSA ------Kippe ------Riseth ------SP

                            Essidiri ---Brenne ---Kiko-- Joooooooon

                            -------- TAG ---- OO----

                            OTTO er Otto baklengs !
                            PSA på høyre for å demme opp for farta til Trond Olsen
                            KIPPE / RISETH er selskrevne.
                            STEINAR P fordi han kjenner backrolllen og fordi vi ikke har noen venstreback.
                            ESSIDIRI bør få sjansen nå og virker som han har prestert ålreit på 2 laget.
                            BRENNE har vært en våre beste i år (uten at det sier så mye)
                            KIKO - Tror også han er bedre i 442 da han får mer hjelp på midten.
                            JOOOOOON - Vår beste venstreving.
                            TAG - Putta for 2 laget og må få prøve seg
                            OO - Litt hipp som happ med han og sundgot men tror OO hever seg etter trenerbytte.
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

                            Kommentar

                            • Kjelstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 352

                              Opprinnelig skrevet av tilt
                              Av kuriosa før kampen synes jeg egentlig disse er mest skremmende:

                              " LSK har kun scoret et mål med høyrefoten i år. "

                              og

                              " LSK har sluppet inn ti mål med høyrefoten i år."

                              Ikke det at vi har scoret så fryktelig mange mål men på 8 kamper sier jo dette sitt.

                              Håper på dette laget :

                              -----Otto-----

                              PSA ------Kippe ------Riseth ------SP

                              Essidiri ---Brenne ---Kiko-- Joooooooon

                              -------- TAG ---- OO----

                              OTTO er Otto baklengs !
                              PSA på høyre for å demme opp for farta til Trond Olsen
                              KIPPE / RISETH er selskrevne.
                              STEINAR P fordi han kjenner backrolllen og fordi vi ikke har noen venstreback.
                              ESSIDIRI bør få sjansen nå og virker som han har prestert ålreit på 2 laget.
                              BRENNE har vært en våre beste i år (uten at det sier så mye)
                              KIKO - Tror også han er bedre i 442 da han får mer hjelp på midten.
                              JOOOOOON - Vår beste venstreving.
                              TAG - Putta for 2 laget og må få prøve seg
                              OO - Litt hipp som happ med han og sundgot men tror OO hever seg etter trenerbytte.

                              Ikke Søgård? Tror nok at vi sarter med fetsundrånern mot Bodø Glimt. Han kommer nok til å gi alt for at LSK skal komme høyere opp på tabellen! Bytter du Essediri med Søgård har du de 11 som starter mot Bodø Glimt
                              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                              Kommentar

                              • tilt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 813

                                Vurderte søgård i 11 ern men etter å ha sett hvor grundig han ble parkert av den ene hamkam spissen sist, vil jeg ha mer fart inn i laget. Tror også Essidiri er en bedre kontringspiller enn rånern og har bedre innleggsfot.
                                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                https://twitter.com/#!/KjetiI

                                Kommentar

                                • detvarvondtdet
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 398

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Får håbe det skjer. Jeg mener at Husar har ett kjempepotensiale. men jeg frykter at han ikke kommer til å bli satsa på her i lillestrøm.. Desverre.

                                  Husar er en feiende flott fyr, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser noe "kjempepotensiale" i han. Nå har jeg sett flere treninger en jeg kan telle etter at Husar kom til Lsk. Jeg også sett de kampene han har spillt for A-laget og sett noen av 2lags kampene. Han har en bra innstilling og er disiplinert og fokusert, men ferdighetsmessig ser jeg ærlig talt ikke noe stort potensiale. Syntes rett og slett ikke han er særlig god....
                                  Selv har jeg en følelse av at all denne "ropingen" etter Husar kommer av at de som har spillt istedenfor han ikke leverer varene. Med den slutningen er jeg helt enig i at Husar burde ha spillt mer (særlig etter at Shane gikk", men det er i mangel på et bedre alternativ. Husar er ærligtalt ingen "fotballgud".
                                  "Dere kan sitere meg på dette:
                                  Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                                  Fjøra

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                                    Husar er en feiende flott fyr, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser noe "kjempepotensiale" i han. Nå har jeg sett flere treninger en jeg kan telle etter at Husar kom til Lsk. Jeg også sett de kampene han har spillt for A-laget og sett noen av 2lags kampene. Han har en bra innstilling og er disiplinert og fokusert, men ferdighetsmessig ser jeg ærlig talt ikke noe stort potensiale. Syntes rett og slett ikke han er særlig god....
                                    Selv har jeg en følelse av at all denne "ropingen" etter Husar kommer av at de som har spillt istedenfor han ikke leverer varene. Med den slutningen er jeg helt enig i at Husar burde ha spillt mer (særlig etter at Shane gikk", men det er i mangel på et bedre alternativ. Husar er ærligtalt ingen "fotballgud".
                                    Sier ikke at han er en fotballgud. Men han har ett flott rykk og bra teknikk. Tror med litt regelmessig tillitt på a-laget så kunne han gjort en bra figur.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      Opprinnelig skrevet av tilt
                                      Vurderte søgård i 11 ern men etter å ha sett hvor grundig han ble parkert av den ene hamkam spissen sist, vil jeg ha mer fart inn i laget. Tror også Essidiri er en bedre kontringspiller enn rånern og har bedre innleggsfot.
                                      'håper da sørgård får spille, føles som om han er den eneste som har lyst til å vinne kamper med lsk, pluss at jeg har savna han hver eneste kamp lsk har spilt uten han.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1262

                                        Ja ja. Herlige fotballresultater og kamper i helgen men ikke akkurat til de beste for LSK. Johnsen og Grodås mente det å ta over LSK nå er som keepere på straffespark. Alt å vinne.
                                        Vi får nå se da, tipper det er en nervøs gjeng oppe i Bodø i morgen. Vi tåler rett og slett ikke tap.
                                        Last edited by maxpayne; 01.06.2008, 21:22.

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Ja ja. Herlige fotballresultater i helgen men ikke akkurat til de beste for LSK.

                                          Kommer jo litt an på hvordan du ser det. Vinner vi i morgen er vi kun fem poeng bak medalje.... Men ut fra det som har skjedd hittil, har jeg ikke helt troen på at vi er gode nok til medalje, merkelig nok. Taper vi er vi hele 11 poeng bak glimt som vi bør ha bak oss på tabellen.

                                          Kommentar

                                          Working...