Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1289

Opprinnelig skrevet av KFL41
    Kommer jo litt an på hvordan du ser det. Vinner vi i morgen er vi kun fem poeng bak medalje.... Men ut fra det som har skjedd hittil, har jeg ikke helt troen på at vi er gode nok til medalje, merkelig nok. Taper vi er vi hele 11 poeng bak glimt som vi bør ha bak oss på tabellen.
    Vi må vel innse at vi er et bunnlag og bør sammenligne oss med de andre der nede pr. 1.6.08

Kommentar

• sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1826

Opprinnelig skrevet av KB-kris
      'håper da sørgård får spille, føles som om han er den eneste som har lyst til å vinne kamper med lsk, pluss at jeg har savna han hver eneste kamp lsk har spilt uten han.
      Tviler på at den eneste "jernmannen" blir satt på benken når vi har 2 panzere som trenere.

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Opprinnelig skrevet av maxpayne
        Vi må vel innse at vi er et bunnlag og bør sammenligne oss med de andre der nede pr. 1.6.08
        Er selvfølgelig enig i det. Når jeg ser TL-kamper er det skremmende mange lag som er bedre enn oss. Men med f eks Riise tilbake for fullt, bør vi ha et dugandes lag etterhvert. Under Nordlie føler jeg spilllere ikke ble brukt til det de var gode til. Forhåpentligvis klarer Grodås/Johnsen å få fram dette i laget. Occean er god i boksen når det kommer gode innlegg fra kanten. Under Nordlie ble han brukt til mye annet enn dette. Myklebust er bakromsspiss og bør brukes når kampen tilsier det. Når jeg ser ventet lagoppstilling til B/G er ikke det noen som skremmer meg nevneverdig med unntak av kantene dems (Olsen og Sørensen). Nøkkelen tror jeg blir at Kiko ligger tett ved Runar Berg og at vi ellers klarer å gjøre disse minst mulig innvolvert.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Bare å glemme medalje i år, viktigere at det jobbes grundig for å stake ut kursen de neste åra. Vi trenger ingen nødløsning som trener, vi må rydde skikkelig opp i stallen og få på plass trener og spillere som passer sammen.

I år får vi håpe på øvre halvdel, søpla bak oss (tror ikke det blir så vanskelig) og noen velspilte hjemmekamper hvor folk blør for drakta så folk ikke gir oss helt opp. Vi må regne med noen tap de neste kampene, tipper et hederlig 2-1 tap mot B/G.

Kommentar

• Kjelstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 352

Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Vi tåler rett og slett ikke tap.
            Nei, det gjør vi ikke. Men vi har jo allt å vinne i denne kampen. Vi kan ikke spille dårligere enn det vi har gjort tidligere, så jeg tror nok at fugla nå skal reise seg!
            -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7135

Fysj, jeg våkna opp med sommerfugler i magen i dag.

Jeg er altså kjempenervøs og anspent foran en vanlig seriekamp, mot Bodø/Glimt, av alle lag. Det er griseviktig at vi får med oss poeng i dag.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

Thiago Martins skade betyr at Glimt trolig stiller med følgende lag mot Lillestrøm:
                Pavel Londak - Mounir Hamoud, Alo Bärengrub, Per Verner Rønning, Willis Forko - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan Derek Sørensen, Randal Brenes, Trond Olsen

Kommentar

• Fæssundrånern
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Aug 2007
                  • 53

Med de hurtige kantene til B/G frykter jeg at vi kommer til å bli overspilt ofte på kantene. Tror det er viktig at midtbanen jobber knallardt og hindrer dem i å spille i bakrom. Greier vi ikke det frykter jeg dette kan bli stygt..

Kommentar

• veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

Denne kampen vinner vi! Jeg har en god følelse.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7135

Med kantspillet til BG blir det desto viktigere at vi legger om til 4-4-2. Ser for meg at PSA kan havne på høyrebacken, for å demme opp for farta til Trond Olsen. Steinar P. vil vel se ut som en litt sliten Trabant i forhold til fartsvidunderet med de overdimensjonerte øyenbrynene.

Håper:
                      Otto; PSA, Riseth, Kippe, Husár; Essediri, Søgård DM, Brenne OM, JML; Myklebust, Sundgot.

Myklebust under sterk tvil, men i et little-and-large-partnerskap i en 4-4-2, med hodesterke Sundgot og forhåpentligvis nå også med betydelig kreativ løpsstøtte fra mer offensivt plasserte Brenne, kan han kanskje (understreker kanskje) klare å få til noe i bakrommet. Ser for meg at vi kjører heftige overganger i dag, og da blir det jo meningsløst å ha både Arild og Occean på banen samtidig. Occean synes jeg godt kan få noen kamper på benken nå.

Kommentar

• dIsTurBeD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 668

Opprinnelig skrevet av trigz
                        Håper:
                        Otto; PSA, Riseth, Kippe, Husár; Essediri, Søgård DM, Brenne OM, JML; Myklebust, Sundgot.
                        Er ikke Husár utelatt fra 16-mannstroppen? Synes ikke jeg så navnet hans der...

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7135

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                          Er ikke Husár utelatt fra 16-mannstroppen? Synes ikke jeg så navnet hans der...
                          Au. Det hadde jeg ikke lagt merke til. Fysj...hvem kan det bli da? Håper JML får bruke kreftene sine framover på banen, i hvert fall. Han er ingen back.

Kommentar

• fugla4ever
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jul 2005
                            • 212

håper at essidiri kan starte sånn at vi får litt bredde i laget og at olli kan bruke hodet som han er best til

Kommentar

• Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

Gutta gjennomfører nå en lett økt på Aspmyra. Søgård håpet i likhet med oss på at han får starte, men ingen hadde sagt laget enda da jeg snakket med han på flyplassen. Han lovet å gi alt og visste vi ville gjøre det samme.

Middels fint vær og 9 grader. Nå går jeg på Wembley Pub

Lykke til alle sammen!
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

Kos dere bønder!!
                                Daukjøtt Felt C

Kommentar

• sbraathen
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Apr 2004
                                  • 88

lagoppstilling

Kee: Otto
                                  Forsvar: Pedersen, Kippe, Riseth, Lie
                                  Midtbane: Brenne, Kiko, Søgård, Essidiri
                                  Spiss: Occean, Gundersen
                                  Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                  - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

• Fæssundrånern
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Aug 2007
                                    • 53

Opprinnelig skrevet av sbraathen
                                    Kee: Otto
                                    Forsvar: Pedersen, Kippe, Riseth, Lie
                                    Midtbane: Brenne, Kiko, Søgård, Essidiri
                                    Spiss: Occean, Gundersen

Fatter ikke hvorfor Occean får ennå en sjanse. Selv om Sundgot ikke har vært veldig bra i år, har han vært bedre enn meter`n

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Opprinnelig skrevet av Fæssundrånern
                                      Fatter ikke hvorfor Occean får ennå en sjanse. Selv om Sundgot ikke har vært veldig bra i år, har han vært bedre enn meter`n
                                      Samtidig er Karim feilplassert på vensteving, Brenne feilplassert på høyre og Lie en katastrofe som back.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Svart og gul
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 438

Essediri spiller sikkert til høyre. Sikker på at ikke mannen med elleveren skrev midtbanen fra feil side?

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Med lie og pedersen på backplassene får jeg fjerne nips og andre kastbare gjenstander fra stua. Her blir det rygging inn i egen 16 eller idiottaklinger uten sikring. Tipper at bodø-vingene putter minst et mål hver. Gudskjelov at ikke Martins er tilbake, mulig tapet blir anstendig. Brenne kan sitte og drikke saft på sin kant, han har jo gang på gang, ettertrykkelig og uten tvil, en gang for alle, så innihelvete bombastisk og selv for den mest sveiseblinde, inkompetente og lobotomerte tilskuer bevist at han har 0, nada, nix og ingenting å bidra med på kant. Det eneste som kan redde denne midtbanen er at den beveger seg som en flokk (slik vi har sett dem i utallige kamper) rundt Runar Berg og blokkerer sikten.

Kommentar

Working...